Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Co dzisiaj zrobiłem przy mojej Zetce ;)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 93, 94, 95  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> O motocyklach ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:13, 26 Sie 2010    Temat postu:
Jedna rysa dłogości 2,5cm ale głeboka dość bo sie nie da jej spolerować na prawej osłonie chłodnicy tej z kierunkowskazem i porysowana końcówka kierownicy Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
msl
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:34, 26 Sie 2010    Temat postu:
Ja wczoraj wymieniłem tylnego kapcia i śmigałem pod 2sety Laughing
Co do głupich wywrotek to ostatnio postawiłem moto na asfalcie i 20min. później przychodzę a kolo trzyma i mówi że by się przewrócił. Crying or Very sad
Dodaje gość około 70-lat i mówi że szkoda żeby taka maszynka leżała bo jak On jeździł na wfm to wie jak to boli Cool

Serdecznie mu dziękowałem Razz i oby takich więcej ludzi na tym świecie Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mister.zet
Bywalec



Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:08, 26 Sie 2010    Temat postu:
juby napisał:
Jedna rysa dłogości 2,5cm ale głeboka dość bo sie nie da jej spolerować na prawej osłonie chłodnicy tej z kierunkowskazem i porysowana końcówka kierownicy Sad


znam ten ból i wiem, że dłuuuuuugo nie przechodzi Sad

W tym roku przy wyjeździe z garażu podziemnego moją vfr-ką brama zamknęła mi sie przed nosem i też upuściłem moto na bok. Niby minęły od tego czasu już cztery miesiące ale za każdym razem jak patrze na lewą owiewkę to się wkur.......am
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabloniec
Stary wyga



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:59, 27 Sie 2010    Temat postu:
locdog napisał:
zalozylem xenon 5000K - prezentuje sie baaaaardzo dobrze Very Happy


możesz napisać, jak ci szlo z wymianą, bo od marca leży w garażu i nie mogę sie za to zabrać? Jak zrobiłeś z tym plastikiem który zakłada sie na żarówkę? I jak z kablami przez gumę przeszedłeś??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 16:23, 27 Sie 2010    Temat postu:
jabloniec napisał:
locdog napisał:
zalozylem xenon 5000K - prezentuje sie baaaaardzo dobrze Very Happy


możesz napisać, jak ci szlo z wymianą, bo od marca leży w garażu i nie mogę sie za to zabrać? Jak zrobiłeś z tym plastikiem który zakłada sie na żarówkę? I jak z kablami przez gumę przeszedłeś??



Hmmm zeszło sie z 2 godziny, bo nie mialem specjalnego doswiadczenia w rozbieraniu czaszy Zetki, a nie mialem zadnego manuala pod reka, więc to pochlonelo glownie czas. Kolejnym problemem bylo wcisnienie przetwornicy i kabli tak, by wszystko sie zmiescilo i nic nie wystawalo. Niestety cala lampa jest dosyc mala i pomimo niewielkich rozmiarow przetwornicy musialem chwile pokombinowac, zeby to wszystko weszlo na swoje miejsce. Plastik od zarowki w ogole mozna wyjac, bo nie jest potrzebny. Za zarnikiem masz od razu gumowa uszczelke, ktora w miare wpasowuje sie w fabryczne oslony zarowki, troche silikonu dla uszczelnienia i pasuje bardzo ladnie, a zarnik trzyma sie na druciku do dociskania zarowki (musialem go troche dogiac, tak by bylo scislo bez tego plastiku o ktorym piszesz). Cala operacja jest ogolnie prosta, wiec nie masz czego sie obawiac Smile Nic nie trzeba ciac ani przerabiac poza podgieciem drucika dociskajacego zarowke.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 16:24, 27 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
_Z750_
Gość






PostWysłany: Czw 20:29, 02 Wrz 2010    Temat postu:
wymienilem dzisiaj oponki na michalki power pure i musze powiedziec ze zajebiscie sie kleja, no i wogole calkiem inna jazda niz na kwadratowych oponach Smile
Powrót do góry
chinczyk
Bywalec



Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:35, 03 Mar 2011    Temat postu:
Odebrałem wczoraj motocykl z serwisu:
- wymieniony rozrząd,
- wymienione tarcze sprzęgła,
- wymienione uszczelniacze i olej w lagach,
- podstawowe przygotowanie do sezonu + regulacje.
Trochę się wykosztowałem, ale dobra inwestycja prędko się zwróci i na dłuższy czas spokój Smile
Komplet Qualifierów też już czeka na montaż - ach, ależ będzie ogień w tym sezonie Smile

Zielony dodaje wiele kolorytu i radości pod koniec zimowej szarówki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 23 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:58, 03 Mar 2011    Temat postu:
chinczyk napisał:
Odebrałem wczoraj motocykl z serwisu:
- wymieniony rozrząd

Jaki jest przebieg Twojej maszyny, masz na myśli...że łańcuszek był zmieniany?
Działo się coś niepokojącego czy poprostu zdecydowałeś zmienić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chinczyk
Bywalec



Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:25, 04 Mar 2011    Temat postu:
Teraz licznikowo ma niecałe 41tyś., ale nigdy nie wiadomo. Zaczynało być już słychać, że niedługo nadejdzie jego czas, lepiej teraz, na spokojnie, bez ciśnienia, niż w środku sezonu. Pewnie wytrzymałby jeszcze jakiś 1-2tyś. km, ale co tam, spokój na dłuższy czas.
Tak, wymieniony został łańcuszek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 23 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:34, 04 Mar 2011    Temat postu:
chinczyk...ślizgi od łańcuszka i napinacz także zmieniałeś czy tylko łańcuszek? Prócz tego że było go słychać (choć prawdę pisząc nie wiem jak hałasuje łańcuszek z Zecie)...czy po wymianie poczułeś różnice w pracy lub dzwięku silnika?
Czy płytki zaworowe także zmieniałeś?
Dzięki z góry za odp Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chinczyk
Bywalec



Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:18, 07 Mar 2011    Temat postu:
Był wymieniony łańcuszek i płytki do regulacji zaworów. Nie było potrzeby wymieniać ślizgu ani napinacza.
Czy słychać jakąś różnicę w pracy i dźwięku silnika, to ciężko powiedzieć, bo ostatnio odpalałem motocykl w listopadzie i nie pamiętam dokładnie jaki dźwięk wydawał wcześniej. Teraz, po wymianie i regulacjach, jak na moje ucho, jest dobrze, nic mnie nie niepokoi. Nie miałem jeszcze okazji się przejechać i wszelkie różnice w pracy silnika i reakcji na gaz sprawdzę niebawem.
Nie planuje sprzedawać motocykla w najbliższym czasie, a lubię jak wszystko pracuje jak należy - dlatego taki większy serwis.


http://www.z1000.fora.pl/warsztaty-salony-sklepy,7/warszawa-serwisy-motocyklowe,302-15.html#33501
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 23 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:48, 07 Mar 2011    Temat postu:
Dzięki za info chinczyk. Napisz proszę o wrażeniach kiedy juz maszyną się przejedziesz.
Szerokości.
Pozdro750 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chinczyk
Bywalec



Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:37, 07 Mar 2011    Temat postu:
Nie ma sprawy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 9:37, 25 Mar 2011    Temat postu:
Wczoraj zmieniłem w swojej zetce olej w przednich lagach z 10w na 15w i powiem wam że jakoś pewniej się prowadzi teraz moto.
Dokręciłem też łożysko głowki ramy. Luz jest teraz wyczuwalnie mniejszy jeśli nie bliski zeru;),
i założyłem zestaw naprawczy pompki hamulcowej na przód do tego przeczysciłem zaciski.

Pozdr.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 9:40, 25 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
tomo
Stary wyga



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:52, 25 Mar 2011    Temat postu:
Jako że wszystkie części do mnie doszły wczoraj. Wieczorem wybrałem się do garażu i poprzymierzałem wszystko do kosza sprzęgłowego. Pasuje jak ulał! w przyszłym tygodniu robota i zaczynam sezon !!!! SmileSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> O motocyklach ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 93, 94, 95  Następny
Strona 6 z 95

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin