Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Co dzisiaj zrobiłem przy mojej Zetce ;)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 93, 94, 95  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> O motocyklach ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:27, 06 Sie 2013    Temat postu:
DOminik,chyba zbytnio nie przyjrzałeś się mojej poprzedniej gumce,co?!
Rolling Eyes

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
D0minik
Znajomy



Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:32, 07 Sie 2013    Temat postu:
Chyba komuś brakuje trochę luzu Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:48, 07 Sie 2013    Temat postu:
D0minik napisał:
Chyba komuś brakuje trochę luzu Rolling Eyes


Raczej sam zbytnio się wyluzowałeś... Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczurek




Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WWL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:11, 08 Sie 2013    Temat postu:
A ja dzisiaj do swojej dołożyłem kierunki przednie ledowe i przerywacz, i już jest cały komplecik Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:54, 08 Sie 2013    Temat postu:
Ja dziś wyczyściłem dokładnie maszynę. Zabrałem swojej waciki, którymi czyściłem trudno dostępne miejsca w szczelinach. Razz

Btw. Przy okazji zauważyłem, że przy maksymalnym skręceniu kierownicy w prawo, manetka gazu jest bliżej baku niż przy maksymalnym skręceniu kierownicy w lewo. To normalne? Różnica jest niewielka, ale jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madras
Z-zlot friend



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:15, 08 Sie 2013    Temat postu:
Krzywa kiera Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:27, 08 Sie 2013    Temat postu:
Musiała mi się skrzywić lekko jak mi moto upadało na bok. Na szczęście jest to minimalne, więc nie będę ruszał, bo jeszcze coś urwę. Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:46, 09 Sie 2013    Temat postu:
Kurdelebele...ta niby krzywa kierownica nie okazała się tylko kierownicą. Dziś sie przyjrzałem i kierownica jest prosta, ale półka po skręceniu w prawo na maksa jest bliżej baku niż ta z lewej strony. Dlaczego tak może być? Lagi były sprawdzane i na 100% są proste. Motocykl miał ślizg za poprzedniego właściciela i zastanawiam sie czy to nie jest przypadkiem coś z ogranicznikiem kiery. Innego wytłumaczenia nie widzę. Może ogranicznik się przesunął albo coś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:58, 09 Sie 2013    Temat postu:
No to sprawdź ograniczniki,winny być widoczne po maksymalnym odchyleniu kiery.

Co do krzywych półek,to spróbuj poluzować mocowanie,może zejdą się i to wystarczy,jeśli nie to wiesz co i jak dalej....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:22, 09 Sie 2013    Temat postu:
Możliwe, że ogranicznik się przesunął lub urwał podczas szlifu i potem ktoś go źle dorobił? Miałem wymieniany olej w lagach niedawno, więc cały przód był rozbierany. Może coś jest źle poskręcane. Moto jeździ normalnie, nie zauważyłem jakiegoś ściągania itp. przygód.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szary




Dołączył: 10 Lis 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WROCŁAW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:34, 09 Sie 2013    Temat postu:
Dzisiaj wypolerowałem wydech i osłonę komina
fotki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ostatnie foto jak wyglądał przed heheh


Ostatnio zmieniony przez szary dnia Pią 20:36, 09 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:33, 11 Sie 2013    Temat postu:
mihoo napisał:
No to sprawdź ograniczniki,winny być widoczne po maksymalnym odchyleniu kiery.

Co do krzywych półek,to spróbuj poluzować mocowanie,może zejdą się i to wystarczy,jeśli nie to wiesz co i jak dalej....


Byłem teraz w garażu dokładnie to sprawdzić. Okazało się, że to centralny ogranicznik. Ten, który jest umocowany na ramie. Jest on lekko podgięty i stąd ta różnica przy skręcie kierownicy. Całe szczęście, że to tylko to.


Ostatnio zmieniony przez BoBaN dnia Nie 17:04, 11 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wania123
Stary wyga



Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:02, 11 Sie 2013    Temat postu:
a może coś z bakiem, może miał jakoś wgniotkę którą została naprawiona, ale nie dokłądnie jak druga strona?

w miare pewny jesteś, że ten zet miał tylko szlifa i wnikliwie był sprawdzany bo zauważyłem że sporo dziwnych rzeczy Ci się w nim zdaża
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:06, 11 Sie 2013    Temat postu:
Wania, właśnie edytowałem poprzedni post, bo byłem w garażu i bardzo dokładnie sprawdziłem przyczynę. Okazało się, że to lekko podgięty centralny ogranicznik na ramie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:01, 12 Sie 2013    Temat postu:
wania123 napisał:
a może coś z bakiem, może miał jakoś wgniotkę którą została naprawiona, ale nie dokłądnie jak druga strona?

w miare pewny jesteś, że ten zet miał tylko szlifa i wnikliwie był sprawdzany bo zauważyłem że sporo dziwnych rzeczy Ci się w nim zdaża




Po takim "ślizgu" to winno być więcej rzeczy do wymiany/naprawy (oprócz baku,który sprawdziłbym na twoim miejscu miernikiem lakieru):
-kiera
-ciężarek
-lusterko
...chyba,że wszystko zostało wymienione... Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> O motocyklach ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 93, 94, 95  Następny
Strona 64 z 95

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin