Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Dlaczego właśnie Duży ZEt??
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 12:53, 18 Lut 2008    Temat postu: Dlaczego właśnie Duży ZEt??
Dlaczego zdecydowaliście się na zakup dużego zeta, co was do tego skłoniło??
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:31, 18 Lut 2008    Temat postu:
W moim przypadku zadecydowalo to ze Z1000 po prostu zawsze mi sie bardzo podobal, oczywiscie parametry tego motocykla tez mi sie strasznie podobaja i daja niesamowite odczucia podczas jazdy.

Zadzialala tez magia posiadania "litra" i w koncu po tylu zmianach sprzetow na ktorych mialem okazje zrobic troche kilometrow nadszedl czas na przesiadke na motocykl ktory zostanie ze mna na dluzej. Na motocykl w ktory zainwestuje troche grosza zeby zrobic go tak ze bedzie podobal mi sie jeszcze bardziej, bo ja bez moddingu/tuningu maszyny po prostu nie potrafie zyc Razz .

No i ta prezencja napakowanago osilka, kanciasta sylwetka plus kilka rozwiazan technicznych typu, zawiechy ups'y, szeroki tylny kapec, te zlote kolorki na zawieszeniach i fajerze, piekna owiewka. Plus w przypadku mojego egzemplarza - wydechy Scorpion Tytanium, tuningowe siedzenie i kilka gadzetow ktore wlasnie kupuje (K&N, przewody w oplocie itp.) i bede niedlugo montowal.

Zet1000 to jest to !


Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Pon 23:31, 18 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 11:03, 19 Lut 2008    Temat postu:
He w moim przypadku to miłość od pierwszego wejrzenia:], choroba któa opętała mój umysł. koledzy pierwsze pytanie jakie walili do mnie jak go kupiłem to czemu nie R1 albo np 954, he ale ja poprostu mam dosyć plastiku, a tu silnik super, wyglad super, pozycja super, ogólnie miłość miłość, miłość:-} Cerb a przewody ile kosztują ahai czemu sprzedajesz pług??
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:13, 19 Lut 2008    Temat postu:
O plugu pisalem ci w innym temacie a co do przewodow to znalazlem przewody firmy Hel (cena 299 zl za komplet na przod) w kolorze jak moj Zet a do tego wezme pozlacane koncowki, mysle ze bedzie ok.

Jeszcze co do Zeta to tez myslalem nad jakims plastikiem (CBR F4, Ninja 636, ewentualnie CBR 954) ale ja po prostu kocham nakedy i wiekoszc czasu jezdze po miescie. Nakedom jestem w stanie wiele wybaczyc, w tym brak owiewek, niezbyt duza predkosc na trasie itd. A o zaletach nakedow w czasie jazdy mysle ze nie ma sensu pisac, tam gdzie sciegiem zawracalbym "na trzy" w Zecie wystarczy tylko skrecic fajere.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 21:49, 19 Lut 2008    Temat postu:
He widze, że mamy prawie takie same upodobania, ja tez myślałem troche o 954 ale jednak ten wydech mnie użekł i cała linia i osiągi, podoba mi sie zecik w 100%
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:32, 19 Lut 2008    Temat postu:
Ja w sumie to jeszcze tylko na plastiku nie jezdzilem i na pewno bede musial kiedys sprobowac zeby miec chociaz jakies prownanie. Ale mysle ze Zetem bede sie trzymal za grupa z ktora z reguly jezdze (CBR 1100 XX, kilka GSXRow itp) bo SV 650 i poprzednimi za chiny nie moglem nadazyc, no przez kilka pierwszych kilometrow jeszcze jakos szlo ale pozniej odpuszczalem bo meczylo mnie to krecenie pod czerwone i tankowanie co 150 km Wink.

Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Wto 23:33, 19 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 21:11, 20 Lut 2008    Temat postu:
He no zecik nadąża, z autopsji wiem, ze np r6 z 2001 roku do 230 nie odjeżdża anie na metr, dalej nie próbowałem;-} Dziś wymieniłem olej na castrola i założyłem oponkę. po wymianie oleju zupełni inaczej zaczęła mi pracować skrzynia i sprzęgło, wszystko zaczęło chodzić płynniej i lepiej, dodam ze poprzedni olej miał duużo za duży przebieg.
Powrót do góry
Anuh-Z1000
Aktywny



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:25, 23 Lut 2008    Temat postu:
Mnie do zakupu Zecika sklonilo to ze ( teraz juz bym go na nic nie zamienil) nie bylo w USA Yamahy FZ1N byly tylko Fazery i padlo na zeta. Jest zajebisty !!! W zeszlym sezonie jakos mniej mi zalezalo na pierwszej rundce ale teraz to juz nie moge sie doczekac moze dlatego ze jestem ciekaw dzialania Power Commandera...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:36, 07 Mar 2008    Temat postu:
Czuje wielki respect przed tym motocyklem, dopiero dzis mialem szanse pojezdzic nim tak zebym poczul co dosiadam. Wrazenia po prostu powalajace ! Niesamowity ciag od samego dolu, przyspiesza tak ze wlosy normalnie staja deba, fakt ze do zycia budzi sie przy jakis 6 tys obrotow ale pozniej jest naprawde konkretne pierdolniecie he he. Wiem jedno ze mocy i momentu nie zabraknie mi nigdy, po prostu w czasie jazdy po miescie nie wykorzystam tego czym ten motocykl dysponuje.

Podjechalem dzis do pracy na stacje paliw, zeby pokazac sprzecik jednemu gosciowi, po przegazowce do odcinki on i drugi kumpel po prostu sie przestraszyli Twisted Evil .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loozzz
Zetofil



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:09, 13 Maj 2008    Temat postu: duży Zet ponieważ.....
Cześć

Duży ZET??? Bo ma nisko obsadzony moment i potrafi nadszarpnąć barki jeśli się dobrze nie przytrzymasz...
Poprzedni sezon latałem litrowym plastikiem i to co mam teraz, daje mie zdecydowanie więcej frajdy.
Na trasie 140-150 czyli w miare bezpiecznie, ale przyśpieszenie od zera daje popalić...

Plaskik kusi,zeby gonić i kręcić... i w ten oto sposób latasz z prędkością 220-280.... ryzyko zgonu bardzo duże.
A jak latam zetorem, to mam ogromna frajdę, ze też moge pogonić jak chce, a doznania z walki z waitrem, nie do opisania... Wink

Generalnie polecam moto. W miescie to samo co z750, bo nie ma miejsca... ale poza miastem.... dzien do nocy Wink

Pozdrawiam serdecznie
Loozzz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
djpleban
Aktywny



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:36, 13 Maj 2008    Temat postu:
a ja się wtrące z postem typu "Dlaczego MAŁY Zet" Razz
wcześniej jeździłęm na ZZR600; fakt do turystyki 100% lepsze, ale jako, że jestem raczej niski postanowiłem spróbować z czymś mniejszym gabarytowo, a do Zeta przekonała mnie jego zniewalająca sylwetka "napakowanego"- taki rasowy groźny street
po przejażdże próbnej... "woooooow Exclamation ten moment Exclamation musze go mieć Exclamation " pomyślałem i.... zakupiłem Very Happy na miasto i niedalekie wypady moto jest genialne. jedziesz 90-110, trafiasz na zawalidrogę, bez redukcji- manetka i do przodu... poezja Rolling Eyes
A dlaczego nie duży Zet Question z prostej przyczyny... $$$$$


Ostatnio zmieniony przez djpleban dnia Wto 10:36, 13 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
D0minik
Znajomy



Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:05, 02 Sty 2017    Temat postu:
bo ma zajebiste dwie puchy z tylu Very Happy jeszcze udalo sie kupic z akrapem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:21, 02 Sty 2017    Temat postu:
Niezłe wykopki;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dicio
Z-zlot friend



Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 5:21, 03 Sty 2017    Temat postu:
Uwaga - wyjaśniam Very Happy
czym się różni druga żona od pierwszej Question
- ta druga ma wszystkie wady tej pierwszej plus swoje Very Happy
A zecik Very Happy
- Ma wszystkie zalety innych motocykli plus swoje Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:19, 03 Sty 2017    Temat postu:
hahaha dobre Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin