Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Duże zety z ogłoszeń - pytania
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 89, 90, 91 ... 104, 105, 106  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
InkRZE
Zaglądacz



Dołączył: 27 Cze 2015
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:41, 04 Maj 2017    Temat postu:
Ja bym tego brał. Stan fabryka (do zweryfikowania na miejscu). Jak chcesz pojeździć 3 lata lub dłużej, to miej rocznik w d....
Kolejne generacje nie są przełomowe. Kontrola trakcji przy normalnej jeździe raczej się nie przydaje. Cena...? No cóż...pytanie jaka kieszeń, ale spokój kosztuje. Ja mam 2012 i jest rewelacja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tpirat




Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:18, 04 Maj 2017
PRZENIESIONY
Czw 21:04, 04 Maj 2017    Temat postu: Prośba o opinię Z1000 2010r.
Prośba o ocenę

Chciałbym kupić Z1000 i robię przymiarkę do tych modeli

Proszę o uwagi czy coś znaczącego rzuca się w oczy.
Pierwszy I
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy to duży przebieg dla Z1000 ?

Znalazłem info w sieci o sprzedającym, średnio to wygląda, zdarzenie z 2006r. może sprzedający zaczął inaczej podchodzić do rzeczy?
[link widoczny dla zalogowanych]

Rozmawiałem z właścicielką przez tel. powiedziała że nie dają VIN i jak będę to na miejscu dostanę VIN.... po dłuższej rozmowie powiedziała że zapyta męża i jak się zgodzi to jutro mi poda. Tyle wiem.

Drugi II
[link widoczny dla zalogowanych]

Ten ma przeszlifowany prawy dekiel od silnika, lewy jest malowany i chyba ogon był malowany bo nie ma naklejek.

Proszę o opinię do jednego mam ponad 400 km a drugiego 600km w jedną stronę.

Jeszcze pytanie, czy jak uzyskam nr VIN to w Kawasaki bez problemu sprawdzę historię serwisów?
Nie wiem jakie tam panują obyczaje…

pozdrawiam
Tomek


Ostatnio zmieniony przez tpirat dnia Czw 22:24, 04 Maj 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 5:28, 05 Maj 2017    Temat postu:
InkRZE napisał:
Ja bym tego brał. Stan fabryka (do zweryfikowania na miejscu). Jak chcesz pojeździć 3 lata lub dłużej, to miej rocznik w d....
Kolejne generacje nie są przełomowe. Kontrola trakcji przy normalnej jeździe raczej się nie przydaje. Cena...? No cóż...pytanie jaka kieszeń, ale spokój kosztuje. Ja mam 2012 i jest rewelacja.


Raczej się nie przydaje - dobry żart z rana Very Happy

Pojeździj z KTRC i dopiero opisuj Smile Właśnie lifting z 2013 a 2014 to spore zmiany w systemach + ABS, którego ten egzemplarz akurat nie ma. Co, może napiszesz, że ABS też nic nie pomaga i w ogóle te całe systemy to pic na wodę? Małe zmiany to są między 2016 a 2017, ale nie tu.

RoBeRt napisał:
rosol napisał:
Może to być dobre moto [link widoczny dla zalogowanych]
sprzet fajny tylko czy nie zadrogi tzn widze ze igla itp itd ale 35 tys i golas doiwestowac troche to i 40 wyjdzie a za 40 to mysle ze juz z 14 roku by fajny trafil Very Happy


Cena z kosmosu a moto prócz stelaży na kufry nie ma nic więcej, zanim doprowadzisz go do ładu wydasz + kilka tysi, a jak sam widzisz, nawet nie będziesz miał ABS, nie wspominając o KTRC. Przy takiej masie i mocy bez ABSu to pozdrawiam, zwłaszcza że moto jest z zacięciem turystycznym. Szukałbym już 2014+ na zachodzie Europy, bo u nas ciężko coś wyhaczyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rosol
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2016
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:32, 05 Maj 2017    Temat postu:
damiang napisał:
rosol napisał:
Może to być dobre moto [link widoczny dla zalogowanych]


Kolega raczej pyta o wersję po lifcie, z KTRC i tak dalej Smile A tu mamy ostatni wypust pierwszej serii.


Ja nie dałem tego info koledze..... czytać potrafię ze zrozumieniem.. Wrzuciłem innym szukającym dobrego moto (stan do weryfikacji).

Tpirat:
Pierwsze moto ma wymienione przednie tarcze... przy 36 tys. km trochę za wcześnie.. trzeba się przyjrzeć bliżej bo ze zdjęć słabo widać.

Tu masz link do moto od kogoś z forum [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez rosol dnia Pią 6:41, 05 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
InkRZE
Zaglądacz



Dołączył: 27 Cze 2015
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 6:59, 05 Maj 2017    Temat postu:
Damianq,

Mój błąd o tyle, że nie zauważyłem, że ten egzemplarz nie ma ABS. W życiu bym nie przypuszczał, że w takim moto to możliwe! Wg mnie w takim układzie cena przewalona sporo. 140 kucy i brak ABS? Masakra.

Co do trakcji, to jeździłem z nią i bez niej. Jak wspomniałem przy normalnej i nawet w miarę dynamicznej jeździe to zbędny bajer. Podnosi cenę nie dając wiele w zamian. 1/100 000 się włączy na piasku i może podratować, ale umówmy się, że takiego moto nie kupuje ktoś, kto jeździł wczoraj skuterem i nie wie co można, a co nie na moto.

Doposażenie to już odrębny temat. Może pochłonąć kilka dobrych tysięcy, ale można też doposażyć w rozsądnych pieniądzach. Sky is the limit.

Podsumowując - brak ABS w takim moto to ograniczenie ogromne. Wiele razy uratował mi dupę i motocykl. Bez KTRC da się żyć i nie fetyszyzowałbym go za bardzo. Wyposażenie - zależy jakie trasy będziesz robił.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rosol
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2016
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:40, 05 Maj 2017    Temat postu:
RoBeRt napisał:
rosol napisał:
Może to być dobre moto [link widoczny dla zalogowanych]
sprzet fajny tylko czy nie zadrogi tzn widze ze igla itp itd ale 35 tys i golas doiwestowac troche to i 40 wyjdzie a za 40 to mysle ze juz z 14 roku by fajny trafil Very Happy


Jeżdżony dwa sezony, tylko 5300 km, serwisowany, krajowy.. ABS by się przydał... za 34 tys. zł nie pójdzie.... ale godny uwagi. Za 30-31 tysi pójdzie szybko..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:39, 05 Maj 2017    Temat postu:
Mi KTRC ratował dupę nie raz Smile Jadąc gdzieś w Polskę nie znam tras, nie wiem, gdzie aktualnie jest remont etc. Parę razy zdarzyło się wpaść na jakiś piach czy rozlany olej, parę razy trafiło się lecieć w burzy - zawsze KTRC pilnował przy zmianie pasa. Dopiero na SX zauważyłem, jakie śliskie potrafią być malowane pasy podczas deszczu Smile ALe to też przydaje się do latania wokół komina.

Ale umówmy się, że nie da się docenić tego systemu robiąc krótsze traski czy po prostu testując moto. To wychodzi w praniu i podczas codziennej jazdy, a jak mówię - SX to moto z zacięciem turystycznym i prędzej czy później ktoś się gdzieś wybierze nim w nieznane, wtedy warto mieć kaganiec na tylnym kole. Zwłaszcza z full okufrowaniem i żonką jako plecaczek Smile A i te 145 kunia, 111 NM i masa 240 kilo robią swoje.

o ABS to w ogóle się nie wypowiem, ale Kawasaki dopiero od 2014 roku wprowadziło zasadę, że dużych motocykli nie sprzedaje bez ABSu (zresztą teraz w 2017 wyszedł wymóg, aby każdy nowy motocykl o większej pojemności miał ABS).

Taka ciekawostka, rok temu jak odbierałem swojego SX'a z salonu, razem ze mną swoje moto (ER6F) odbierał jakiś Pan, który właśnie zamówił bez ABS. Pytałem się, czemu nie wybrał wersji z ABS? Przecie się przydaje. Odparł - bo 2 tysiące taniej ^^ Także nie mam pytań.

Co do tego moto z 2013 roku, może i godny egzemplarz, ale nie w tej cenie a SX bez ABS raczej bym odradzał. Jak już mam położyć ponad 30 tysi na stół za moto, to szukałbym czegoś z ABS. Zresztą wersje przedliftowe też są spotykane z ABS, nie ma, że nie było Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
InkRZE
Zaglądacz



Dołączył: 27 Cze 2015
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:16, 05 Maj 2017    Temat postu:
Generalnie sie zgadzam z Toba. ABS to mus, jesli ktos chce zyc. Ta rozmlwa o KTRC przypomina mi kurs bezpiecznej jazdy, na ktorym bylem. Przyjechali tam Panowie furkami po kilkaset tysiecy i jezdzili z nami (my w Aurisach). Powlaczali te wszystkis ssoje kosmiczne systemy kontroli trakcji o trzyliterowych skrotach, za ktore doplacali grube pieniadze. Okazalo sie, ze przegrywali z piecioliterowa Pania - Fizyka! Smile Instruktor mowil, ze systemy dobre, ale u niektorych zamiast pomagac i chronic, to wzbudzaja przekonanie, ze "kompjuter czuwa, wiec jazda!".
Glowy nie zastapi KTRC, ale z drugiej strony niepogardzil bym, gdyby moto go mial. Zwlaszcza tak zadziorny jak SX.
Reasumujac: ABS to podstawa. KTRC mils widziany. Glowa z wyobraznia konieczna....a swiezomalowane pasy to skur....two!! Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:11, 05 Maj 2017    Temat postu:
Dokładnie tak Smile

Tak primo, ABS w złożeniu też rzadko kiedy uratuje dupę Smile Więc to nie jest tak, że jest system to jestem panem drogi. Wszystko z głową, ale jak już mówimy o grubej kasie i modelu, który nie ma żadnego systemu w cenie niemal takiej, jak moto z ABS (a jak ktoś się postara to i z KTRC wyrwie zdrowy model), to jednak warto tutaj sprowadzić na ziemię Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tpirat




Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:53, 05 Maj 2017    Temat postu:
Rosol dziękuję za odpowiedź
[quote="rosol"]
damiang napisał:
rosol napisał:
Może to być dobre moto [link widoczny dla zalogowanych]


Tpirat:
Pierwsze moto ma wymienione przednie tarcze... przy 36 tys. km trochę za wcześnie.. trzeba się przyjrzeć bliżej bo ze zdjęć słabo widać.

Tu masz link do moto od kogoś z forum [link widoczny dla zalogowanych]


Ztka ładna ale widzę, że też miała swoje przygody.

Drążę dalej temat tego pierwszego komisowego, nie ukrywam, że finansowo mi odpowiada.

Otrzymałem nr VIN do Kawasaki Z1000 z 2010r. zadzwoniłem do zaprzyjaźnionego serwisu i co się dowiedziałem? że jest taki motocykl zgodny z rokiem produkcji i nic więcej.

Jako ortodoksyjny KTMowiec powiem tylko jak to wygląda w KTM, kupiłem miesiące temu nowego SIX DAYS 2016 z przebiegiem 30mth wchodzę na stonę www ktm wpisuję dane motocykla i mam wszystkie poprzednika i swoje przeglądy.

Naprawdę niewielkim nakładam (serwer) autoryzowane serwisy same tworzą i uzupełniają historie serwisowanych maszyn.

Chyba pozostaje mi jedynie wycieczka do Skierniewic aby zobaczyć co tam handlarz przywiózł. Nikt z szanownych grupowiczów w Skierniewicach nie mieszka przypadkiem? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rosol
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2016
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:18, 05 Maj 2017    Temat postu:
Niestety w Kawasaki niczego się nie dowiesz poza kolorem i rokiem o moto.... Co do tego ze Skierniewic to sety prawie jak nowe... przy przebiegu 36 tys. km powinny być wytarte na maksa Smile także wskazuje na wymianę...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tpirat




Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:43, 05 Maj 2017    Temat postu:
rosol napisał:
Co do tego ze Skierniewic to sety prawie jak nowe... przy przebiegu 36 tys. km powinny być wytarte na maksa Smile także wskazuje na wymianę...


Słuszna uwaga z setami porównałem z innymi o podobnym przebiegu i są dużo mniej powycierane. Jeżeli były malowane to ok kosmetyka, jak wymienione to daje do myślenia.


Ostatnio zmieniony przez tpirat dnia Pią 12:46, 05 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rosol
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2016
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:37, 05 Maj 2017    Temat postu:
W tym z Aleksandrowa to co dojrzałeś na minus?
Nawet "załatwiłem" obniżkę ceny Laughing na 22,5 tys. zł


Ostatnio zmieniony przez rosol dnia Pią 13:57, 05 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tpirat




Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:39, 07 Maj 2017    Temat postu:
Motocykl wypadkowy, albo nieźle grzmotnął albo miał pecha bo nawet szybka licznika pękła. Generalnie przyjmuje się, że szlif to nie wypadek i każdy pomimo szlifu pisze bezwypadkowy. Więc szukam takiego który miał ewentualnie lekkiego szlifa lub idealnie bez Smile Dlatego tego drugiego co oglądałem też sobie odpuściłem. Jeżeli mi się taki nie trafi to będę zbierał więcej kasiory Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rosol
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2016
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:07, 08 Maj 2017    Temat postu:
Potwierdziłeś pęknięcie telefonicznie? Na zdjęciu to może być jakieś odbicie....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 89, 90, 91 ... 104, 105, 106  Następny
Strona 90 z 106

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin