Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Masło w układzie chłodzenia. Z1000 2003 r
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 20:11, 20 Kwi 2011    Temat postu:
Panowie odświeżam temat. Powtórka z rozrywki.
Poprzednim razem okazało się że puściła pompa.
Założyłem nowy wirnik i wszystkie 3 uszczelki. Po przejechaniu niecałego tysiąca, wylew powtórzył się.
Czy ktoś ma jakiś pomysł ?
Powrót do góry
czester
Stary wyga



Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:14, 20 Kwi 2011    Temat postu:
planowanie głowicy !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 20:14, 20 Kwi 2011    Temat postu:
Też myślę, że to głowica
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 20:26, 20 Kwi 2011    Temat postu:
czester napisał:
planowanie głowicy !!!


Podczas pierwszej awarii zdejmowałem głowice, oczywiście była planowana, uszczelka oryginał kawasaki.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 20:28, 20 Kwi 2011    Temat postu:
Daj foty okienka poziomu oleju i korka oleju, powiem Ci, czy to samo co u mnie było
Powrót do góry
czester
Stary wyga



Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:39, 20 Kwi 2011    Temat postu:
tortuo napisał:
Podczas pierwszej awarii zdejmowałem głowice, oczywiście była planowana, uszczelka oryginał kawasaki.


możesz mieć w głowicy pęknięcie (mam nadzieje że nie ) !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 20:53, 20 Kwi 2011    Temat postu:
czester napisał:
torturo napisał:
Podczas pierwszej awarii zdejmowałem głowice, oczywiście była planowana, uszczelka oryginał kawasaki.


możesz mieć w głowicy pęknięcie (mam nadzieje że nie ) !!!


Głowice oddawałem też do regulacji zaworów, wiec myślę że jeśli byłaby pęknięta, spec by się zorientował.

Jak można sprawdzić czy jest pęknięcie? Ciśnieniomierz to wykryje ?
Powrót do góry
czester
Stary wyga



Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:01, 20 Kwi 2011    Temat postu:
musisz sprawdzić jej szczelność ale czy dobrze zamontowali uszczelkę i splanowali głowicę ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 21:02, 20 Kwi 2011    Temat postu:
Mi za sprawdzenie szczelności i ogólnie stanu głowicy wzięli 100zł w specjalistycznym serwisie głowic
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 21:15, 20 Kwi 2011    Temat postu:
czester napisał:
musisz sprawdzić jej szczelność ale czy dobrze zamontowali uszczelkę i splanowali głowicę ?


Myślę że tak.

Przypuszczam że ta i poprzednia awaria ma tą samą przyczynę, więc wykluczył bym źle zpranowaną głowicę lub też problem uszczelki.


Cytat:
Mi za sprawdzenie szczelności i ogólnie stanu głowicy wzięli 100zł w specjalistycznym serwisie głowic


100 pln to żaden koszt, tylko że dochodzi 280 pln za uszczelkę.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 21:18, 20 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 21:26, 20 Kwi 2011    Temat postu:
W larssonie 180zł za usczelkę, ja tam dwie kupiłem Wink
Powrót do góry
czester
Stary wyga



Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:51, 21 Kwi 2011    Temat postu:
uważam że jest problem wagi ciężkiej: musi być gdzieś pęknięcie lub mikro pęknięcie skoro uważasz że niema rozszczelnienia całego układu poprzez uszczelki
ale głowa do góry !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 20:42, 21 Kwi 2011    Temat postu:
Czyli dajesz głowicę do diagnostyki i czekamy co powiedzą
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 16:39, 04 Lis 2011    Temat postu:
Witam serdecznie po dłuższej przerwie.
Mam dla was zagadkę o wysokim stopniu trudności. Na liczniku doszło nieco ponad tyś km i ponownie Z odmówił współpracy, to już trzeci raz.

Pęknięta głowica, jest to jedna z teorii, ale czy w takim przypadku, wymieszanie oleju z płynem chłodniczym nie nastąpiło by odrazu ?

Nie wiem dlaczego dzieje się tak że za każdym razem rozkleja się ten element uszczelnienia:
[link widoczny dla zalogowanych]



Przypuszczam że wina jest po stronie ciśnienia, ale nie wiem czy oleju czy wody. Może termostat który nie puszcza ciśnienia ?

Kolejna z diagnoz to wędrujący w układzie olejowym syf (opiłki aluminium) który powstał przy pierwszej awarii pompy, gdzie sfrezowało wirnik. Na tym elemencie pompy widać że w oleju może być jakiś syf:
[link widoczny dla zalogowanych]



Co o tym sądzicie Panowie?
Powrót do góry
czester
Stary wyga



Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:27, 04 Lis 2011    Temat postu:
jak są rysy albo drobne uszkodzenia ta gdzie przychodzi oring to prędzej czy później dojdzie do rozszczelnienia czyli albo element wadliwy wymieniamy albo damy do spolerowania ! a jeśli masz tam syf metaliczny który może doprowadzić do drobnych nieszczelności
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin