Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Ocena Z1000 w nowym numerze Motocykla
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arczimi
Bywalec



Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:56, 23 Lip 2015    Temat postu: Ocena Z1000 w nowym numerze Motocykla
Tydzień zbierałem się na odwagę by zadać pytanie co myślicie o ostatnim miejscu w teście Naked-ów.?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazyn
Świeżak



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śl.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:03, 23 Lip 2015    Temat postu:
Co tu dużo pisać - ostatnie miejsce nie jest powodem do dumy Sad czy test jest obiektywny ? wydaje mi się że tak, robił go niemiecki Motorrad i tylko przedrukowany do Motocykla (jak chyba 80 % ich artykułów) na pewno nie testowali tych sprzętów pierwsi lepsi kolesie tylko fachowcy którzy wiedzą o co chodzi w jeździe motocyklem. Duży Zet ma swoje wady i nie ma co mówić że tak nie jest Sad ja osobiście uważam że nie jest on motocyklem dla początkującego, trzeba wiedzieć o co chodzi w jeździe motocyklem i umieć to wykorzystywać w trakcie jego prowadzenia (po prostu trzeba złapać tego byka za rogi i pokazać mu kto tu rządzi) owszem można sobie pomykać lansersko po prostej w mieście albo dawać na gumę gdzie się da Twisted Evil ale na krętej drodze jazda nie jest spokojna (chyba że wolno i na luzie) szybka jazda wymaga bardzo dużego zaangażowania i jak pisałem wcześniej umiejętności, brak mu lekkości - trzeba siły i zdecydowania, ma to może i swoje plusy, bo jazda nie jest nudna Wink żeby być zadowolonym trzeba mieś dobre gumy i dobrze ustawione pod siebie zawieszenie i wiedzieć co nieco o jeździe po winklach Very Happy
Reasumując zaraz posypią się słowa krytyki że nie wiem co piszę bo Zet jest najlepszy na świecie a test był ustawiony Evil or Very Mad
To moje prywatne zdanie wyrobione na dystansie jakichś 20 tyś. kilometrów przejechanych w siodle Zeta 2 i 3 generacji Wink jak napisał autor artykułu "ten motocykl albo się kocha albo nienawidzi"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:06, 24 Lip 2015    Temat postu:
Podrzucam linka,żeby forumowicze nie śledzący prasy motocyklowej wiedzieli o czym pisze/do czego pije zakładający temat: [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arczimi
Bywalec



Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:36, 24 Lip 2015    Temat postu:
Jakoś dziwnie to napisane.. w stosunku do papierowej wersji.

Ostatnio zmieniony przez arczimi dnia Pią 8:40, 24 Lip 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:51, 24 Lip 2015    Temat postu:
Czytałem ten artykuł i generalnie nie ma złej wypowiedzi na "Z-etę" Wink
Cytat:
Kawasaki Z 1000 SE. Silnik zachwyca nawet mimo braku elektroniki poprawiającej jego pracę i parametry, krótkie przełożenie nadaje się na drogi. Poręczność cierpi z winy opon.

Smile Dlaczego tak się uplasował w rankingu ? Smile Moim zdaniem "komercja" , "komercja " i jeszcze raz "komercja" !!! Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arczimi
Bywalec



Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:11, 24 Lip 2015    Temat postu:
Mimo wszystko polecam wszystkim wersję papierową. Jest zdecydowanie bardziej obszerna, więcej wniosków i lepiej się czyta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:21, 24 Lip 2015    Temat postu:
@arczimi - jak masz obszerniejszą wersję papierową to wrzuć skany. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PatrycjuszRSV
Zaglądacz



Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:36, 24 Lip 2015    Temat postu:
Ale w śród jakich motocykli Zet jest ostatni Very Happy Gdyby jeszcze Honda i Suzuki były no i Yamaha to mogło by być inaczej ale te wszystkie motocykle to imo wyższa półka Wink zwłaszcza cenowa. Grunt że generalnie z1000 nie jest negatywnie przedstawiany tylko jest gorszy niż pozostałe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arczimi
Bywalec



Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:13, 24 Lip 2015    Temat postu:
mihoo napisał:
@arczimi - jak masz obszerniejszą wersję papierową to wrzuć skany. Wink


Przeczytałem na zakupach w Kauflandzie. Smile
Jest tam i Suzuki i Honda . Do końca nie jestem pewien w sumie siedem - dziewięć motocykli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:43, 24 Lip 2015    Temat postu:
Pomyslec, ze jeszcze kilka lat temu nakedy jak mialy 130 KM to już było dużoSmile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arczimi
Bywalec



Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 6:17, 25 Lip 2015    Temat postu:
Zrobiłem foty, co prawda jedna strona słabo wyszła ale na bezrybiu...

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez arczimi dnia Sob 6:24, 25 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vale_46
Bywalec



Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:34, 25 Lip 2015    Temat postu:
Jeszcze nie czytałem....Niech zgadnę!... Wygrało BMW???....Smile Smile Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:41, 25 Lip 2015    Temat postu:
Very Happy Dokładnie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vale_46
Bywalec



Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:12, 25 Lip 2015    Temat postu:
Przebrnąłem ten artykuł, bo dość regularnie kupuję to wydawnictwo, czasami coś znajdę inspirującego...
Jak każdy test kończy się zwycięstwem bmw, jakby produkcja innych motocykli w ogóle nie miała sensu...bo są pół kroku, czy epoki z tyłu...
ZAWSZE należy brać pod uwagę fakt ile dana marka przeznacza pieniędzy na tego typu działalność i jak "traktuje" dziennikarzy... tutaj skromne kawasaki zawsze było i będzie wypadać blado... Smile
Jedyną dużą akcje pamiętam z sx'em jak zaproszono kilkudziesięciu panów-fachowców w Alpy ... i testy zakończyły się sukcesem a sx był wówczas świetnym turystykiem...
mniej więcej tak to wygląda w tych mądrych artykułach...
Nie jeździłem zetem 2014, ale parę motungów już miałem a teraz sx to mój trzeci zet w serii 2009, 2010, 2013sx...
Testowałem również aprilię tuono w zeszłym roku... i powiem szczerze, ze nie rozumiem tego motocykla.... to sprzęt to zepier...nia po torze a nie do normalnej jazdy... te wszystkie lounch control, wheelie, traction control, mapy cuda... nie mają zastosowania... cały czas ciśnie się na najmocniejszej mapie "track" bo na innych nie ma sensu...
zet moim zdaniem o wiele lepiej odpala z miejsca, bez "lounch control" Smile
aprilia zanim złapie moc to już hamujesz do następnych świateł...po miescie to trzeba jeździć wyłącznie na 1-dynce...a przy ruszaniu taka długa jedyna i tak się dusi....
faktycznie wchodzi na 13,5 tys obrotów i ma wtedy ciąg ale w normalnych drogowych warunkach nie ma jak tego wykorzystać
quick shifter działa fajnie tylko przy całkowicie odkręconym rollgazie, wiec znowu trzeba zapierd...ać nie wiadomo po co...
pozycja dziwna.. tyłek wysoko, nogi wysoko... po 2 godzinach testów bolały mnie biodra i kolana.. (gdzie zetorkiem smigałem w Alpy po 700km/dzień i było spoko)
no i aprilia ma 2-gie miejsce.... sorry...dla mnie to w ogóle nie ta bajka
zet jest motocyklem o niebo bardziej uniwersalnym chociaż z cb1000r to bym go tez nie porównywał... honda to dopiero flaki z olejem...
reszty nie miałem okazji testować ale bmw "rodem z s1000rr" z pewnością bardziej przypomina aprilię niż zeta...
jak założyłem amortyzator skrętu to zetor po dziurach szedł w zakrętach jak po torach... a taka aprilia i bmk mają to w serii...
20 map zapłonu i 15 trybów kontroli trakcji...zanim wybierzesz właściwą opcję to zetor już jest na następnych światłach Smile
...ja bym nie brał do siebie zbytnio tego wyniku testu...
... to co muszę oddać aprilii to NIESAMOWITY dźwięk (nawet na seryjnym kominie)... to śni się po nocach! za to dałbym 1-sze miejsce!.. i ten strzał przy zmianie biegu quick-shifterem... masakra! czujesz się jak max biaggi na torze mugello... coś pięknego!
...tylko właśnie...czujesz się jak w mugello... a jedziesz w korku ul. Puławską...i myślisz sobie, że za 100kmh zabierają prawko.... i nawet nie zapniesz tej 2-jki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arczimi
Bywalec



Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:12, 26 Lip 2015    Temat postu:
Nie tylko na SX-a zrobili spęd, na Z1000 też zaprosili dziennikarzy na przejażdżkę Smile

Ostatnio zmieniony przez arczimi dnia Nie 7:12, 26 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin