Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Pytania odnośnie SX
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
macjus6
Z-zlot friend



Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SMI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:25, 13 Lut 2018    Temat postu:
jagna napisał:
Problem w tym, że oni zmienili kształt klamek na jakieś futurystyczne V, czego nie przewidzialam😂 Jakbym kupila rok temu to miałabym normalne a teraz będę miała niepowtarzalną okazję nauczyć się wymieniać klamki😟


Tak z czystej ciekawości, masz jakieś zdjęcia tych klamek? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jagna
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 16:26, 13 Lut 2018    Temat postu:
Nie mam ale pykne jak dotrę w końcu do garażu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edi
Zaglądacz



Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:47, 24 Wrz 2018    Temat postu:
Od lutego parkujesz?Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jagna
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 6:52, 25 Wrz 2018    Temat postu:
Od sierpnia, ale za to z przytupem Laughing
Zdjęcie klamek wrzuciłam w galerii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
joka79
Stary wyga



Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: P-no

PostWysłany: Pon 12:39, 01 Lip 2019    Temat postu:
Witam .Jestem po jeździe SX 2019. I noszę się z zamiarem kupna tego modelu Laughing Tylko pojawia się problem motocyklem chce jechać gdzieś dalej z żoną a nie można mieć 3 kufrów na nim orginalnych. I moje pytanie czy ktoś ma założone 3 kufry,czy jest jakaś firma która coś takiego ogarnia?

Ostatnio zmieniony przez joka79 dnia Pon 12:46, 01 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
survi
Świeżak



Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aylesbury UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:45, 01 Lip 2019    Temat postu:
SHAD, VENTURA, pewnie tez i Givi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
joka79
Stary wyga



Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: P-no

PostWysłany: Pon 16:33, 01 Lip 2019    Temat postu:
survi napisał:
SHAD, VENTURA, pewnie tez i Givi

Dzięki Givi ma wszystkie .Shade na zdjęcie tylko centralnego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:44, 01 Lip 2019    Temat postu:
Było mielone wcześniej -wszystko da się zrobić 3 Givu boxy a centralny rak inny.No albo wszystkie kufry starego modelu i systemu wtedy nic nie zmieniasz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
joka79
Stary wyga



Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: P-no

PostWysłany: Pon 18:55, 01 Lip 2019    Temat postu:
REM napisał:
Było mielone wcześniej -wszystko da się zrobić 3 Givu boxy a centralny rak inny.No albo wszystkie kufry starego modelu i systemu wtedy nic nie zmieniasz.

Przepraszam słabo szukałem .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edi
Zaglądacz



Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 19:40, 12 Maj 2020    Temat postu:
jagna napisał:
Od sierpnia, ale za to z przytupem Laughing
Zdjęcie klamek wrzuciłam w galerii.


Kilka lat temu, na jazdach doszkalających nauczono mnie obsługiwać sprzęgło i hamulec dwoma palcami. Dla chętnych była do nauki technika jednoczesnego hamowania i redukcji biegów bez sprzęgła. Byłem chętny i się nauczyłem. Wymaga to przesuwania palcami po klamce hamulca, przy zamykaniu i otwieraniu gazu. Przydaje się to bardzo na zjazdach z zakrętami na dole, kiedy trzeba jednocześnie hamować i redukować, żeby już w złożeniu jechać na odpowiednim biegu. Inaczej już jeździć nie umiem. Widziałem nie raz w górach, że wielu motocyklistów ma z tym problemy, bo trzymają hamulec, nie redukują,, w zakręcie mają z duży bieg i jak trzeba dać ognia na wyjściu, to paniczna redukcja, szarpanie itp. Kupiłem 2 lata temu akcesoryjne krótkie klamki i stwierdziłem, że na nich nie da się tak jeździć, jak na oryginalnych. Zwróćcie uwagę, jak wyprofilowana jest klamka sprzęgła, a jak hamulca. te katy nie są przypadkowe. Ja jak chce krótkie, obcinam oryginalne, przespawuję kulkę i jest o niebo lepiej, niż na najlepszych chińczykach. Zastanówcie się 2 razy, zanim wyrzucicie coś zaprojektowanego przez lata doświadczeń, na rzecz kolorowych wyrobów, projektowanych, przez ludzi nie mających pojęcia o technice jazdy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Strona 12 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin