Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
ustawienie zawieszenia SX
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RoBeRt
Świeżak



Dołączył: 02 Kwi 2016
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:10, 18 Maj 2016    Temat postu: ustawienie zawieszenia SX
Hej, moze napiszemy tu jak kto ustwia zawieche do róznego latania ,chodzi mi o tył w szczególnosci o ilosc clicków po załozeniu kufra czy z pasazerem , no i we winklach , zawsze mam z tym problem niby krece ale nie czuje zbyt róznicy z tego co wiem standard to ustawic na odkreceniu w przeciwnym kierunku do wskazówek zegara i 8 clików tylko jak to sie ma do jazdy , podzielcie sie opiniami Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojteq93




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:47, 18 Maj 2016    Temat postu:
dołączam się do pytania. czy na minus jak się kręci to jest sztywniej czy bardziej miekko. bo rozkminiałem ale sam nie wiem krece w tą i w tą bez efektu. A może to tylko chwyt marketingowy kawasaki?Razz mnie na wybojach to mało co nie zrzuci tak sztywno !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RoBeRt
Świeżak



Dołączył: 02 Kwi 2016
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:57, 18 Maj 2016    Temat postu:
Wojteq93 napisał:
dołączam się do pytania. czy na minus jak się kręci to jest sztywniej czy bardziej miekko. bo rozkminiałem ale sam nie wiem krece w tą i w tą bez efektu. A może to tylko chwyt marketingowy kawasaki?Razz mnie na wybojach to mało co nie zrzuci tak sztywno !
tez o tym pomyslałem ze to chwyt wiec załozyłem temat moze ktos kto to potrafi ustawic cos doradzi

Ostatnio zmieniony przez RoBeRt dnia Śro 18:57, 18 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:50, 18 Maj 2016    Temat postu:
W starym modelu regulacja dziala bardzo dobrze. Mimo ze jest utrudniona poprzez koniecznosc uzycia klucza. Ja jezdze na 7 stopniu a jest ich bodajze 9.
Ja akurat preferuje twardsze zawieszenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 5:11, 19 Maj 2016    Temat postu:
Na pokrętle macie przecież napisane jak byk HARD i SOFT Smile W prawo jest HARD, czyli utwardzasz a w lewo SOFT. Klików jest bodajże 40, ja jeżdżę dokładnie pół na pół. Bawiłem się tym i dla mnie optymalne ustawienie to te fabryczne (nie za miękko, ale też i nie tak twardo). Latam z kuframi i plecakiem i takie ustawienie jest ok. Gadałem z ludźmi od Kawasaki i prawie wszyscy przyznali, że fabryczne jest najczęściej ustawiane (ale plus dla Zielonych, że dali opcję łatwego ustawiania twardości sprężyny). Wiadomo, ustawcie wedle własnych preferencji, ale nie oczekujcie, że po przekręceniu o 2-3 kliki moto diametralnie się zmieni Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RoBeRt
Świeżak



Dołączył: 02 Kwi 2016
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:11, 19 Maj 2016    Temat postu:
damiang napisał:
Na pokrętle macie przecież napisane jak byk HARD i SOFT Smile W prawo jest HARD, czyli utwardzasz a w lewo SOFT. Klików jest bodajże 40, ja jeżdżę dokładnie pół na pół. Bawiłem się tym i dla mnie optymalne ustawienie to te fabryczne (nie za miękko, ale też i nie tak twardo). Latam z kuframi i plecakiem i takie ustawienie jest ok. Gadałem z ludźmi od Kawasaki i prawie wszyscy przyznali, że fabryczne jest najczęściej ustawiane (ale plus dla Zielonych, że dali opcję łatwego ustawiania twardości sprężyny). Wiadomo, ustawcie wedle własnych preferencji, ale nie oczekujcie, że po przekręceniu o 2-3 kliki moto diametralnie się zmieni Smile
no tak piszesz ze na srodku latasz na standardzie .a standard to 8 klikow wiec jesli jest 40 to z kad u cb na srodku standard ..

Ostatnio zmieniony przez RoBeRt dnia Czw 17:11, 19 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojteq93




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:53, 19 Maj 2016    Temat postu:
myslalem ze to o 3-4 kliki mozna regulowac Very Happy najpierw jednak pasowałoby instrukcję przeczytac Smile sprawdze i dam znac do 40 to nie kreciłem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:27, 20 Maj 2016    Temat postu:
RoBeRt napisał:
damiang napisał:
Na pokrętle macie przecież napisane jak byk HARD i SOFT Smile W prawo jest HARD, czyli utwardzasz a w lewo SOFT. Klików jest bodajże 40, ja jeżdżę dokładnie pół na pół. Bawiłem się tym i dla mnie optymalne ustawienie to te fabryczne (nie za miękko, ale też i nie tak twardo). Latam z kuframi i plecakiem i takie ustawienie jest ok. Gadałem z ludźmi od Kawasaki i prawie wszyscy przyznali, że fabryczne jest najczęściej ustawiane (ale plus dla Zielonych, że dali opcję łatwego ustawiania twardości sprężyny). Wiadomo, ustawcie wedle własnych preferencji, ale nie oczekujcie, że po przekręceniu o 2-3 kliki moto diametralnie się zmieni Smile
no tak piszesz ze na srodku latasz na standardzie .a standard to 8 klikow wiec jesli jest 40 to z kad u cb na srodku standard ..


W instrukcji masz 8, natomiast podczas przeglądu serwis ma w tabelce czynność polegająca na sprawdzeniu zawieszenia. Wtedy też zwykle przestawia zawieszenie i ustawia 50/50, przynajmniej u mnie tak było i o tym zostałem poinformowany. Dla mnie 8 klików od Hard to po prostu za twardo, zresztą jak rozmawiałem na serwisie o tym to potwierdzili, że jazda na 8 klików od Hard po Polskich drogach to proszenie się o ból dupska - sorki, takie w Polsce mamy drogi Smile Możliwe, że Wy macie ustawione 8 - tego nie wiem, ja bawiłem się tym przez pierwsze 1000 km i uznałem, że 50/50 to optymalne rozwiązanie, zarówno do jazdy solo, jak z plecakiem. Weź też pod uwagę, że SX tworzone są przez japońców, a tam mają trochę inne drogi i dla nich ten standard może oznaczać coś zupełnie innego Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RoBeRt
Świeżak



Dołączył: 02 Kwi 2016
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:29, 20 Maj 2016    Temat postu:
Ok , ustawiam na 20 kików i obserwuje jak to sie sprawuje , dzieki za pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojteq93




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:27, 20 Maj 2016    Temat postu:
ja powiem tyle ze przy mojej (nie dużej) wadze to ustawiłem na 24 kliki od hard (czyli w strone bardziej miekkiego zawieszenia) i efekt od razu duzo lepszy nei skacze mi juz po dołach tak. ogólnie motor zajebisty nie ma co ukrywać dużo.. tak mi się dobrze na nim jeździ ze szok. szkoda ze skrzynia taka toporna troche, ale daje rade. cieżko mi jest się przyzwyczaić to takiego "dziwactwa" po jeździe na pegaso 650 i tdm 900 Very Happy ale jak się odkryje w pełni funkcjonalność tego motocykla to miód malina Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:20, 21 Maj 2016    Temat postu:
Wojteq93 napisał:
ja powiem tyle ze przy mojej (nie dużej) wadze to ustawiłem na 24 kliki od hard (czyli w strone bardziej miekkiego zawieszenia) i efekt od razu duzo lepszy nei skacze mi juz po dołach tak. ogólnie motor zajebisty nie ma co ukrywać dużo.. tak mi się dobrze na nim jeździ ze szok. szkoda ze skrzynia taka toporna troche, ale daje rade. cieżko mi jest się przyzwyczaić to takiego "dziwactwa" po jeździe na pegaso 650 i tdm 900 Very Happy ale jak się odkryje w pełni funkcjonalność tego motocykla to miód malina Smile


Ja u siebie nie ustawiam za miękko, bo jednak trochę ważę + kufry i plecaczek Smile Ale fakt, kilka kliknięć potrafi sporo zmienić. Co do skrzyni, ja nie narzekam, w porównaniu do Yamaszek to jest malina. Jedyne, czego nie mogę zrozumieć to brak wkomponowanego w zegary wyświetlacza biegów, w takim moto powinien to być standard. GiPro działa, ale w ekstremalnych sytuacjach potrafi pokazywać bujdy. Tu Kawasaki się nie popisało Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:52, 21 Maj 2016    Temat postu:
damiang napisał:
Jedyne, czego nie mogę zrozumieć to brak wkomponowanego w zegary wyświetlacza biegów, w takim moto powinien to być standard. GiPro działa, ale w ekstremalnych sytuacjach potrafi pokazywać bujdy. Tu Kawasaki się nie popisało Smile


To prawda.. ale poczekajcie na nowego SX'a.. na pewno będzie juz miał wskaźnik biegów Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Znajomy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:45, 21 Maj 2016    Temat postu:
Panowie wskaznik biegow wam w glowach a nie ma nawet temperatur silnika Very Happy

Ostatnio zmieniony przez Milovic dnia Sob 11:27, 21 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojteq93




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:28, 22 Maj 2016    Temat postu:
jak nie temperatury silnika, wszystko jest musisz ustawić tylko na wyświetlaczu Razz
No gi pro działa dziwnie, dopiero po odpuszczeniu do końca klamki sprzęgła zmienia bieg na wyświetlaczu na szczęście tyczy się to niższych biegów. Poza tym na plus bez tego ciężko by było Smile ogólnie kawasaki na plus Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 5:19, 23 Maj 2016    Temat postu:
zoltaibiza napisał:
damiang napisał:
Jedyne, czego nie mogę zrozumieć to brak wkomponowanego w zegary wyświetlacza biegów, w takim moto powinien to być standard. GiPro działa, ale w ekstremalnych sytuacjach potrafi pokazywać bujdy. Tu Kawasaki się nie popisało Smile


To prawda.. ale poczekajcie na nowego SX'a.. na pewno będzie juz miał wskaźnik biegów Wink


Nie byłbym taki pewien, możliwe, że w wersji Tourer (tak, jak to jest teraz w Versysach), ale jakoś nie widzi mi się dopłata 8-10k za pakiet kufrów i zapalniczkę + wyświetlacz biegów Smile


Milovic napisał:
Panowie wskaznik biegow wam w glowach a nie ma nawet temperatur silnika Very Happy


Temperaturę masz pod dolnym przyciskiem select (o ile ganiasz SX po 2014 roku, we wcześniejszych nie wiem, jak jest). Temperatura pojawi się tam, gdzie zegar Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin