Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
z dyszki na zetę :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GRUBY
Z-zlot friend



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:58, 24 Lut 2013    Temat postu:
..jeśli doczytałeś o 20 postach potrzebnych do "dostępu do giełdy"..
to tam dalej było że "powitalnia" się w to nie wlicza.. do tego to nie automat "daje" dostęp.. tylko administrator.. po przeczytaniu Twoich postów.. bueheheh.. Very Happy

..i po wchodzone.. Razz


Ostatnio zmieniony przez GRUBY dnia Nie 17:02, 24 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesku




Dołączył: 09 Lut 2013
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 17:16, 24 Lut 2013    Temat postu:
no cóż, jestem zarejestrowany na tylu forach motocyklowych i pierwszy raz spotykam się z takim czymś. Chore, ale cóż, jak wszystko w tym kraju Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:01, 24 Lut 2013    Temat postu:
Grzesku napisał:
no cóż, jestem zarejestrowany na tylu forach motocyklowych i pierwszy raz spotykam się z takim czymś. Chore, ale cóż, jak wszystko w tym kraju Smile



Choć sam jestem również na niejednym forum zarejestrowany (nie tylko motocyklowych),to jakoś nie przyszło mi do głowy by "jęczeć" z powodu któregokolwiek z zapisów regulaminu (nawet "pokaż cycki" na SP Rolling Eyes )...,no cóż "chore - niechore" - nikt Cię nie zmuszał...,a gdybyś kiedyś miał chęci/czas i doczytał pewien temat,to nie wypisywałbyś takich rzeczy.
Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 22:37, 02 Mar 2013    Temat postu:
Grzesku napisał:
Spoko, ponabijajmy sobie jeszcze trochę postów. Musze mieć ich 20, więc kto jeszcze się odezwie ? Smile
pozdr


Hejka nie tylko ty masz taki problem. Też szukam Zeta1000 i fajnie byłoby przeglądnąć giełdę na Tym forum, aby chociaż porównać z allegrowymi.
Więc nie jesteś sam Very Happy
Mimo to zasady zobowiązują każdego i na każdym forum.
Tak jak na drodze tak i TUTAJ - kultura wymaga ich przestrzegać. Cięzko ale trzeba Smile
Pozdro 4All.
Powrót do góry
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:53, 03 Mar 2013    Temat postu:
Kolego lukarz,żeby nie było,że na bakier jesteś z kuturą,polecam zajrzeć TUTAJ ! Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 18:48, 06 Mar 2013    Temat postu:
mihoo napisał:
Kolego lukarz,żeby nie było,że na bakier jesteś z kuturą,polecam zajrzeć TUTAJ ! Wink

Ano już byłem
Powrót do góry
Mario_Z




Dołączył: 04 Mar 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:30, 13 Mar 2013    Temat postu:
To ja może wrócę do tematu...

Byłem dokładnie w takiej sytuacji - przesiadłem się z GSXR 1000 K4 na litrowego zeta. Miałem już 6 motocykli wcześniej - Gixxer zmasakrował mnie totalnie swoją mocą, ale jak dla mnie oferował nieakceptowalną pozycję do luźnego latania - do rzeczy:

- moc i wrażenia z jazdy są jednak zdecydowanie inne. Odwinięcie 170 konnym sportem powoduje katapultowanie w kilka sek do 200 km/h (na samej 1. do ok 170). Niby fajnie, bo zawsze jest zapas mocy, ale nawet wprawnego jeźdźca może w pewnym momencie sponiewierać, przy takich prędkościach - przypuszczalnie po raz pierwszy i ostatni. Nie ma dwóch zdań - Zet 1k zapier..la, ale to jednak dwa różne światy.
Czy odczujesz niedosyt? Zależy w jakim stopniu wykorzystywałeś Zx-10 - jesli kręciłeś często do czerwonego pola i byłeś "za pan brat" z maksymalnymi osiągami to pewnie czegoś Ci zabraknie. Mnie w zupełności wystarcza. Zestrojenie skrzyni w Zecie jest fajniejsze, bo jedynka kończy się z tego co pamiętam ok 110 czy 120 km/h, więc można częściej bezpiecznie odwinąć do końca. Wbijasz dwójkę, kręcisz znowu do końca i nie ma takiego "skoku w nadprzestrzeń" jak w GSXR czy ZX Smile

- nie zgodzę się że Zet idzie lepiej z dołu. Nie mam doświadczenia z nowszymi litrowymi sportami (które ponoć miały dół lekko obcięty i lepszą górę), ale moment obrotowy w każdym punkcie wydawał mi się dużo wyższy w moim Gixerze. Suzuki waliło na gumę z gazu poniżej 4 tys obr., Zetem próbowałem i te wartości to zdecydowanie za mało (może mam niezestrojone wtryski?). Mało tego - miałem Bandita 1.2 i dołem też zjadał Zeta, no ale to jednak 0.2 litra różnicy w pojemności. Pomimo tego uważam że dolny i średni zakres jest w Z1000 lepiej niż poprawny.

- pozycja - w Gixerze jak dla mnie masakra. Łeb zadarty do góry żeby coś widzieć (w związku z tym ograniczony kąt widzenia), i nienaturalnie wygięte nadgarstki. Mam 180 cm i 90 kg wagi, jak wsiadłem na Zeta to od razu poczułem że to moja bajka. Na żadnym innym moto nie czułem się tak dobrze jak na tym bandycie - fajny kąt ugięcia kolan, pozycja bardziej wyprostowana niż leżąca - dla mnie super. Do 140 km/h nawet znośnie z aerodynamiką.

- latanie na kole - jeśli lubisz to bez dwóch zdań Zetem lepiej się pobawisz Wink Wali na gumę z gazu przy ok 5 - 5,5 tys obr. Osobiście wolę ze sprzęgła, ale pierwsze próby były średnie - względem Gixa mam wrażenie że Zet ma lekko opóźnioną reakcję na gaz i ciężej działające sprzęgło. Postawiłem parę razy, ale nie chciałem się przekręcić i nie próbowałem dalej na siłę. Po dopracowaniu wydaje mi się że z 3 tys pójdzie. Na 2. nie próbowałem, ale potencjał przełożenia i silnika mówi mi że i tutaj będzie zabawa Wink

- zawieszenia - zaznaczam że zrobiłem moja Zetką dopiero ok 500 km - wydaje mi się że dużo szerszy jest zakres regulacji. Mieszałem trochę z przodu i da się zestroić od miękkiego do umiarkowanie sztywnego - moto wtedy prowadzi się jak po sznurku, a do tego nie daje po łapach na nierównościach. Bardzo fajny kompromis jak dla mnie. Hamulce w jednym zdaniu na 4/ 4+ (nie mam oplotu).

Za 15k spokojnie znajdziesz dobry egzemplarz, tylko cierpliwości.

To tyle na chwilę obecną, mam nadzieję że chociaż trochę pomogłem Smile

pozdrawiam przeklinając śnieg i zimę


Ostatnio zmieniony przez Mario_Z dnia Pon 11:52, 25 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arthur-78




Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:09, 22 Kwi 2013    Temat postu:
A nie brakuje ci amora skrętu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mario_Z




Dołączył: 04 Mar 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:17, 25 Kwi 2013    Temat postu:
Bardzo dobra uwaga. Brakuje. Kiedy pisałem poprzedni post ta kwestia jeszcze mogła zostać niezauważona. Polatałem już porządnie Zetem, i muszę stwierdzić że o amorek maszyna aż się prosi,bo momentami jest nerwowo. Gixer szedł jak po sznurku. Cały czas jeszcze walczę z ustawieniami zawieszenia, wydaje mi się że powinno się udać trochę poprawić charakterystykę pracy przodu.

pzdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin