Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Z1000 (2010-2013) - modyfikacje
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lubon
Bywalec



Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice - łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:39, 08 Sie 2011    Temat postu: Z1000 (2010-2013) - modyfikacje
Witam wszystkich ciekawi mnie ilu z nas bryka już nowymi zetami. Jakie modyfikacje zastosowaliście w sprzętach (wydech, klamki, crash pady, kufer itd) .
Ja mam z roku 2011 kolor zielony i po przesiadce się na niego brakuje mi bardzo regulacji klamki sprzęgła od tego muszę zacząć i skasować luz na rol gazie. Co do wydechów to póki co nie mam zdania wypaliły się seryjne i nawet to miło gada sobie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:07, 08 Sie 2011    Temat postu:
Modyfikacji można zrobić wiele Very Happy jeśli chcesz regulację sprzęgła to ma ją RIZOMA [link widoczny dla zalogowanych] jeśli chodzi o wydech to jest już ich sporo, ja mam cały układ akrapa http://www.youtube.com/watch?v=-aNUfvywZ1A i zajebiście to gada, niski basowy dźwięk Very Happy http://www.youtube.com/watch?v=xWscNU-EW8o&feature=related

Ostatnio zmieniony przez AdamFilip dnia Pon 8:13, 08 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:13, 08 Sie 2011    Temat postu:
kolego lubon zapraszam do działu "POWITALNIA"!

Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Pon 10:14, 08 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lubon
Bywalec



Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice - łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:40, 08 Sie 2011    Temat postu:
Ja też biorę pod uwagę akrapa ale tylko 4 w 1 inna opcja nie interesuje mnie widzę że go hamowałeś ile wyszło na kole ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 17:04, 08 Sie 2011    Temat postu:
Adam to Twój na hamowni z motocyklowej? Chwal się ile pokazał bo nic nie da się odczytać na filmiku Smile
Powrót do góry
MAT
Stary wyga



Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:09, 08 Sie 2011    Temat postu:
Pokazało 143,8KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:41, 08 Sie 2011    Temat postu:
Na tej z BP 143,8 ale coś nie tak im wyszło, krzywo stało moto, pomiar wyskoczył zaraz po odcince, a nie jak u wszystkich po dłuższym liczeniu i skakało tylne koło, powiedzieli, ze mam w nowym motocyklu krzywą felgę z tyłu, strasznie mnie rozbawili Smile, bo na kole u Tomka Kędziora wyszło 140, a na innej takiej jak ma Ratka 148 i komu wiara Question Grunt, że PC i wydech robi swoje, staje na koło z gazu bez problemu z drugiego biegu, z trójki też ale ze sprzęgła, więcej nie trzeba, nawet o B-Kingu już zapomniałem Very Happy ale myślę o Ducati. No ale to w innym dziale...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lubon
Bywalec



Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice - łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:56, 08 Sie 2011    Temat postu:
Adam mam pytanie bo dobrze nie widać tego masz same końcówki czy katalizator tez wywalony jest bo z tego co widzę na stronie akrapa to 4 w 1 jest przelot kompletny bez kata z kolektorami ale może się myle
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:38, 08 Sie 2011    Temat postu:
Mam caly uklad 4-2-2 z kolektorem takim jak 4-2-1 tylko jest przejscie na dwa ktotkie zamias jednego dlugiego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vale_46
Bywalec



Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:17, 10 Sie 2011    Temat postu:
Moim skromnym zdaniem redukcja "kultowych" 4-4 do 4-1 to zwykłe okaleczenie zeta...
Jedyna akceptowalna opcja wydechowa to 4-2 tak jak ma Adam...
ale to kwestia gustu Smile
Moc imponująca!!!
ale mój na "serii" też z dwóji na gumę idzie bez kłopotów a potrafi nieco polecieć również na trójce z pomocą sprzęgła Wink
Z praktycznych kwestii to faktycznie klamki bym wymienił i oczywiście amortyzator skrętu (Adam zna temat ) Smile
Będę chyba też coś dłubał w ustawieniach zawieszenia... Właśnie przed chwilą wróciłem z 2-dniowego wypadu w Bieszczady i chciałbym coś poprawić...
no i masakra! - tylna opona Dunlop D210 "znikneła" mi po 6 tys. km. Dramat! Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:23, 10 Sie 2011    Temat postu:
Sry za OT, ale w końcu ktoś zajeżdża opony w takim tępie jak ja. Smile Rekord to Metzeller MEZ1 w 3,5 tyś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
filipek
Stary wyga



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:25, 10 Sie 2011    Temat postu:
Adam coś się kiedych chwalił że zjadł seryjną gume w 2-3kkm bez palenia Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vale_46
Bywalec



Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:49, 10 Sie 2011    Temat postu:
Miałem kilka mocnawych naked'ów w tym poprzedniego zeta i jakoś zawsze trafiałem na Michelin Pilot Road 2 - dwu składnikowe.
No i spokojnie 10tys wytrzymywały!
Seryjne D210 są jak widać dosyć miękkie i zrywność Zeta masakruje tę gumę jak na mój gust zbyt szybko....
Oczywiście nie mówię o jakimkolwiek "paleniu lacza" - zwykłe łagodne "zetowe" ruchy uliczno-drogowe Smile
Teraz spróbuję Dunlop RoadSmart.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:43, 10 Sie 2011    Temat postu:
filipek napisał:
Adam coś się kiedych chwalił że zjadł seryjną gume w 2-3kkm bez palenia Very Happy


No właśnie, docieranie i później kita bez koła, seryjny Dunlop d210 się zesrał Very Happy ale teraz mam tego nowego dwuskładnikowego Dunlop SportSmart i powiem, że jest zajebiście, z 7tys. wytrzyma na 100%. A dziś zmodyfikowałem swojego zeta i to koniec modyfikacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
filipek
Stary wyga



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:27, 10 Sie 2011    Temat postu:
Nie pasuje do Twojego Zeta! Musi być czarny! Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin