Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lubon
Bywalec
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice - łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:39, 08 Sie 2011 Temat postu: Z1000 (2010-2013) - modyfikacje |
|
|
Witam wszystkich ciekawi mnie ilu z nas bryka już nowymi zetami. Jakie modyfikacje zastosowaliście w sprzętach (wydech, klamki, crash pady, kufer itd) .
Ja mam z roku 2011 kolor zielony i po przesiadce się na niego brakuje mi bardzo regulacji klamki sprzęgła od tego muszę zacząć i skasować luz na rol gazie. Co do wydechów to póki co nie mam zdania wypaliły się seryjne i nawet to miło gada sobie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:13, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
kolego lubon zapraszam do działu "POWITALNIA"!
Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Pon 10:14, 08 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lubon
Bywalec
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice - łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:40, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ja też biorę pod uwagę akrapa ale tylko 4 w 1 inna opcja nie interesuje mnie widzę że go hamowałeś ile wyszło na kole ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 17:04, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Adam to Twój na hamowni z motocyklowej? Chwal się ile pokazał bo nic nie da się odczytać na filmiku
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MAT
Stary wyga
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:09, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Pokazało 143,8KM
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:41, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Na tej z BP 143,8 ale coś nie tak im wyszło, krzywo stało moto, pomiar wyskoczył zaraz po odcince, a nie jak u wszystkich po dłuższym liczeniu i skakało tylne koło, powiedzieli, ze mam w nowym motocyklu krzywą felgę z tyłu, strasznie mnie rozbawili , bo na kole u Tomka Kędziora wyszło 140, a na innej takiej jak ma Ratka 148 i komu wiara Grunt, że PC i wydech robi swoje, staje na koło z gazu bez problemu z drugiego biegu, z trójki też ale ze sprzęgła, więcej nie trzeba, nawet o B-Kingu już zapomniałem ale myślę o Ducati. No ale to w innym dziale...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lubon
Bywalec
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice - łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:56, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Adam mam pytanie bo dobrze nie widać tego masz same końcówki czy katalizator tez wywalony jest bo z tego co widzę na stronie akrapa to 4 w 1 jest przelot kompletny bez kata z kolektorami ale może się myle
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:38, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Mam caly uklad 4-2-2 z kolektorem takim jak 4-2-1 tylko jest przejscie na dwa ktotkie zamias jednego dlugiego
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vale_46
Bywalec
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:17, 10 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Moim skromnym zdaniem redukcja "kultowych" 4-4 do 4-1 to zwykłe okaleczenie zeta...
Jedyna akceptowalna opcja wydechowa to 4-2 tak jak ma Adam...
ale to kwestia gustu
Moc imponująca!!!
ale mój na "serii" też z dwóji na gumę idzie bez kłopotów a potrafi nieco polecieć również na trójce z pomocą sprzęgła
Z praktycznych kwestii to faktycznie klamki bym wymienił i oczywiście amortyzator skrętu (Adam zna temat )
Będę chyba też coś dłubał w ustawieniach zawieszenia... Właśnie przed chwilą wróciłem z 2-dniowego wypadu w Bieszczady i chciałbym coś poprawić...
no i masakra! - tylna opona Dunlop D210 "znikneła" mi po 6 tys. km. Dramat!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:23, 10 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Sry za OT, ale w końcu ktoś zajeżdża opony w takim tępie jak ja. Rekord to Metzeller MEZ1 w 3,5 tyś.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
filipek
Stary wyga
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:25, 10 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Adam coś się kiedych chwalił że zjadł seryjną gume w 2-3kkm bez palenia
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vale_46
Bywalec
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:49, 10 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Miałem kilka mocnawych naked'ów w tym poprzedniego zeta i jakoś zawsze trafiałem na Michelin Pilot Road 2 - dwu składnikowe.
No i spokojnie 10tys wytrzymywały!
Seryjne D210 są jak widać dosyć miękkie i zrywność Zeta masakruje tę gumę jak na mój gust zbyt szybko....
Oczywiście nie mówię o jakimkolwiek "paleniu lacza" - zwykłe łagodne "zetowe" ruchy uliczno-drogowe
Teraz spróbuję Dunlop RoadSmart.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:43, 10 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
filipek napisał: | Adam coś się kiedych chwalił że zjadł seryjną gume w 2-3kkm bez palenia  |
No właśnie, docieranie i później kita bez koła, seryjny Dunlop d210 się zesrał ale teraz mam tego nowego dwuskładnikowego Dunlop SportSmart i powiem, że jest zajebiście, z 7tys. wytrzyma na 100%. A dziś zmodyfikowałem swojego zeta i to koniec modyfikacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
filipek
Stary wyga
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:27, 10 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Nie pasuje do Twojego Zeta! Musi być czarny!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|