Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Z1000 za gixera K1
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 14:19, 27 Sie 2008    Temat postu: Z1000 za gixera K1
Witam, moj pierwszy post Smile

Posiadam gixera K1 7,5 , wtrysk 140km ladny zolty taki ;d Jednak na miasto plastik kopletnie sie nie spisuje , sa momenty kiedy jest on poprostu toporny (pomimo ze wazy mniej niz 200kg gotów do jazdy) , moj brat ma bandita 1200s , 98 km ale wielkosc momentu robi swoje Smile jezdzi sie nim o niebo lepiej niz plastikiem i tak samo ostro Smile

Na zime chce brac z1000 , nie chce miec duzej straty mocy po moim gixerku , wiem na co zwracac uwage bo sie juz naczytalem tu u Was Smile Nich ktos tak dosadnie napisze jak to jest z przyspieszeniem , maxem , jazda na kole i innymi tego typu rzeczami w przypadku duzego Zeta,

Dzieki ,pozdro .
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 15:12, 27 Sie 2008    Temat postu:
Tak btw to ja pisałem ten temat jakos sie nie zalogowalem .
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:42, 27 Sie 2008    Temat postu:
Co do Bandita to nie ma egzemplarza slabszego niz 108 KM, w papierach jest mniej bo w niektorych krajach europy po prostu by go nie sprzedawali a tak to kazdy Bandit ma zawsze okolo 108 KM, zmiana wydechu na przelot dodaje kolejne 10 KM bez zadnych kombinacji.

A co do Zeta to wiadomo 130 KM i duzy moment obrotowy (o ile pamietam to 98 Nm) wiec jest czym odkrecic. Moge cie zapewnic ze do 220 km/h na pewno nie zabraknie ci wrazen, oczywiscie trzeba sie liczyc ze wtedy wieje konkretnie ale da sie wytrzymac. Moja predkosc maksymalna to 260 km/h (licznikowe), fakt ze bylo lekko z gorki (trasa Płońsk- Warszawa) ale tyle zobaczylem na zegarze, chociaz od 240 rozpedzal sie juz z oporami (jestem dosc ciezki - 85 kg).

Co do gumowania to jeszcze nie probowalem (dopiero na koniec sezonu) ale power wheelie wychodzi bez problemu, nie trzeba przymykac obrotow i odwijac manety, tylko zdecydowane rozkrecenie podnosi kolo do gory. W sumie to juz jest cos bo Zet jednak troche wazy. No i najlepsze bylo to jak bylem kupic mojego Zeta, koles pierwsze co powiedzial to "Stary jak to idzie na gume ! Trzeba tylko amorek zalozyc", dalem ostatnio zrobic rundke kumplowi i pierwsze co zrobil to moto postawil na gume, kilka dni temu dalem kolejnemu kumplowi i po sprawdzeniu jak to idzie...postawil moto na gume Mr. Green .

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h tu ci nie powiem bo ile zrodel tyle danych, od 2.6 sek do 3.3 sek widzialem, wiem tylko ze katalogowo do 200 km/h przyspiesza w 9.9 sekundy, po zmianie wydechow na lzejsze i przelotowe da sie podobno urwac jeszcze 0.3 sek. Widzialem to kiedys na jakiej amerykanskiej stronie gdzie robili testy.

I to chyba wszystko, w sumie to na co na pewno nie bedziesz narzekal to moment obrotowy i uczucie pedu jak to zreszta bywa na nakedzie.


Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Śro 21:42, 27 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 22:32, 27 Sie 2008    Temat postu:
Dzieki za odp , w sumie sam fakt ze ma kierownice nad bakiem sprawi moje zadowolenie, a konkretny ogien to dodatkowy plus . Jak z dostepnoscia wydechów do Zeta na rynku ( raczej słabo ?) to bedzie pierwsza rzecz ktora zmienie .
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:46, 27 Sie 2008    Temat postu:
Z wydechami na pewno nie bedzie prblemow, nawet na allegro jest zawsze jakas oferta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 15:13, 30 Sie 2008    Temat postu:
Cześć!
Możesz spokojnie zamieniac gixera na zeta ja jakieś dwa miesiące temu przesiadłem się z gsxr k2 600 i jestem bardzo zadowolony z decyzji.Co prawda kupilem model z tego roku i troche sie rożni od poprzedników ale jest naprawde fajnie.Wygodna pozycja bardzo dobre przyspieszenie rewelacyjny moment fajna stylizacja.
Suzuką jeździłem 2 lata i też mi sie nie sprawdzal szczególnie w trasach no i w miescie równiez.Duży zet sprawdza sie zarówno w mieście jak i w trasie.
Bardzo polecam !!!
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 14:00, 31 Sie 2008    Temat postu:
I o to chodziło heh , dzieki pozdro.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 21:22, 22 Cze 2009    Temat postu:
Jest jest !!!! mam go !!

wracalem nim 300 klocków do domu i bajeczka, na gsxr lapy mi wysiadały a tu jak na tronie ;d

Moment i moc? cała trasa na 6 biegu, wyprzedzanie stalo sie jeszcze przyjemniejsze, 250 juz pykałem (chyba uzbieram na amorek skretu). Ogolnie był malowany ale lakier jest git ,mieni sie w sloncu .Kilka drobnostek ale szybko to ogarne ,cena była niska wiec stan nie jest bdb+ . Kosmetyka Smile

No i zakochalem sie po pierwszych 20km . Pozdro
Powrót do góry
herber
Bywalec



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:28, 23 Cze 2009    Temat postu:
Bartas napisał:

No i zakochalem sie po pierwszych 20km . Pozdro


Jak my wszyscy tutaj. Mi nawet wystarczyło, że na nim usiadłem i odpaliłem silnik Wink Gratulacje!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loozzz
Zetofil



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:20, 23 Cze 2009    Temat postu:
Gratulacje Bartas..

Myślę,że będzie zadowolony z użytkowania...
Tylko uważaj na baby w autach, bo krótko będziesz się cieszył przyjemnością z jazdy...
Ja już 3 tyg bez moto jestem..... FUCK!

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 11:36, 23 Cze 2009    Temat postu:
Drugi litrowy Zet w Pile. Gratulacje!
Powrót do góry
loozzz
Zetofil



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:06, 23 Cze 2009    Temat postu:
Obecnie w gorsecie usztywniającym ale już niedługo powrót na moto

Krzybiel, a co Ty, wypadek miałeś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 14:16, 23 Cze 2009    Temat postu:
Zycze powrotu do zdrowia. Jezeli chodzi o puszki na drogach to spoko , to nie moj pierwszy moto Smile Musze go jeszcze troszke wypieknic i wstawie foto Smile))))))))))))))

szatan z niego max ;d


krzybiel : moj znajomy ma 750 ,mozemy zakladac klan Wink


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 14:18, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
BAD CAT
Bywalec



Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: NISKO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:41, 23 Cze 2009    Temat postu:
Cerb napisał:
Z wydechami na pewno nie bedzie prblemow, nawet na allegro jest zawsze jakas oferta.
co do wydechow ostatnio zamontowalem tri oval zaje fajnie brzmia glosne basowe .Pasuja jak trzeba jak kogos interesuje moge przeslac zdjecia kontakt gg894772
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:26, 23 Cze 2009    Temat postu:
U mnie w Pułtusku są już trzy sztuki Z750 i moja Z1000. Tak jak w moim przypadku wystarczyło, że usiadłem na niego i wiedziałem, że to jest to! Na miasto i niedaleką traskę PERFEKCYJNE MOTO.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin