Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
z1000sx a nowa konkurencja
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 5:32, 02 Wrz 2016    Temat postu:
Milovic napisał:
Moze o to wlasnie chodzi? Nie kazdy moze wyskoczyc z 60k... Jednak 46 brzmi duzo lepiej, taka kase bylbym sklonny jeszcze wydac na nowe moto.


To tam jest nic, nie mając 80-100K nawet nie wchodź do salonu BMW. Z KTM też nie jest lepiej, ale ani BMW ani KTM nie mają bezpośredniej konkurencji dla modelu SX, 1290 czy GSy to raczej motki Adventure, czyli tyczki, które jakoś do mnie nie przemawiają Smile A wypowiedź z Suzuki trafiona w punkt, też odszedłem od tej marki, właśnie za mocne uwstecznianie się. Proszę Was, oni do Hayki ABS wprowadzili 2 lata temu.... DWA! I co najlepsze pierwszy rocznik z ABSem trafił na akcję serwisową bo był zyebany Smile

I tak nawiasem, nowy SX nie kosztuje 60K a 56. Także robi się 46k vs 56k, tylko trza zastanowić się, czy te 10k to naprawdę taka duża różnica, zwłaszcza, gdy w SX dostajesz dużo nowsze rozwiązania, kuferki i sporo innych bajerów? Moim zdaniem nie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Znajomy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:55, 02 Wrz 2016    Temat postu:
wiesz, co po niektórym zaciera się różnica między tym ile to jest na prawde dużo kasy a ile mało. Dla przeciętnego kowalskiego zarabiającego średnią krajową - 10k to na prawde dużo kasy. Poza tym troche chyba przesadzacie z tą technologią, że suzuki stare itp. Nasze kawy młodziutkie maszyny a żadna nie ma choćby wyświetlacza biegów albo temp silnika... (przynajmniej 3gen) ja nie mam nawet ABS:(
Dla mnie wskoczenie na taką maszyne gdzie jest juz wyśw biegów, abs i kontrola trakcji to i tak duży przeskok. Odpycha tylko fakt że nie ma na razie dedykowanych kufrów, ale poczekajmy, sprzęt pojawił się rok temu więc może givi jeszcze się spręży i coś zaoferuje w nadchodzącym czasie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:05, 02 Wrz 2016    Temat postu:
Nie no rozmawiamy o nowych szpejach, nie generacje wstecz Smile Postaram się w wolnej chwili dorwać te Suzuki to bezpośrednio porównam z nowym SX'em (nie wiem, jakim cudem, bo Suzuki Poland na jazdy testowe daje tylko nakeda GSX-S1000A, FA próżno szukać jak na razie).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Znajomy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:22, 02 Wrz 2016    Temat postu:
zawsze jazda na golasie powie Ci cokolwiek choćby o charakterystyce oddawania mocy w tym modelu. Liczby liczbami a rzeczywistośc może wyglądać inaczej.
aha jak o nowych to przepraszam, ze swoim staruszkiem schowam sie w kątVery Happy
Ale jak się nie myle super nowy SX też nie ma wyś. biegówRazz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:59, 02 Wrz 2016    Temat postu:
Milovic napisał:

Ale jak się nie myle super nowy SX też nie ma wyś. biegówRazz


Jasne, i to minus, ale szczerze osoby, które latają litrami raczej rzadko uznają to za czynnik decydujący o kupnie (poza tym GiPro ma fajny model wyświetlacza do SX'a, który bardzo dobrze reaguje i ściąga dane).
Co innego możliwość instalacji kufrów Smile

W SX brakuje mi też chociażby lampki quickshift, tempomatu czy wskaźnika temp. zewnętrznej (bo silnika jest). To wszystko ma chociażby GTR 1400, ale jest prawie 12K droższy. Moim zdaniem producenci moto doskonale wiedzą, jak zbudować idealny sprzęt, ale nie pozwalają im na to księgowi, poza tym muszą zbudować składną ofertę dla każdego (czyli motki od 15 do nawet 80K) a to spore ograniczenie. Wink


Ale nie powiem, chętnie dosiadłbym tego GSX-S, sprawdził silnik, ABS, kontrolę trakcji i w ogóle. Jak będę w pobliżu dealera Suzuki to wpadnę, zobaczymy co powiedzą Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:24, 02 Wrz 2016    Temat postu:
Powiem wam jedno- będąc w Suzuki Bill Smitch w Chester kolega sprzedawca u którego nabyłem nowego Vstroma sam stwierdził ze zakup SX-a był lepszym wyborem aniżeli Suzuki..wydaje mi sie ze cos jest nie tak z tym motocyklem ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Znajomy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:28, 02 Wrz 2016    Temat postu:
myślałem że jest tempomat w tych nowych SXach. Jak nie ma to beznadzieja. Zawsze mnie ciekawiło co to jest na tej manetce gazu w SXie, myślałem że to coś co pomaga utrzymać gaz w jakimś punkcie..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 5:30, 03 Wrz 2016    Temat postu:
Milovic napisał:
myślałem że jest tempomat w tych nowych SXach. Jak nie ma to beznadzieja. Zawsze mnie ciekawiło co to jest na tej manetce gazu w SXie, myślałem że to coś co pomaga utrzymać gaz w jakimś punkcie..


Nie ma z powodu, który opisałem wyżej Smile SX to nie jest do końca rasowy turysta, to szybki-turystyk - musieli zrezygnować z czegoś, aby zachować masę na przyzwoitym poziomie. Poza tym musieli zostawić kilka turystycznych gratów na wyłączność dla GTR'a 1400 (bo jakby każde nowe Kawasaki miało full dodatków, to po cholerę mielibyśmy dokładać do budżetu 10-20K, aby kupić ich flagowego turystę?). Duży Versys ma jeszcze mniej dobrodziejstw niż SX, a bardziej aspiruje do tytułu motocyklowego obieżyświata (kosztuje jakieś 8K mniej, to ma też mniej gadżetów). Poza tym nie przesadzajmy tak z tym nowy, nowy - modelowo technologia jest z 2013, wprowadzona w 2014 a zauważyłem, że tempomaty stały się standardem nowych maszyn Yamahy i Hondy z 2016 roku - 2 lata przy obecnym tempie rozwoju to ogromny przeskok, także tego Smile Chodża plotki, że w 2017 SX ma być odświeżony, wtedy zobaczymy co nowego będzie Smile Ja tam jestem mega zadowolony z mojego, chociaż wiem, że nie zostanie ze mną na wieki - za parę lat trzeba będzie jednak przejść na coś na wale i z większą ładownością, ale to dopiero za parę lat Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pavlacos
Bywalec



Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 12:07, 03 Wrz 2016    Temat postu:
dokładnie - sportowy turystyk
w mojej ocenie gsx-s1000s do turystyki średnio się nadaje, zwłaszcza z plecakiem, nie wiem jak sx ale to tez taki pół sport

na obu siedziałem, zetką latam - owszem można zrobić traskę ale w porównaniu np do "archaicznego" bandita to wygodą nie rozpieszcza

pod kątem wygody i osiągów rozważałbym albo gsxf 1250 albo hondę cb 1300 boldor
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:39, 03 Wrz 2016    Temat postu:
Dodam jeszcze jeden model o którym myslalem -tani pociąg !!Suzuki GSX1250gt lub fa..świetny sprzęcior 100 na 100 swietnie moc i pałer rozważona lecz odpadł bo za ciężki nie tak łatwo sie jego prowadzi i co najważniejsze podczas sprzedaży leci cena na ryj,ale za to wielki plus to cena nowego 7500£ (moja kawa w salonie stała za 11200 ale po znajomosci dałem 9200£)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:05, 04 Wrz 2016    Temat postu:
pavlacos napisał:


pod kątem wygody i osiągów rozważałbym albo gsxf 1250 albo hondę cb 1300 boldor


Też o nich myślałem, ale niestety odpadły właśnie z powodu trochę przestarzałej technologii Smile A co do wygody na SX, nie przesadzajcie, naprawdę robię swoim czasami po 500-800 km w 1 dniu i kolejnego spokojnie mogę siadać w dalszą trasę. Co ciekawe, mój plecak też nie uważa, by SX był niewygodny (mimo, że z daleka wydaje się, że siedzenie pasażera to jakiś żart). Kwestia indywidualna, mi akurat trafiło się, że tolerujemy pozycję na tym moto, a osiągi + takie bajery jak KTRC czy zajebiście działający ABS + opcja teleportacji praktycznie z każdego biegu to już baja Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin