Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 21:08, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
piszę pod postem żeby było widać..
otóż, zmiana linek miejscami w "exup'ie" załatwiła sprawę.. moto zapier*ala jak wściekły do odcięcia kwestia jeszcze regulacji bo czasami mruga F1..
serwisówka prawdę Ci powie !!
podziękowania dla kolegi Mumina za cenne podpowiedzi
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
liechmaster
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:29, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Moje z1000 z 2008 pochodziło chyba z Francji.
W dowodzie mam wpisane 78kW, co by o pochodzeniu świadczyło.
Nie wiem czy poprzedni właściciel usuwał ograniczenie czy może od nowości go nie buło, ma jednak pełną moc ( byłem na hamowni). 128 KM.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kacperski
Bywalec
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WGM Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:41, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Coś dużo jak na 2008. Zapewne hamowania bezwładnościowa i wartość djhp?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
liechmaster
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:21, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Mea culpa, 126.41KM dokładnie a nie 128
W katalogu jest 125KM. (dla roku 2009 ale chyba nie było zmian w silniku).
hamowana w Nadarzynie, moc oczywiście na wale.
Ostatnio zmieniony przez liechmaster dnia Wto 11:30, 05 Lis 2013, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:29, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Witam. Tez mam moto z francji zakupione chwile temu i czuje sie jak na 500ce... bardzo ciche,bez jaj i szalu nie robi...kreci silnikiem ale dopiero od 6tys rwie na kolo...w dolnyc granicach obrotow jest zamulony czy ktos pomoze co to jest?jak to usunac badz co z tym.zrobic?chcialbym cieszyc sie cala.moca tego sprzetu a wiem jak mniej wiecej powinien pracowac litr 125konny bo latam na codzien hornetem 919 i od 3tys stawiam go na kolo...a zeta litra dopiero jak na blat wejdzie 6tys obrotow...pokozcie prosze gdzie szukac i co zrobic...widzialem juz temat z blaszka i zagietym przewodem..jutro to sprawdze...jezeli chodzi o manetke to mam napewno pellen zakres regulacji..ale moto strasznie ciche...wydechy seryjne-oryginalne,co radzicie?
P.s. wlasnie sprawdzilem dowod rejestracyjny francuaki mam 72kw czyli96koni....
Pewnie sprawka zdlawienia i tych wezykow od exupu tylko problem jest w tym ze niewiem gdzie wogole tego szukac a serwisowka jest na moj angielski za trudna...jakby ktos mogl to ladnie opisac i co zrobic w jakiej kolejnosci to bym ladnie podziekowal.
A czy jak cale tlumiki sciagne z jednej i drugiej strony zostawie tylko te kolektory z dolotami to wtedy powienienem odczuwac juz pelna moc?
Ostatnio zmieniony przez michalkowal dnia Wto 1:17, 03 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mat20b
Dołączył: 23 Sie 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Okolice Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:03, 24 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
A jak wygląda sprawa odblokowywania z750 z włoch czy jest to skomlikowane i czy drogie?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:51, 25 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
mat20b napisał: | A jak wygląda sprawa odblokowywania z750 z włoch czy jest to skomlikowane i czy drogie? |
Czytałeś temat od początku?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|