Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Małe Zety z ogłoszeń - motocykle do oceny vol. 2
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 102, 103, 104 ... 122, 123, 124  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SEPKOSKY
Znajomy



Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:57, 26 Cze 2016    Temat postu:
Gwarancja na tłumik to strasznie przydatna rzecz. Tylko pytam się co ma się w nim zepsuć? Zdjęcia zegarów niech śle. Wszystkie zety które przewinęły się przez ten dział i były wyposażone w crashpady topblock były ciągnięte z Francji.
Nie pamięta gdzie motocykl kupił. Pocieszne zaiste.
Napęd jeszcze fabryczny, przy przebiegu ok. 25 tyś będzie zaraz do wymiany i leci ok. 7 stówek PLNów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pavlacos
Bywalec



Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 10:30, 26 Cze 2016    Temat postu:
daj se na luz: opona śmietnik, napęd tak samo, lewy set jakiś dziwny
dla mnie jak ktoś klei kierunki taśmą to świadczy jak dbał o motocykl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartex
Zaglądacz



Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:43, 26 Cze 2016    Temat postu:
Mam już zdjęcie zegarów ale wstawię je dopiero z domu po 19. Nie zauważyłem żeby było coś kombinowane, może poza ' zużyciem ' jednej śruby ale to wcale nie musi oznaczać że był składany z trzech.. Dostałem też zdjęcie certyfikatu ubezpieczenia po francusku aleeee na końcu jest napisane ' Generali belgium ' i nie zapominajmy że język francuski jest jednym z urzędowych języków w Belgii. Na moje jest z Belgii. Na tym zdjęciu też widać ogranicznik skrętu i powiedzcie mi czy to jest naturalne że jest on zgiety w dół? Po 19 wstawię fotkę to będzie można to potwierdzić.

Tak jak mowilem dodaje zdjecie tego " certyfikatu ubezpieczenia" i zdjecie zegarow.
1) [link widoczny dla zalogowanych]
2) [link widoczny dla zalogowanych]
Ogranicznik skretu powinien byc tak wygiety? I jak oceniacie zegary?


Ostatnio zmieniony przez bartex dnia Nie 18:11, 26 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil
Zaglądacz



Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Holandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:58, 27 Cze 2016    Temat postu:
dzieki naklejce z ubezpieczalni widac ze to francuskie moto :] schemat francuskiej rejestracji AY-192-CX - tablica wydana miedzy 2009 a 2010 rokiem :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartex
Zaglądacz



Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:51, 27 Cze 2016    Temat postu:
no ok to wychodzi na to ze jednak jest z Francji . Od 2014 roku w jego rekach wiec w Polsce pierwszy wlasciciel . Gdyby cos bylo nie tak z tym moto to by w niego raczej nie inwestowal . Poza tym zauwazylem ze jak sie wspomni/domysli ze moto jest z Francji to od razu skreslane .. Wiem ze francuzy sa czesto rozbite i posklejane ale to nie jest regula przeciez co do kazdego moto prawda? Troche nie podoba mi sie to ze moto jest oceniane 'negatywnie' bo byla szansa iz jest z Francji. " naped smietnik" przeciez jest dopiero polowa naciagu .. i co ze ma 23k km . Na tym forum znalazlem posty i jeden z uzytkownikow 'Jacek' mial przejechane 40k km na oryginalnym napedzie bo o niego dbal (pisal ze co 300km/co tankowanie go smarowal) wiec da sie? da . opona faktycznie bedzie do wymiany ale to tez nie jest powod aby sreslac to moto , chyba ze kolega wyzej jak ma opone do wymiany to mu sie nie oplaca i szuka innego moto od razu :> pewnie gdyby faktycznie byl z innego kraju np z Belgii to nie bylby oceniany z gory negatywnie Smile a co do tych kierunkow , to zmienil ja z oryginalnych pomaranczowych na takie a ten kierunek jak to napisal wzmocnil tasma bo raz gdy z niego schodzil zahaczyl noga , pytalem sie czy jest pekniety a on na to ze nie tylko go wzmocnil tasma , wiec moze byc lekko luzny. Ah no i w moim owczesnym moto tez mam jeden kierunek potraktowany lekko czarna tasma , taki zly ja Smile

mam jeszcze zdjecie lancucha : [link widoczny dla zalogowanych]
wczesniejsze zdjecia byly z jego wypadu z zona , a potem ich ulewa zlapala wiec wzial sie od razu za lancuch . niby normalne ze po deszczu sie tak robi ale tak z reka na sercu kto serio sie od razu za to bierze ? jednak dba mimo strasznej rzeczy jaka zrobil prawemu kierunkowsazowi


Ostatnio zmieniony przez bartex dnia Pon 11:55, 27 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil
Zaglądacz



Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Holandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:46, 27 Cze 2016    Temat postu:
bartex,
nikt nie mówi, że jak z Francji to nie ma co nawet oglądać, tylko, że włącza sie większości czerwone światełko, że trzeba dużo baczniej sie takiemu moto przyglądnąć Smile ot tyle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartex
Zaglądacz



Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:37, 27 Cze 2016    Temat postu:
Niby nikt nie mowi ale po postach mozna sadzic ze to maja po czesci na mysli Smile jade go ogladac w piatek/sobote wiec sie przyjrze chociazby temu lewemu setowi chociaz koles twierdzi ze wszystko z nim wporzadku . Moze perspektywa zdjecia zrobila swoje , ja wczesniej myslalem ze prawy dolny crashpad jest przerysowany ale to tylko swiatlo sie tak dziwnie odbijalo . Opony ma obie Michelin Pure Power , przednia nowa , a tylnia jak widac , zbliza sie do wymiany . W sumie nie wiem o co moge sie go jeszcze zapytac . OC do grudnia a przeglad w lutym . Jak macie jakies pomysly to mozecie sie nimi podzielic Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pavlacos
Bywalec



Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 16:59, 27 Cze 2016    Temat postu:
nie no spoko, jak się podpaliłeś to bierz - twój hajs
zadałeś pytanie więc odpowiadam
ja u siebie w b650 też mam w połowie naciągu i jest do wymiany.
jedź zobacz czy odłazi od zębatki i czy równo wyciągnięty.

opona i napęd, więc minimum 1klocek dokładasz na dzień dobry.
dla mnie moto może być nawet z bangladeszu, jeżeli stan jest ok
ja np serwisuję w aso i mam historię, albo mam faktury na wymiany tego co robiłem, a jak moto miałem z włoch to miałem foty zaraz po ściągnięciu

a tu nie wie, nie pamięta i cena wzrasta:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
4lehandro
Stary wyga



Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:32, 27 Cze 2016    Temat postu:
bartex napisał:
no ok to wychodzi na to ze jednak jest z Francji . Od 2014 roku w jego rekach wiec w Polsce pierwszy wlasciciel . Gdyby cos bylo nie tak z tym moto to by w niego raczej nie inwestowal . Poza tym zauwazylem ze jak sie wspomni/domysli ze moto jest z Francji to od razu skreslane .. Wiem ze francuzy sa czesto rozbite i posklejane ale to nie jest regula przeciez co do kazdego moto prawda? Troche nie podoba mi sie to ze moto jest oceniane 'negatywnie' bo byla szansa iz jest z Francji. "


W zeszłym tygodniu miałem przyjemność rozmawiać z dwoma kurierami jeżdżącymi na zlecenie za granicę po różne rzeczy. M.in. po motory do podwarszawskiej szklarni. Miejsce znane zapewne większości osób które kiedyś kupowały motocykl. Sprowadzają dla nich blisko 150 motocykli rocznie - z rancji. 90% po jakiejś przygodzie. Oczywiście to nie determinuje "bardzo złego dotyku", ale jak koledzy wspominają lampka powinna się zapalić chyba, że ktoś sie tak napalił, że mu sie spaliłaWink Bądź uważny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEPKOSKY
Znajomy



Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:12, 27 Cze 2016    Temat postu:
Typie podajemy ci argumenty do zbijania ceny a ty fochy strzelasz. Ty ten motocykla kupujesz czy sprzedajesz? Generalnie zwroty nie wiem, nie pamiętam pachną dymaniem kupującego.
K.rwa ja pamiętam jaka była temperatura, dzień tygodnia, i o której wyjechałem z podjazdu sprzedającego jak odbierałem obie moje maszyny (mam na myśli motocykle, ale z samochodami jak się skupię też nie będzie problemu).
Niby co typ takiego zainwestował w motocykl? Wydech? Kierunki za 50 zeta? Bo ja tam więcej inwestycji nie widzę? Wymienił płyn w lagach? Zrobił przegląd po 24 tys km? (a właśnie, przegląd, kolejne ok. 7 stówek Smile)
Na pewno było trafienie w lampę, więc motocykl pod kątem malowania do obejrzenia cały. Generalnie to że moto miało przygodę to wuj, ale trzeba mieć świadomość na co się godzisz i za co płacisz. Dychę mam import z Włoch, wiem co się jej przydarzyło, a cena była adekwatna do stanu i przygody (no powiedzmy, przez telefon była igła jedna owiewka malowana, na miejscu okazało się ze jest weselej).
Podsumowując:
- przegląd 700 PLN (wymiana oleju, filtra plus co tam się jeszcze robi po 24 tys.)
- napęd 700 PLN, ok. ja brałem wzmacniany, można taniej powiedzmy pińcet PLN
- opona pińcet PLN
Czyli na dzień dobry po zakupie jeszcze półtora klocka do wyłożenia nie licząc rejestracji.
Wiec jak dla mnie 17 tysi za ten sprzęt to słaby dil. Start do rozmowy to max 14 - 15 z negocjacją w dół.
Btw. stan łańcucha nie zależy tylko od jego smarowania i czyszczenia (możesz go smarować nawet co 100 km i szczotkować po każdym deszczu, tak na marginesie łańcuch czyści się sam i raz w roku potraktowanie go szczotą i naftą to aż nadto), ale też od traktowania manety. Co z tego że jest czysty i nasmarowany jak jest nierówno wyciągnięty.

Bo mnie zdenerwował Very Happy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doktor
Zaglądacz



Dołączył: 27 Maj 2016
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:49, 28 Cze 2016    Temat postu:
Panowie a prześwietlicie mi tę sztukę? Smile
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartex
Zaglądacz



Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:53, 28 Cze 2016    Temat postu:
spokojnie panowie Very Happy wkurzylem sie po prostu ze z gory zostala mu przypieta latka aby dac sobie spokoj . tak czy siak na pewno bym go nie wzial za 17 bo to po prostu za duzo . jak mu wspomnialem o tym ze naped pewnie bedzie za chwile do wymiany to sie tylko powtorzyl ze jest w polowie naciagu i wszystkie zebatki sa proste . tutaj cytacik " powiem tak , moto nie katowane, nie palone gumy, nie piłowany na zimnym silniku na ciepłym też nie, nie strzelany ze sprzęgła, preferowany styl jazdy spokojny do 90 km do wspólnych rekreacyjnych wypadów z zoną potencjalny kupiec bedzie bardzo zadowolony Smile" i sadzac po fotkach na fb to mowi prawde . mozna powiedziec ze uzywal go do jazdy po przyslowiowe bulki Razz ale to tylko z rozmowy i zdjec wnioskuje , na miejscu okaze sie jak to jest z tym napedem itp. w sumie jak przelecialem allegro tak na szybko to za te 17 mozna nawet 2k12 ogarnac (tak , wiem ze nie wiadomo do konca w jakim stanie , ale nie wygladaly na jakies poturbowane) a i to ze nie ma ABS tez jest chyba dobrym argumentem do zbicia ceny . ok sprawdze czy odlazi od zebatki i czy rowno wyciagniety , jade z kumplem co grzebie w roznych motkach takze on spojrzy na to bardziej obiektywnie . do opony tez sie na pewno przyczepie Smile co do tego ze nie wie gdzie go kupil to dokladnie napisal tak " kupiony w kraju jako sprowadzony tylko nie pamietam z jakiego moze byc ze z francji " a ta fotke z OC sam od siebie wyslal . nie wiem moze faktycznie zapomnial albo nie byl pewien czy to Francja czy Belgia czy cos . nie wnikam.
ja nie slyszalem o podwarszawskiej szklarni Razz kupilem moto od kolesia z forum , nawet z kilkumiesieczna rezerwacja Razz ale bede uwazny i dokladnie sprawdze te miejsca o ktorych wspomnieliscie Smile a i czy ten ogranicznik skretu powinien tak wygladac co go widac na zdjeciu z tym OC ?
SEPKOSKY nie strzelam fochow ale troche sie wkurzylem ze moto jest tak cisniete bo jest z tej nieszczesnej Francji Very Happy kupuje ale staram sie patrzec obiektywnie a nie z powodu opon czy napedu go skreslac , przeciez jest zawsze opcja zbicia ceny itp. moze faktycznie mu sie pomieszalo ze na koncu jest napisane ' Generali Belgium' a jest w jezyku francuskim , nie wiem nie wnikam w to , a moze faktycznie nie patrzyl na to skad jest to moto . Ja tez pamietam dzien godzine licznik ogolny jak i kilometrow dziennych jaki byl dnia kiedy kupowalem swoja kawe , ale moze faktycznie nie kazdy jara sie tym tak bardzo jak my. Odnosze wrazenie ze koles nie jest jakos bardzo ze tak powiem z haslem ' moto moto i jeszcze raz moto' moze faktycznie jezdzi od czasu do czasu gdy ma wolne na krotki wypadzik z zona i tyle . Twierdzi tez przy tym ze jezdzi spokojnie i nie szaleje , ale to pokaze stan moto . Nie wiem jak dla Ciebie ale dla mnie kupic wydech za 1800 zl to jest calkiem spora inwestycja ( bo zmiana oleju filtrow hamulcow itp to rzecz normalna) a raczej nie kupuje sie takich rzeczy do czegos co mialoby sie sypac . Apropo ceny tego Arrowa to tez wydaje mi sie zawyzona , no ale kupil w PL wiec moze byc wyzsza ( na jakiejs stronce widzialem po 350$ czyli jakies 1400zl) nie wiem co to za kierunki ale na takie za 50zl nie wygladaja Razz taki przeglad po 24k km jest wymagany? pytam sie bo nie wiem i co sie ogarnia przy takim konkretnym przegladzie ze kosztuje on te 7 stowek? i po czym stwierdzasz trafienie w lampe? przyjrze sie przy ogledzinach wtedy jak bede wiedzial co masz na mysli Smile tez sie z tym zgadzam ze wypadaloby wiedziec za co chce te 17 klockow , a nowy tlumik go nie usprawiedliwia . Przedstawie mu mniej wiecej taki rachunek to jestem ciekaw co zrobi Smile pewnie powie ze nie sprzedaje bo za taka niska cene go nie sprzeda Very Happy ciekaw jestem czy podajac mi cene obczail rynek po ile stoja czy tylko dodal sobie za wydech Very Happy bo tak btw to mi powiedzial z 2 dni temu ze za 17 go odda no chyba ze bez 'dodatkow' to wtedy za 15 ale nie chce mu sie ich sciagac Very Happy a dokladnie to tak to szlo "przemyslałem sobie na spokojenie cene i za 17.000 jestem w stanie ja oddac , moge go rozebrac z dodatkow wtedy byl by za 15.000 ale tego nie zrobie "
wiec on chyba faktycznie na zywca dodal sobie cene wydechu i czego tam jeszcze Very Happy szkoda ze tak to nie dziala.
a to z tym lancuchem to odnioslem sie do tego Jacka co dal rade zrobic niby te 40k km na jednym napedzie. Sam w ciagu trzech lat czyscilem lancuch az 2 razy .. i jakos z tego powodu nie ucierpal . Wlasnie ciekaw jestem jak to z jego maneta bedzie , na spokojnie czy jednak lubil sie pobawic Very Happy
jak mozecie to powiedzcie co w tym 24 tys przegladzie sie robi to bede mial kolejne argumnety apropo ceny no i czy ten ogranicznik jest w porzadku :> dzieki za pomoc i licze na odpowiedz Razz
wiecej luzu panowie , tamte posty to nie byl zaden atak bo przeciez wiem ze pomagacie mi w ocenie :>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pavlacos
Bywalec



Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 21:01, 28 Cze 2016    Temat postu:
aleś epopeję napisał:O
powiem tak, swoje lata masz wiesz co robisz:P
ja tam nie wierzę w takie bajki, że ktoś kupuje zeta (lub jakiekolwiek moto ok 100KM) żeby jeździć spokojnie, ty byś tak jeździł?

co do przeglądu na 24k - jest to duży przegląd, ściągnij sobie serwisówkę to zobaczysz (świece, zawory etc)
wydech max 800zł jest warty, i za tyle coś pewnie kupisz

uważąj, bo jeszcze będzie płakał przy sprzedaży Very Happy

btw. też sprzedaję teraz motka i akurat mam napęd do wymiany, tylko nie walę ściemy, że połowa naciągu i jeździłem tylko do kościoła etc, tylko wynika to z normalnej eksploatacji i historii serwisu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
reman




Dołączył: 11 Sty 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:40, 28 Cze 2016    Temat postu: ocena
Witam , proszę o opinie ;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEPKOSKY
Znajomy



Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:42, 28 Cze 2016    Temat postu:
Doktor jakiś dziwny kolor wsporników silnika, i poza obtarciami chyba z raz już malowany ale to chyba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 102, 103, 104 ... 122, 123, 124  Następny
Strona 103 z 124

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin