Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Nowy Z800 w 2013r ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebakaw
Świeżak



Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:53, 02 Paź 2012    Temat postu:
No i w koncu wszystko jasne.
Najwiekszy minus to brak aluminiowej ramy o czym sie mowilo najwiecej!
Polska stronka kawasaki jak zwykle ma opozniony zaplon bo na kawasaki.de jest pelna specyfikacja i wszystkie dane. Ciekawe kiedy pojawia sie na PL

"Nowy panel instrumentów dopełnia zaawansowany projekt z Z800 i oferuje wielofunkcyjne wyświetlacze LCD i tachometru w konstrukcji belki" (tlum. google)

Niewiele z tego wynika. Czy ktos rozpracowal juz lub znalazl info na temat nowego wyswietlacza?
Co sie kryje po lewej stronie gdzie jest to 0 na srodku pod temperatura? Wyglada mi na przebieg. Jest w koncu zintegrowany wyswietlacz biegow bo jakos go nie widze? A jak nie ma to chyba sobie zarty robia!!

Jesli chodzi o wyglad - to osobiscie mi sie podoba.
Wysokość siedzenia szczególnie - 834mm czyli prawie 2cm wyzej. Dla mnie rewelacja.
Pewnie jutro pojawia sie artykuly bardziej szczegolowe w necie. Jak ktos cos znajdzie to wrzucac linki.

A teraz najwazniejsze - CENA!
Na niemieckiej stronce jest 9.495 Eu
Na tej smej stronce Z750R 9.095 (pewnie bez ABS bo taki sprzedaja w salonach w niemczech po 9.345 Eu obecnie)
I teraz pytanie za 100 punktow - ile bedzie u nas kosztowal w takim razie Z800 i kiedy sie pojawi?
Ja obstawiam, ze bedzie kosztowal MAX 36.000 bo:
- Euro powinno byc nizsze o 20-30 groszy podczas ustalania cen
- Jesli ma zastapic Z750/R i one znikna to nie mozne byc az takiej luki bo jesli ktos kupowal Z750 za 29-33tys i nie szarpnal sie na R za 36tys to co teraz kupi? NIC bo to za duza roznica cenowa! No chyba, ze chca w 2013 zanotowac nie 30% ale 90% spadek sprzedazy to niech sobie nawet i 40tys ustala!! Laughing
Cos czuje ze teraz to dopiero bede mial metlik w glowie i dylemat z zakupem Very Happy


Ostatnio zmieniony przez sebakaw dnia Wto 23:12, 02 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid31
Gość






PostWysłany: Śro 4:46, 03 Paź 2012    Temat postu:
hmm Z750 to Z750:-) ja dylematu za kilka sezonow nie bede mial gdyz wybor padnie na Z750R lub Z1000 zaleznie od umiejetnosci jakich do tego czasu nabiore. Dla mnie osobiscie Z800 szalu nie robi i jakos brakuje mu troche tego czegos co maja obecne modele a trudno to okreslic no aczkolwiek to kwestja gustu. Z800 to juz nie kontynuacja modelu tylko droga w innym kierunku a czas pokaze czy nowy twor bedzie sie rozwijal czy tez bedzie jakas przejsciowka ktora po roku zginie:-)
Powrót do góry
Kafarman
Aktywny



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice

PostWysłany: Śro 9:41, 03 Paź 2012    Temat postu:
zgadzam się z David31, wszystkie dotychczasowe zety miały to coś. ten pazur, nawet nowy 1000 mimo, że taki inny to piękny i agresywny a ten 800 to taka nieudana próba połączenia nowego tysiąca z małym zetem i dodanie coś nowego. Jeszcze ta stalowa rama i brak wyświetlacza biegów w serii.
Na dzień dzisiejszy mnie też nie zachwyca, może zdanie zmienię jak kuknę na żywo.



edit




i teraz najważniejsze.
w tej prezentacji gość mówi, że na europę jest specjalnie przygotowany z800e by spełniać jakieś tam wymogi, a 800e to już w ogóle porażka

Cytat:
Obok standardowej wersji dostępna będzie również wersja Kawasaki Z800e, która będzie dysponowała niższą mocą (95KM) oraz mniejszym momentem obrotowym (76Nm).


Ostatnio zmieniony przez Kafarman dnia Śro 9:51, 03 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebakaw
Świeżak



Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:33, 03 Paź 2012    Temat postu:
Słabsza i tansza wersja jest przygotowana ze wzgledu na kategorie praw jazdy i zwiazane z tym ograniczenia np. mocy.

"Du willst dir dein erstes Naked Bike zulegen? Wir haben ein wirklich hervorragendes Angebot: die neue Z800 e-Variante im agressiven heritage-look mit überzeugenden Spezifikationen. Entweder als 70kw Maschine oder vollständig kompatibel mit der Führerscheinrichtlinie A2 in der 35 kW-Form - dieses Motorrad punktet nicht nur mit Design und Flair, sondern auch mit seinem neuen Motor und dem Vertrauen liefernden Fahrwerkspaket"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 12:29, 03 Paź 2012    Temat postu:
Dla mnie bomba ! Lubię takie futurystyczne motongi Smile Tylko ta cena Sad
Powrót do góry
wania123
Stary wyga



Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:40, 03 Paź 2012    Temat postu:
dla mnie optycznie Z800 wygrywa zdecydowanie z eRka, szkoda, że wagi nie zmniejszyli, co do licznika to i tak wydaje mi się ładniejszy jak w nowym Z1000, ogólnie nowoczesne jeszcze bardziej agresywne moto
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebakaw
Świeżak



Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:28, 03 Paź 2012    Temat postu:
Wciaz nie moge pojac dlaczego nie ma wyswietlacza biegow? Czy tak trudno projektujac nowy wyswietlacz to zrobic, a w komputer doprogramowac praktycznie jedna funkcje?
A tak przy zakupie trzeba znowu dodatkowo wydawac kilka stowek niepotrzebnie.
W XXI wieku w dobie wszechobecnej elektroniki i do tego w japonskim sprzecie zeby nie zrobic tak prostej rzeczy? Troche to smieszne........

Wg mnie bardziej wlasnie w tego typu moto powinno to byc seryjnie niz w 6/10R gdzie nie wsiadaja zazwyczaj poczatkujacy uzytkownicy, a takim (i nie tylko) bardzo sie taki wyswietlacz przydaje!

O aluminiowej ramie nie wspomne - i tu konkurencja jest lepsza niestety!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiekkry
Gość






PostWysłany: Śro 20:20, 03 Paź 2012    Temat postu:
oj niedobrze się dzieje Crying or Very sad
szkoda że wersji NC700 nie zrobią, cały czas odcinają kupony od starej 750 Sad żal dupę ściska tą polityką marketingową Kawasaki, olali małego zeta Sad
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 10:49, 04 Paź 2012    Temat postu:
no niestety czekalem na info o nim az do konca zeby podjac decyzje i zawiodlem sie jak kazdy ktory na nia czekal na necie jest pelno tych samych wypowiedzi ze chyba ktos ladnie sie walna w baniak z waga tego moto wszyscy liczyli na odchudzenie a tu prosze 230kg w takim wypadku ja niestety rezygnuje z kupna a myslalem zeby po wypadku przesiasc sie na nowa z800 lub gsxr decyzja byla spowodowana szukaniem czegos z waga 200kg w tym wypadku zostal mi juz tylko gsxr a szkoda bo mocno liczylem na zetke...
Powrót do góry
franek
Znajomy



Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:26, 04 Paź 2012    Temat postu:
To co zrobili w nowym małym zecie, to zaledwie pierdnęli w oponki w porównaniu do poprzedniego. Bym zapomniał jeszcze mu balastu wrzucili (kotwicę mu dołożyli ) Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zetosław
Zaglądacz



Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:50, 04 Paź 2012    Temat postu:
sebakaw napisał:
Wciaz nie moge pojac dlaczego nie ma wyswietlacza biegow?..... .....trzeba znowu dodatkowo wydawac kilka stowek !


Dlatego!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebakaw
Świeżak



Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:20, 04 Paź 2012    Temat postu:
<zetoslaw> No i właśnie, jak orientowałem się przed wakacjami w sprawie jeszcze Z750 to wyswietlacz mi dealer proponowal DataTool za 299zł i jeszcze mi mowil, ze jest promocja i ostatni ma w tej cenie, jakos w lipcu już za niego chcieli 400zł. W necie znalazłem bez problemu za 160zł ten sam.
Ale wiadomo, ze kupujac nowe moto nie bede do dealera przynosil wyswietlacza bo jak u nich wezme to montaz niby gratis (normalnie chca od 100zł za montaż). No i sprawa gwarancji bo to oni cos rekomenduja i montuja. Wiec nawet jak chcieli te 299zł to praktycznie na jedno wychodzi
Very Happy
----------------------
Doszukałem się takich informacji jesli chodzi o modele Z800:

ZR800 B/D - ABS Nissan
ZR800 A/B - korpus amortyzatora z tyłu aluminium - regulowany + regulacja przedniego zawieszenia
ZR800 C/D - korpus amortyzatora z tyłu stal - bez regulacji (wersja E ograniczona moc do 34 KW lub 70KW 90KM)
ZR800 C - podwójne zaciski
ZR800 A/B/D - 4 tłoczkowe zaciski

Ciekawe które trafią do PL
Wyglada na to, że
ZR800 A - to odpowiednik Z750R bez ABS (31-33 tys)?
ZR800 B - to odpowiednik Z750R z ABS (33-35 tys.)?
ZR800 C - to osłabiony odpowiednik Z750 bez ABS (29-30 tys)?
ZR800 D - to osłabiony odpowiednik Z750 z ABS (30-31 tys)?

Czekam na wasze opinie i dalsze spostrzezenia.


Ostatnio zmieniony przez sebakaw dnia Czw 17:40, 04 Paź 2012, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:51, 04 Paź 2012    Temat postu:
Chcecie petardę nowego Z1000 trzeba kupić.
Dla mnie nowy Z800 to tylko lift z rozwierconym silnikiem, ale podoba mi się Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid31
Gość






PostWysłany: Czw 16:36, 04 Paź 2012    Temat postu:
MarcelT800 napisał:
Chcecie petardę nowego Z1000 trzeba kupić.


Dobrze gadasz Wink

Zobaczymy czy 800ka będzie się rozwijać po wejściu na rynek i jakie zmiany w niej będą zachodzić. To że nie ma wyświetlacza biegów tragedii nie robi, taki tam bajer. Sety kierowcy do bani, przynajmniej mi nie podchodzą, z profilu wygląda jak garbaty muł, czacha - coś mi w niej brakuje hmm, te nakładki na baku tyż nie wiem po co, wagi nie ubyło, generalnie mi by o biedy podszedł ale po drobnej modyfikacji Wink powinni niektóre elementy drapnąć od obecnej Z750. Ale i tak nie będzie miał tego co Z750 i nie skusiłbym się na 800 jednak wolę pozostać przy obecnej a ewentualną przesiadkę zrobić na litra. Każdy lubi co innego. Jeden kupi 800kę bo to nowości i pierwszy we wsi będzie miał, drugi kupi polatać i opyli po sezonie, różnie to bywa. Poczekamy i zobaczymy jakie będą opinie użytkowników Smile
Powrót do góry
sebakaw
Świeżak



Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:56, 05 Paź 2012    Temat postu:
Właśnie się dowiedziałem, że ostateczne ceny poznamy w następnym tygodniu i praktycznie będzie można już zamawiać Z800.
Ciekawe na ile te ceny beda konkurencyjne w stosunku do Suzuki/Honda/Yahaha
Bo np Yamaha sprzedaje Fazera8 z ABS z 2011 roku za 35tys (7tys. mniej niz 2012) - ramy aluminiowe!
Suzuki na Bandit i F-ce ceny ciekawe i maja wyświetlacz biegów.
Honda tez wszystko w aluminium.
KAWASAKI ŚPI???

Czy ktos wie jak to bedzie z rejestracja Z800, które juz sa wyprodukowane lub beda mialy w Nr VIN date produkcji 2012? Jak dla mnie byloby to dziwne aby w nowym modelu na 2013 kupionym powiedzmy styczen/luty ale wyprodukowanym obecnie dostac w dowodzie jako rocznik 2012 Very Happy Jak to formalnie wyglada?


Ostatnio zmieniony przez sebakaw dnia Sob 18:15, 06 Paź 2012, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 5 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin