Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:37, 13 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Jak jechałem z kumplem 600+ km po zeta to gosciu się zrzekał, że igła i nawet ryski nie znajdę. Jak zobaczył nasze miny po oględzinach, to przy odprowadzaniu moto do garażu przytomnie spierdol@#% i już się nie pokazał.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 15:05, 13 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
bede dobrej mysli narazie zalatwiam sprawy z bankiem zeby mi gnoje moja kase z lokaty oddali
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 23:21, 14 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
mozecie mi jeszcze na cos odp nie daje mi to spokoju mianowicie czy czacha w tego typu malowaniu powinna byc czarna? bo jedyne co znajduje to wersje z zielona co do przedniego blotnika to widywalem i czarne i zielone ale glowa zawsze pozostawala zielona
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Czw 4:35, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Kurde nie wiem jak mogłem na to nie zwrócić uwagi. W kumpla moto zielone są i czacha i ogon, błotnik jest czarny.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 5:08, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
ale zablyslem a tak serio wlasnie oszczedzilem sobie drogi do kolesia nic bede szukac dalej swojego moto mam nadzieje ze szybko cos sie znajdzie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 18:42, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
haha jak na zyczenie kolejna sztuka na oko igla ale co ja sie tam znam wiec prosze was o pomoc i dobry wzrok:
[link widoczny dla zalogowanych]
jedyne co ja widze to przy zegarach na zdjeciu ta przerwe z przebiciem lakieru
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 18:48, 15 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:52, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Jedź zobacz ,fotki słabe. Specjalnie takie robią. W motoklinice z wrześni szczegółowe fotki robią a tu jakaś kpina.
Nadkole ermax
Coś dziwnego przy secie 5 fotka.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 19:43, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
wiec tak jestem juz po rozmowie wiec standard niby bez szlifa i wypadkow zgadza sie na zabranie go na serwis wiec napewno bede z tego kozystal a co do tego co jest na tym prawym secie koles sam nie wie bo motocykl i sklep nalezy do jego znajomego lub wspolnika jak zwal tak zwal jutro bede jeszcze raz dzwonil moze dowiem sie sam co to jest
ktos za moze jakis dobry serwis na terenie Kalisza ?? gdzie go ewentualnie zabrac na przeglad
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 19:45, 15 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:49, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Zegary były rozbierane klipsy nie oryginalne no i widać za dużą przerwę ale trzeba wszystko na miejscu oblukać
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 21:07, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Madras dzieki za wyp ale to nie koniecznie mus oznaczaci cos zlego chyba nie? sa jakies wieksze powody jak uzywacie malego zeta zeby tam zagladac? czy raczej nie ma takiej koniecznosci?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
filipek
Stary wyga
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:37, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy jest jakiś super sposób ale... Ja u siebie ściągałem czache tylko po to by wymienić przepaloną żarówke I dla mnie bylo wygodniej zdemontować licznik do tego. A jak ktoś szałaput to klipsy pogubi przy okazji...
Ostatnio zmieniony przez filipek dnia Czw 21:40, 15 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:38, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Dokłądnie to może nic złego nie znaczyć ale lepiej sprawdzić , ważne żeby rama była prosta , zawieszenie i zdrowy silnik
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 21:53, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
jesli chodzi o gubienie to moja specialnosc haha mozecie mi powiedziec jeszcze cos na temat serwisu umuwiony jestem na sobote na ogledziny i serwis
jesli chodzi o serwis przyznam sie bez bicia ze nie wiem czy bym poznal czy rama jest prosta chyba ze by byla zlamana pod katem 90 stopni hahha wiec to jedno jeszcze wiem ze sprawdzacie cos z kierownica rozstaw czy cos nie pamietam dokladnie i teraz moje pytanie kazdy serwis powinnien wiedziec jak to ogarnac bo nie bede jechac do kawy bo go tam nie ma tylko jakis inny musze znalesc w Kaliszu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:09, 16 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
naklejki na zadupku powinny być czarne i ma zmienione ciężarki na kierownicy, lakier mi się nie podoba, ale to może wina oswietlenia
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:55, 16 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdź spawy ramy pod kanapami , i ograniczniki skrętu kierownicy , jak była gleba to będzie widać ( skręć kiere na maksa w jedną i drugą stronę i zobacz czy jest taka sama odległość kiery od zbiornika paliwa ) co do sewisu to najlepiej skorzystać z usług takiego który ma urządzenie laserowe do sprawdzania ramy koszt ok 300zł
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|