Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
ABS z zecie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seven25
Bywalec



Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Ociecka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:48, 09 Mar 2015    Temat postu:
U mnie w 1000 I gen. nie trzebabyło, coś tam delikatnie kapnęło ale postawiłem w pionie i nie było problemu, wydaje mi się, że to zależy chyba też od poziomu paliwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KubaR
Zaglądacz



Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:38, 09 Mar 2015    Temat postu:
Mam paliwo pod korek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seven25
Bywalec



Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Ociecka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:16, 10 Mar 2015    Temat postu:
Na pustym nawet lepiej będzie Ci go sciągnąć, jak masz pod korek to lepiej pozbyć się paliwa z baku.

Ostatnio zmieniony przez Seven25 dnia Wto 10:16, 10 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KubaR
Zaglądacz



Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:56, 10 Mar 2015    Temat postu:
W ostateczności bez paliwa. Natomiast żeby nie odkręcać amortyzatora skrętu, odkręcę 2 śruby mocujące uchwyt amora z bakiem i 2 śruby mocujące bak na płaskowniku do ramy, powinien ładnie wyjść przesuwając go do tyłu.
Wczoraj odkręciłem owiewki oraz cały ogon Smile Dzisiaj działam dalej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:01, 10 Mar 2015    Temat postu:
Koniecznie rób zdjęcia w miarę możliwości Smile na pewno będzie przydatne na przyszłość Smile może i ja się w końcy przekonam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KubaR
Zaglądacz



Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:37, 13 Mar 2015    Temat postu:
Bak ściągnąłem tak jak napisałem wyżej i odłączyłem przewód od pompy paliwa, leży sobie poziomo, przewody odprowadzające dałem do góry i nic się nie leje. Zdemontowałem filtr powietrza, wiązkę elektryczną oraz koła. Na tarcze hamulcowe przykręciłem tarcze sensora abs dając preparat ala loctite na śruby, spuściłem płyn hamulcowy. Wyczyściłem wszelkie przewody oraz ramę bo strasznie zabrudzone to było. Teraz zet gotowy jest do zapięcia całej wiązki elektrycznej, następnie pompa abs. Czekam jeszcze na dostawę w poniedziałek przewodów w oplocie marki Hel oraz płyn hamulcowy - jak już robić to raz a dobrze Wink Fotorelacja będzie jak już skończę modyfikację.

Natomiast zwracam się do posiadaczy zeta 1000 gen3 od 2010 w górę o zdjęcie w wysokiej rozdzielczości (najlepiej zdjęcie makro) całej płytki drukowanej z licznika. Dzisiaj znajomy wstępnie sprawdził ścieżki na płytce i widać że trzeba pewnie wlutować rezystor w jednym miejscu i dalej sprawdzaliśmy ale ścieżka się nam urywa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:35, 13 Mar 2015    Temat postu:
Domyślam się , że chodzi o lampkę od sygnalizacji ABS ? Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KubaR
Zaglądacz



Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:45, 13 Mar 2015    Temat postu:
Tak sorry nie dopisałem o co dokładnie chodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KubaR
Zaglądacz



Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:06, 16 Mar 2015    Temat postu:
Jak to możliwe że uchwyt zacisku hamulcowego z przodu ma otwór na wylot na czujnik abs a z tyłu nie ma oraz nie ma gwintu dla tego czujnika? :/

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:28, 17 Mar 2015    Temat postu:
Sad U mnie i z tyłu i z przodu nie są na wylot Sad Wyglądają jak "odkówki" przygotowane do obróbki Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KubaR
Zaglądacz



Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:55, 17 Mar 2015    Temat postu:
50% wiązki ele. jest już wpięte - przód oraz silnik, został najprostszy ogon Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:48, 17 Mar 2015    Temat postu:
Smile Trzymam kciuki i się nakręcam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KubaR
Zaglądacz



Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:44, 19 Mar 2015    Temat postu:
Jest już otwór na tylny czujnik abs
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Niestety jest kolejny problem - niby rama to rama więc odlew powinien być identyczny a tu się okazuje, że rozdzielacze przewodów hamulcowych nie mogą być dokręcone do główki ramy bo dzyndzle przy ramie są za grube i blokują, trzeba milimetr przyciąć :/
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

ECU z nadkolem, pompa abs+przewody od pompy+stelaż - zamocowane. Z wiązki pozostały wtyczki od tylnego oświetlenia oraz okolice akumulatora. Musiałem zamówić od sprzedawcy kilkanaście oryginalnych śrub oraz spinki do przewodów od pompy abs bo bez tego byłoby ciężko przykręcić a zamawianie kliku śrub w internecie mija się z celem.

Mam nadzieję, że limit niepowodzeń został już wyczerpany Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:52, 19 Mar 2015    Temat postu:
Smile Trzymam kciuki Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KubaR
Zaglądacz



Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:19, 23 Mar 2015    Temat postu:
Dzień bez problemu to dzień stracony...sprawa rozdzielaczy. Niestety nie mieściły się jeden przy drugim tzn. jeden przykręcony prosto a w drugim śruba wchodziła pod ukosem. Trzeba było rozwiercić wiertłem 6,5 otwory w dwóch rozdzielaczach i jest git. Elektryka podłączona, bak założony, przewody hamulcowe założone. Teraz zalać płyny, aku podpiąć, owiewki przykręcić i można odpalać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin