Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
blokowanie się stacyjki z1000 2010r
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andxx
Stary wyga



Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:50, 16 Lut 2014    Temat postu: blokowanie się stacyjki z1000 2010r
hejo.
Mam problem w swoim zecie jak w temacie.
Problem polega na tym ze sie blokuje jak chce przekrecic i wl. zaplon
po krotszej lub dluzszej chwili udaje sie...

mial ktos moze taki problem???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:50, 17 Lut 2014    Temat postu:
Ja tak miałem,po prostu musisz psiknąć oliwą do zamków i będzie po problemie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andxx
Stary wyga



Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:02, 17 Lut 2014    Temat postu:
ok. sprawdze to. Choc znajomy mi mowil ze podobno sie niczym nie psika do stacyjki.
Mihoo a sa jakies specjalne smary do zamkow?? czy np. moze byc silikon spray albo jakis smar typu wd-40???

dzieki za odp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:21, 17 Lut 2014    Temat postu:
Andxx napisał:
wd-40???

dzieki za odp.


Wd-40 lepiej nie psikaj..

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:30, 17 Lut 2014    Temat postu:
Dokładnie.... i tego smaru też dużo nie nalej,wystarczy 1-2 krople. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:39, 17 Lut 2014    Temat postu:
Ogolnie można smarowac ale sie tego nie zaleca. Olej w polączeniu z kurzem jakiego pelno na drodze zmienia sie w paćkę i z czasem stacyjka, zamek znow bedzie sie zacinal.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andxx
Stary wyga



Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:08, 17 Lut 2014    Temat postu:
dzieki za rady. spruboje czyms przesmarowac. Tak sobie mysle czy silikon spray nie bylby najlepszy??? bo silikon i tak odparuje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
D0minik
Znajomy



Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:26, 17 Lut 2014    Temat postu:
Silikon nie odparuje Wink Nie ma zbytniej różnicy jakiego smaru użyjesz. Nie psikaj tylko WD40, bo to nie służy do smarowania jak wiele osób myśli. To ropuści Ci jedynie smar i wypcha wode, nic wiecej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mAti
Aktywny



Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RRS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:37, 17 Lut 2014    Temat postu:
silikonu lepiej nie stosuj
ja smaruję stacyjki jak i korki wlewu paliwa smarem odpornym na niską i wysoką temperaturę i nic się nie zacina
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andxx
Stary wyga



Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:13, 17 Lut 2014    Temat postu:
ok. zastosuje sie do powyzszych rad Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mAti
Aktywny



Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RRS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:16, 17 Lut 2014    Temat postu:
nie przejmuj się stacyjka się nie rozpuści a wd-40 wypchnie wilgoć potem przesmaruj i będzie banglało
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andxx
Stary wyga



Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:19, 17 Lut 2014    Temat postu:
dosc dziwna sytuacja. Klucz ktory byl zawsze uzywany jesm minimalnie skrzywiony...
ale wlasnie nim sie latwiej przekreca stacyjke niz drugim prostym...

oby tylko nie trzeba bylo wymieniac stacyjki. A tak swoja droga ciekawe jaki to koszt

Tak czy owak najpierw przesmaruje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
D0minik
Znajomy



Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:18, 17 Lut 2014    Temat postu:
Andxx napisał:
dosc dziwna sytuacja. Klucz ktory byl zawsze uzywany jesm minimalnie skrzywiony...
ale wlasnie nim sie latwiej przekreca stacyjke niz drugim prostym...

oby tylko nie trzeba bylo wymieniac stacyjki. A tak swoja droga ciekawe jaki to koszt

Tak czy owak najpierw przesmaruje.


A u mnie właśnie odwrotna tendencja. Klucz, który używałem cały czas miał delikatnie przekrzywiony grot i musiałem się czasem pomęczyć, by zablokować kierownicę. Ostatnio przez pomyłkę wziąłem nieużywany klucz i jak ręką odjął. Stary wyprostowałem i też bajka jest, aż chce się blokować kierownicę Very Happy

Nie stosuj żadnego WD, bo później zapadki na sucho będą działać ,a świeżo nałożony smar po wd40 i tak wypłucze. Nie mówię już o kurzu który się później lepi do tego badziewia.

Najlepszy w tym przypadku bedzie silikonowy np. CX-80, bo nie klei się z kurzem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:00, 18 Lut 2014    Temat postu:
Ile ludzi - tyle teorii.... Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:14, 18 Lut 2014    Temat postu:
U mnie od nowości ciężko chodziła stacyjka, zgłosiłem to na pierwszym przeglądzie i usłyszałem, ze jestem kolejny, który to zgłasza w Z1000. Powiedzieli, ze moto musi zostać dwa tygodnie jak każdemu i każdy jak ja dał sobie z tym spokój. Widocznie coś im nie wyszło ze stacyjką.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin