Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
DZIWNY PROBLEM Z PREDKOSCIA MAKSYMALNA.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zwiru11




Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:15, 11 Kwi 2010    Temat postu: DZIWNY PROBLEM Z PREDKOSCIA MAKSYMALNA.
Witam wszystkich. Szukałem lecz nie znalazłem kogoś z podobnym problemem. Mam dużego zeta z 2003 roku. Ogólnie wszystko sprawne i jeździ mi sie na nim bosko .. wiadomo Very Happy Mam problem tego typu że gdy mam coraz mniej paliwa tym mniej mogę jechać.. :/ Śmieszne ale naprawdę prawdziwe. Wygląda to tak że gdy mam zatankowane po sam korek mogę zasuwać V-max ale gdy np mam 4 krechy na wskaźniku paliwa motocykl zaczyna przerywać około prędkości 190km/h gdy wskazuje 2 kreski to 140 a gdy rezerwa mruga to nawet i 90.. Nie wiem co to może być odłączyłem już czujnik poziomu paliwa i dalej to samo. Liczę na waszą pomoc Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 18:02, 11 Kwi 2010    Temat postu:
no ja coś podobnego znalazłem: http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z1000,11/powyzej-238kmh-nie-chce-isc-dlaczego,842.html
Powrót do góry
zwiru11




Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:34, 11 Kwi 2010    Temat postu:
ok dzieki .jakos nie zauważyłem tego na forum. Problem podobny choc ja wymyslilem trochę inny powód. No ale jutro po pracy obczję jak wygląda ten przewód. pozdro Slesz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zwiru11




Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:55, 15 Kwi 2010    Temat postu:
No i niestety. Przewody idealne nigdzie nie zagięte. Więc zacząłem węszyć przy pompce. Najpierw ją przeczyściłem i trochę syfu było no ale po jeździe próbnej dalej przerywa. Potem podłączyłem pompkę pod prostownik i na sucho chodziła równo. Gdy przykręciłem ją do zbiornika ( w baku około 7l) pracowała jakby w jednym miejscu było jej ciężko co wydawało dźwięk beczkowozu Smile Nalałem wiec kolejne 6 l, włączyłem i przez około 4 sekundy pracowała idealnie ,paliwo leciało pełną rurą lecz po chwili znowu nierówna praca :/ dolałem do pełna i równa praca wydłużyła się do około 7sekund po czym trochę zwalnia lecz dalej równo pracuje.
Wydaje mi się że pompka robi całe to zamieszania ale nie jestem pewien ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Keryn
Bywalec



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:32, 16 Kwi 2010    Temat postu:
Mam jedną myśl..

Jeśli jest tak, że przy wiekszej ilości paliwa paliwo spływa równo a obroty obniżają się przy zmniejszającej się ilości paliwa - to może oznaczać, że na drodze płynu coś utknęło i to coś ugina się do pewnego stopnia pod wpływem zasysania pomki lub nawet samego słupa cieczy w zbiorniku - ale tylko do pewnego stopnia.

Może coś faktycznie blokuje dopływ paliwa?

Miałem dawno temu podobną zabawę z Hondą CB 500 (wiem, nie Kawa, ale podobno tez motocykl...) - wtedy przyczyną był elastyczny cienki kawałek (płatek) lakieru, który blokował przewód paliwowy. Nagłówkowałem się wtedy jak hooooj... Shocked Nigdy nie doszedłem do tego, skąd się tam wpakował, ale wtedy to była przyczyna.

Sprawdz drożność wlotu pompy oraz przewodów.
Może pomoże.

Potem to już chyba z innej mańki musisz szukać - spadek mocy to też chyba kwestie ustawień zapłonu?

No, kurna, powodzenia!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 7:59, 19 Kwi 2010    Temat postu:
Pompkę cała rozebrałem przeczyściłem przedmuchałem lecz nic nie pomogło to samo z przewodami do wtrysków. wydaje mi się że to będzie pompka przez jej nierówną pracę. gdyby ktoś powiedział że jego pompka pracuje również nierówno przy małej ilości paliwa to bym musiał szukać dalej ale z tego co pamiętam w samochodzie pracuje równo cały czas.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin