Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
dzwonienie Z1000 2010 prawa strona

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
creaxy




Dołączył: 02 Lut 2015
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:17, 22 Sie 2016    Temat postu: dzwonienie Z1000 2010 prawa strona
Witam Panowie,

od jakiegos czasu, czasem pobrzekuje mi prawa strona silnika w dużym zecie:
https://www.youtube.com/watch?v=3UmCogFBfU8

lewa strona:

https://www.youtube.com/watch?v=6JO-6jlnSLY

kolektory dokręcone. U mechanika (po nagraniu filmu) wykrecilismy napinacz, wygladał bez zarzutu. Jeden zawór był do regulacji, szklanki całe i zużycie w normie, luzy prawidłowe, fazy rozrządu na łańcuchu się zgadzają wiec nie jest wyciągniety. Moto 26k.

Jak mi pierwsze kilka razy tak dzwoniło, przeczyściłem silnik mieszanka motula, zalałem millersa pełen syntetyk, ale dzwonienie nie ustąpiło i czasem slychać

Dzisiaj jeszcze raz przeczyszcze (jak złożymy moto po wyregulowaniu jednego zawora) i zaleje motula, 7100

Powienienem się martwić? czy jest to w normie?

Ponadto mam duże różnice na temperaturze na kolektorach, na jednym pod 300, na innym 230 - 240, ale to dzisiaj też zsynchronizujemy


Ostatnio zmieniony przez creaxy dnia Pon 22:23, 22 Sie 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:52, 22 Sie 2016    Temat postu: Re: dzwonienie Z1000 2010 prawa strona
creaxy napisał:

Jak mi pierwsze kilka razy tak dzwoniło, przeczyściłem silnik mieszanka motula, zalałem millersa pełen syntetyk, ale dzwonienie nie ustąpiło
Dzisiaj jeszcze raz przeczyszcze

ale po co ?

1:)jak wciśniesz sprzęgło tak samo ?
2:)przechylając moto na bok też dzwoni ?
3:)na zapietym biegu dalej to samo ?

takie dzwonienie to pasujące do pękniętego pierścienia na tłoku w co wierzyć nie chce , serwisantem nie jestem a wróżyć można.Może ktoś inny coś podpowie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
creaxy




Dołączył: 02 Lut 2015
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:05, 22 Sie 2016    Temat postu:
Myślałem że może jakied ogniwo na rozrzadzie delikatnie przytarte czy coś.

Jak wciskam sprzęgło tak samo, na zapietym biegu również. Ciśnienie na każdym cylindrze 14. Brak dymienia czy niebieskiego dymu przy odpaleniu i pracy. Olej po zlaniu w miarę czysty, jakieś śladowe ilości srebrnych opiłków.


Ostatnio zmieniony przez creaxy dnia Pon 23:25, 22 Sie 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:51, 23 Sie 2016    Temat postu:
Łańcuszek rozrządu lub popychacz ogólnie dzwiek podobny do odkręconej sruby lub nakrętki.Sprawdz rozrząd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fazzie
Administrator



Dołączył: 17 Sty 2015
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław, Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:09, 23 Sie 2016    Temat postu:
Mialem podobnie w Z750, jesli chodzi o dzwiek. U mnie Odkrecila sie sruba od klatki/gmola. Zgubila sie nakretka, a sruba z podkladka latala, ale byla za dluga by swobodnie wyleciec i tak sie tluklo na wolnych i tymbardziej podczas jazdy.
Moze sprawdz wszystkie sruby, mocowania laczenia itd. na poczatek.
A i jeszcze jedno, moze sprawdz kolektory. Przedmuchy na kolektorach tez przerbialem i na poczatku myslalem, ze to stuki w silniku Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
creaxy




Dołączył: 02 Lut 2015
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:29, 23 Sie 2016    Temat postu:
kolektory sprawdzalem, wszystkie dokrecone na 22nm. Dzisiaj sprawdze wszystkie sruby. Nie mam gmoli. wiec jedyne to od pługa albo śruby silnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GRUBY
Z-zlot friend



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:46, 23 Sie 2016    Temat postu:
..to ,że dokręciłeś kolektor nie znaczy, że jest ok.. Wink obejrzyj dokładnie podkładki i/lub spawy.. Wink Fazzie zakładał wątek w tej sprawie.. Smile mam nadzieję, że to jakaś błahostka.. 3mam kciuki.. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klimek
Świeżak



Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:14, 24 Sie 2016    Temat postu:
Hehe.. też tak miałem i przez pół dnia w małym zecie szukałem tego dzwoneczka Smile
Wykręcona śruba przy główce trzymająca ramę i "sanki" do kupy. Schowana była pod owiewką i za cholerę nie było jej widać. Pooglądaj wszystkie śruby, coś lata luźno.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin