Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:11, 22 Cze 2014 Temat postu: [HOW TO] MODYFIKACJA Seryjnego wydechu na bassowy ;) |
|
|
dzis stwierdzilem, ze moj zet chodzi jak komarek ( jesli chodzi o dzwiek) seryjne lify sa fajne,ladne ale malo.zadziorne i napewno nie slyszalne tak jak byc powinny...stwierdzilem,ze zainwestuje w jakis akcesoryjny,ale najpierw...
No wlasnie, wypad do Szwagra zlota raczke i odrazu pomysl w glowie,jak juz mam kupic wydechy to te najwyzej zepsuje, albi zyskam kase i usmiech na twarzy robiac cos fajnego dla kawy.
Zaczalem zabawe od odciecia 15cm koncowki tlumika ( dwururki- mam rok 2004) boshem- tlumik lewy jak i prawy.
Po odcieciu od koncowki ktora zostala mi w reku odpilowalem.oryginalne spawy i zostawilem sobie oryginalne zakonczenie czyli ten kapselek...
Nastepnie w tlumikach po odcieciu widac trzy cienkie rurki jedna z nich jest luzna i po przechyleniu tlumika wypadnie - taka okolo 10 cm z jednego tlumika i z drugiego.
Nastepnie szlifujemy pilnikiem do metalu brzegi tlumika ktore nam sie zaostrzyly po odcieciu i nabijamy te koncowki (kapselki) gumowym mlotkiem na tlumik.
Szukamy kogos zr spawarka Tig i nam to zespawa, delikatne 2 spawy na odleglosc 1cm zrobione jak na oryignale zeby nie bylo widac roznicy.
W ten sposob zaoszczedzilem akse bo te wydechy ktore teraz zrobilem z oryginalnych maja piekne brzmienie - znajomi.mowia ze slychac go jak vke, dla mnie jest teraz wyrazniejszy glosniejszy , ale bez przesady i miekko bassowy.
Jezeli ktos bedzie mial pytania to pisac.
Dorzucam linki do filmikow jak chodzi po przerobce.
https://www.youtube.com/watch?v=1TR7drrOrho
https://www.youtube.com/watch?v=5bR9WQ6VeK0
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Semi
Bywalec
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:56, 01 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
świetna robota!!! bardzo mi się podoba. Wybebeszałeś coś ze środka czy tylko skracałeś? Katalizatory?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
darcyn
Świeżak
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sosnowiec Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
 |
misssza
Aktywny
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:03, 01 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Jednak litr brzmi o wiele lepiej niz maly
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arczimi
Bywalec
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:40, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Jak się skończy gwarancja to też pokombinuję z wydechami. Teraz brzmi jak szlifierka. Szlag mnie trafia....
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Semi
Bywalec
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:52, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Zastanawia mnie jedno. Czy gdyby połączyć skrócenie tłumika z wybebeszeniem katalizatorów to nie byłaby przesada jeżeli chodzi o decybele. A możę same katalizatory? hmm
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arczimi
Bywalec
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:21, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
tylko pytanie z co z komputerem. Pewnie wyskoczy błąd.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:45, 03 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
arczimi napisał: | tylko pytanie z co z komputerem. Pewnie wyskoczy błąd. |
Mowa tu o Z1000 z pierwszej wersji,więc jaki ma błąd wywalić twoim zdaniem?!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:08, 03 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
witam i przepraszam za nieobecnosc ale juz sie poprawiam.
a wiec wydechy skroce i wyciagniete po jednej zwrotnej rurce , ktore sa w srodku, jak je przytniesz na taka dlugosc jak napisalem to odrazu ta rurka wewnatrz bedzie luzna i sama wyelci wiec nie musisz sie zastanwaiac , ktora to :p dzwiek o niebo lepszy, zadnej utraty ani przyrsotu mocy nie ujawnilem, zadna kontrolka Fi sie nie pali, wsyzstko normalnie pracuje tyle ze jest glosniejszy i milszy dla ucha czyli sam fun, jezeli chodzi o wyceicie katalizatorow, nie bawilem sie w to i w sumie bardzo dobrze, bo teraz po zmierzeniu dzwieku mam jakies 104decybele wiec juz ciut za duzo bez kat byloby pewnie slono ponad 110 db
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pagryf
Zaglądacz
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Gryfino Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Semi
Bywalec
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:44, 05 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Mihoo znasz może kogoś u nas kto ma patent na spawanie? w zimie bym się chyba zdecydował na taki myk. Choć nie mogę się zdecydować czy katalizatory czy skracanie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tdrzazga
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogówek \ Opole Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:56, 06 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Po odcięciu samych kapsli można wyciągnąć tą trzecią rurkę? Mi pasuje oryginalna długość wydechów, więc jestem ciekawy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pagryf
Zaglądacz
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Gryfino Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:21, 06 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Jak zdejmiesz kapsle zobaczysz wkład tłumika, będzie zamocowany na 3 zgrzewach, po ich rozwierceniu można wyciągnąć cały wkład, rurka jest mocowana w 2 miejscach, bez rozcięcia wkładu raczej jej nie wyciągniesz, możesz też założyć kapsle bez wkładu zostaną same katalizatory.
Ostatnio zmieniony przez pagryf dnia Sob 14:21, 06 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
D0minik
Znajomy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:30, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Moc straciles, i to kilkanascie koni, tylko tej roznicy nie odczujesz. U mnie na pelnym przelocie ponad 20 koni wcielo, tylko, ze seria 180 ma.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:56, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
E tam tak samo przyspiesza tak samo odcina kazdy bieg...tak samo ciagnie na kolo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|