Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Jakie klocki hamulcowe polecacie na przód?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iHawran




Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:43, 19 Sie 2015    Temat postu: Jakie klocki hamulcowe polecacie na przód?
Cześć,
jakie klocki hamulcowe polecacie do założenia na przód?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:03, 19 Sie 2015    Temat postu:
Ja przerobilem u siebie niebieskie nissiny - byly drgania kiery, Galfery i tez byly drgania kiery. W koncu kupilem oryginały i problem znikł.

Jak bys chcial to moge Ci opylic po taniosci ktores z tych klockow. Sa praktycznie nowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:16, 19 Sie 2015    Temat postu:
Mnie najlepiej służyły SBSy (takie jak do ZX10),obecnie mam Galfery i minusęm jest minimalnie słabszy hebel oraz szum/hałas z kloców.

@zoltaibiza - a jak sprawa samego hamowania się miała w w/w?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:49, 19 Sie 2015    Temat postu:
Najpierw kupilem nissiny. Przy normalnej jezdzie nie bylo drgan tylko slyszalem i czulem chrobot jak klocki sie wzeraja w tarcze. Myslalem ze musza sie spasowac itp. ale to nie ustepowalo. A jak lecialem np. 200km/h i trzeba bylo ostro heblować to kiera rwala na boki dosc mocno.
Co do Galferow to tez drgania byly, moze ciut mniejsze i tak jak piszesz przy hamowaniu bylo je slychac.

Jak montowałem oryginaly to myslalem ze drgania beda tez bo juz myslalem ze cos mam luzne albo co. Bo przeciez Nissin to b.dobra firma. Ale na oryginalach drgań nie ma.

Najgorsze to byly mocne dohamowania z wysokich predkosci - bo te drgania z kiery szly jakby na cale moto.

Co do samego hamowania to nie dosc ze samo hamowanie na oryginalach jest wiele bardziej komfortowe ( bo bez zadnych drgań, chrobotów itp. ) to i skuteczniejsze, bo nie trzeba klamki tak cisnąć mocno jak przy tamtych.


Ostatnio zmieniony przez zoltaibiza dnia Śro 10:51, 19 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalkowal
Znajomy



Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:11, 19 Sie 2015    Temat postu:
A jakie to sa oryginalne klocki jakis model nr katalogowy czy cos?bo bede chyba sobie chcial wymienic na jakies. Narazie mialem sinterowe sbsy i sprawowaly sie dobrze. P.s. jaka cena za oryginal i gdzie kupiles?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:47, 19 Sie 2015    Temat postu:
Placilem za oryginaly cos 202zl za kpl na jedna tarcze. W ASO kupowalem.

Zapodaj jaki masz model moto to Ci moge sprawdzic ile kosztuja. A jak chcesz to moge Ci zapodac caly katalog czesci w pdf'ie, ale bez cen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalkowal
Znajomy



Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:43, 20 Sie 2015    Temat postu:
2004r kg zeta
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:29, 20 Sie 2015    Temat postu:
michalkowal napisał:
2004r kg zeta


Article Number: 43082-0002
Designation: PAD-ASSY-BRAKE
Est. Retail Price: 197,14 PLN

To cena na jedną tarczę.

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:42, 20 Sie 2015    Temat postu:
Można powiedzieć,że cena oryginału 100% wyższa niźli zamienników. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:51, 20 Sie 2015    Temat postu:
mihoo napisał:
Można powiedzieć,że cena oryginału 100% wyższa niźli zamienników. Wink


no ja za te Nissin'y placilem 330zł. za KPL. dołożyłbym jeszcze 70zł i mam oryginały.
Nie wspomne juz o Galferach ktore jeszcze po Nissin'ach kupiłem. Były tansze ale jak tak pozliczac to bym se kupil 2 kpl. oryginałów ;/
Czasem lepiej kupic od razu oryginały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam799
Zaglądacz



Dołączył: 29 Sie 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:52, 02 Wrz 2015    Temat postu:
Ja mam [link widoczny dla zalogowanych] - według mnie idealne na droge, nie czuje żadnego szarpania, nie ma wnerwiającego piszczenia, siła hamulców bardzo dobra. Z oryginałem nie mam porównania. Przerabiałem też ferodo - jak dla mnie troche gorsze od EBC, wymagają lepszego dogrzania.

Ostatnio zmieniony przez adam799 dnia Czw 11:16, 17 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vale_46
Bywalec



Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:14, 16 Wrz 2015    Temat postu:
Na oryginałach zrobiłem 26tys km i jeszcze się nadawały na 2-3 tys km
Założyłem ferodo - szumiały i piszczały... po czym zniknęły po 8 tyskm
Założyłem EBC - piszczały, szumiały i słabiej hamowały...
Sprzedałem moto i znowu mam fabrycznie nowe ale zamienniki to dla mnie żadna oszczędność... tylko oryginał. Nie wiem jaki producent je robi, ale nie mam kasy na eksperymenty Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Boryl




Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:56, 29 Paź 2015    Temat postu:
Ja w swojej zecie mam założone [link widoczny dla zalogowanych] i hamują bardzo dobrze. Po tarczach nie widać, żeby jakoś specjalnie się zużywały. Nie mam też żadnych drgań na kierownicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andxx
Stary wyga



Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:35, 05 Lis 2015    Temat postu:
u mnie założylem SBSy i naprawde je moge polecic!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:43, 06 Lis 2015    Temat postu:
Andrzej,jaki masz model SBSa (RS)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin