Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Jakie typowe usterki w ciągu 30 Tkm?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kopi800
Bywalec



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:33, 25 Gru 2019    Temat postu: Jakie typowe usterki w ciągu 30 Tkm?
Jakie mieliście usterki w swoich Zetach - chodzi mi o model od 2010 wzwyż?

Chciałem się przesiąść na austriacką markę ale po przejrzeniu ich forum trochę odstarsza mnie ilość usterek w motocyklach tej marki - może jednak pozostanę wierny Kawasaki, tylko odświeżę model......


Ostatnio zmieniony przez kopi800 dnia Śro 21:19, 25 Gru 2019, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazyn
Świeżak



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śl.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:26, 26 Gru 2019    Temat postu:
Rocznik 2010 przy przebiegu 18500 czwarty bieg powiedział do widzenia (koszt naprawy 5 lata temu 3500) na dzień dzisiejszy przebieg 39000 w tym czasie wymieniony kompletny napęd, uszczelniacze w lagach, dwa razy klocki z przodu i świece (o oleju, filtrach i oponach nie wspomina) Reasumując w miarę bezawaryjny sprzęt (oprócz czwartego biegu - jak nie był robiony to na pewno kiedyś będzie).
Na koniec powiem tak "Polecam z czystym sumieniem" ale drugi raz bym go nie kupił bo są fajniejsze sprzęty na rynku.
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:42, 26 Gru 2019    Temat postu: Re: Jakie typowe usterki w ciągu 30 Tkm?
kopi800 napisał:
Jakie mieliście usterki w swoich Zetach - chodzi mi o model od 2010 wzwyż?

Chciałem się przesiąść na austriacką markę ale po przejrzeniu ich forum trochę odstarsza mnie ilość usterek w motocyklach tej marki - może jednak pozostanę wierny Kawasaki, tylko odświeżę model......


Austriacka firma dla mnie to porażka... nowe motocykle ludzie kupuja za kilkadziesiąt tysięcy a z nich albo kapie albo coś sie samo odkręci itp.

Ja miałem SXa z 2011r. - pierwszy wypust.

Kupiłem go w 2013r. z przebiegiem chyba 10tys km. teraz w listopadzie go sprzedałem ( miał 66 tys km. ) i oprócz rzeczy eksploatacyjnych kompletnie nic nie musiałem robić ekstra - może inaczej.. naprawiać.
Ten silnik - konstrukcja jego jest naprawdę udana.

Kolega któremu 4 bieg się wysrał to myślę że miał po prostu pecha..

Ja mimo wszystko też chciałem innego motocykla - innej marki, ale ostatecznie zostałem przy Kawasaki i przy tym samym silniku.. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kopi800
Bywalec



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:42, 26 Gru 2019    Temat postu: Re: Jakie typowe usterki w ciągu 30 Tkm?
zoltaibiza napisał:
kopi800 napisał:
Jakie mieliście usterki w swoich Zetach - chodzi mi o model od 2010 wzwyż?

Chciałem się przesiąść na austriacką markę ale po przejrzeniu ich forum trochę odstarsza mnie ilość usterek w motocyklach tej marki - może jednak pozostanę wierny Kawasaki, tylko odświeżę model......


Austriacka firma dla mnie to porażka... nowe motocykle ludzie kupuja za kilkadziesiąt tysięcy a z nich albo kapie albo coś sie samo odkręci itp.

Ja miałem SXa z 2011r. - pierwszy wypust.

Kupiłem go w 2013r. z przebiegiem chyba 10tys km. teraz w listopadzie go sprzedałem ( miał 66 tys km. ) i oprócz rzeczy eksploatacyjnych kompletnie nic nie musiałem robić ekstra - może inaczej.. naprawiać.
Ten silnik - konstrukcja jego jest naprawdę udana.

Kolega któremu 4 bieg się wysrał to myślę że miał po prostu pecha..

Ja mimo wszystko też chciałem innego motocykla - innej marki, ale ostatecznie zostałem przy Kawasaki i przy tym samym silniku.. Smile


Faktycznie 66 Tkm to super i to bez usterek!!
Mi po prostu SX już się trochę znudził, bo do dziś klepią go w zasadzie w tej samej formule i co gorsza, z tym samym silnikiem, zamiast go podkręcić - tak jak to robią inni producenci......

A przy okazji to gratuluję nowego nabytku - jaki rocznik teraz kupiłeś? nowy, czy używany?


Ostatnio zmieniony przez kopi800 dnia Czw 21:49, 26 Gru 2019, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:26, 26 Gru 2019    Temat postu:
Wszystko zależy od użytkowania jeśli poprzedni właściciel był rzeźnikiem to i są problemy z moto.4 bieg jest bardzo długi w sx-ksie (hayabusa miała problem z ogarnięciem sx-ksa mam film na YouTube )
Pierwszego z salonu kupiłem w 2015 nie było żadnych problemów a drugiego z salonu mam od 2017 i chodzi jak ta lala.Pamiętać trzeba o serwisach i tyle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kopi800
Bywalec



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:33, 27 Gru 2019    Temat postu:
REM napisał:
Wszystko zależy od użytkowania jeśli poprzedni właściciel był rzeźnikiem to i są problemy z moto.4 bieg jest bardzo długi w sx-ksie (hayabusa miała problem z ogarnięciem sx-ksa mam film na YouTube )
Pierwszego z salonu kupiłem w 2015 nie było żadnych problemów a drugiego z salonu mam od 2017 i chodzi jak ta lala.Pamiętać trzeba o serwisach i tyle.


Myślę, że awaria skrzyni - 4biegu w SX-ie to absolutna statystyczna rzadkość, gdy rozmawiałem z serwisantami Kawasaki, to bardzo dobrze wypowiadali się o SX-ie, jako długowiecznym sprzęcie.

A tak a propos, to jak Ci się jeździ tym nowszym modelem w porównaniu do starszego?

Ja się nim przejechałem w 2017 ale miałem wówczas wrażenie, że gorzej prowadzi się od mojego 2011 (de facto ten nowszy jest 4 kg cięższy) ale może to tylko subiektywne odczucie.


Ostatnio zmieniony przez kopi800 dnia Pią 19:34, 27 Gru 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:10, 28 Gru 2019    Temat postu: Re: Jakie typowe usterki w ciągu 30 Tkm?
kopi800 napisał:
A przy okazji to gratuluję nowego nabytku - jaki rocznik teraz kupiłeś? nowy, czy używany?


Nie dzięki Smile

Sprzęt z salonu to nie jest ale mozna powiedzieć prawie nowy. Wiem wiem... prawie robi duża róznicę ale i w cenie też Very Happy

Kupiłem Versys'a 1000 - rocznik 2017 a 1 rejestracja 05.2019 - przebieg niecale 3tys km.

Wybrałem Versysa bo jednak pozycja caałkiem inna. A podczas urlopu troche km sie nawija i na sxie juz ta pozycja przestala mi sie "podobac".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kopi800
Bywalec



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:38, 28 Gru 2019    Temat postu: Re: Jakie typowe usterki w ciągu 30 Tkm?
zoltaibiza napisał:
kopi800 napisał:
A przy okazji to gratuluję nowego nabytku - jaki rocznik teraz kupiłeś? nowy, czy używany?


Nie dzięki Smile

Sprzęt z salonu to nie jest ale mozna powiedzieć prawie nowy. Wiem wiem... prawie robi duża róznicę ale i w cenie też Very Happy

Kupiłem Versys'a 1000 - rocznik 2017 a 1 rejestracja 05.2019 - przebieg niecale 3tys km.

Wybrałem Versysa bo jednak pozycja caałkiem inna. A podczas urlopu troche km sie nawija i na sxie juz ta pozycja przestala mi sie "podobac".


No to pisz co i jak? Jak się jeździ tym Versysem? Rozważam też ten nowy model Versys SE - wygląda fajnie i ma fajne bajery, tylko moc 120 KM.......

Nie brakuje Ci trochę koników? Nie za ciężki???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:38, 29 Gru 2019    Temat postu:
W moim przypadku 2017 od 2015 różni się polepszoną owiewką chroni lepiej przed wiatrem,siedzenie miększe wygodniejsze,zainstalowanie elektronicznych gadżetów które uratowały mi dupsko na zakrętach nie jeden raz..ja zainstalowałem jeszcze więcej gadżetów które dla mnie są wygodniejsze podczas jazdy i daje mi to frajdę podczas prowadzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kopi800
Bywalec



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:46, 04 Sty 2020    Temat postu:
Może jednak warto rozważyć tego nowego jak go zwą Ninja 1000 SX, trzeba będzie się przejechać na wiosnę i może........

Ostatnio zmieniony przez kopi800 dnia Sob 15:46, 04 Sty 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:08, 05 Sty 2020    Temat postu: Re: Jakie typowe usterki w ciągu 30 Tkm?
kopi800 napisał:
No to pisz co i jak? Jak się jeździ tym Versysem? Rozważam też ten nowy model Versys SE - wygląda fajnie i ma fajne bajery, tylko moc 120 KM.......

Nie brakuje Ci trochę koników? Nie za ciężki???


To zależy co będziesz motocyklem robił... 120km to mało ? ja nie latam na kole ( choc Versys tez idzie bez problemu ) nie scigam się z nikim na drodze itp.
za to lubie długie wycieczki.. albo jak kto woli wojaże.. po prostu mam inny cel niz zapewne wiekszość osób.
Te 120km mi wystarczy - za granicą nie świrujesz.. z resztą i u nas maja się przepisy zmienić.

Versysem sie jezdzi bardzo mozna powiedziec wygodnie - moc 120km w zupelnosci wystarcza. Nie wiem ile chciałbyś mieć pod tyłkiem ? Jesli Ci w Sxie mało to kup H2 SX - skoro myslisz o nowym Versysie SE ( za jakies 80tys ) to H2 SX tez wyrwiesz. Być może jakis 2 latek ale na malo kucy chyba bys nie narzekal.
Jeśli chodzi o Versysa to może nikt nie uwierzy.. mimo 10kg wiekszej wagi od SXa duzo proscie sie go prowadzi. Ot taka ciekawostka Wink

A co do 120km to mi w zupelnosci wystarczy - nawet jadac z plecakiem i z 3 wypchanymi kuframi.

Masz tyle motocykli mocnych na rynku ze nie powinienes miec problemu z wyszukaniem takiego moto.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:29, 06 Sty 2020    Temat postu:
Ostatni raz jeździłem właśnie nowym Versysem i Vstromem z racji nostalgii do Vstroma miałem 650 z 2012 i wkorwialem się ze nie poczekałem i nie wybrałem 1000..kawa ma super zaawansowaną elektronikę w swojej budzie lecz bym jednak wybrał do turystyki V-łe .Jesli by ktoś się spytał czemu nie jeżdżę nadal tego typu motocyklami prosta odpowiedz z racji mojego wzrostu nie daje sobie rady z obładowanym wysokim motocyklem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kopi800
Bywalec



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:13, 06 Sty 2020    Temat postu:
No właśnie diler Kawasaki niedaleko ma demo Versys 1000SE, więc czekam tylko na ocieplenie (podobno ma być u nas za parę dni 8-10 stopni) i wezmę na jazdę testową - warto sprawdzić.

Co do V-Stroma 1000 to trochę za słaby, jeździłem jakiś czas temu i nie do końca mi podpasował, chociaż dosyć lekki i nieźle się prowadził.

A w Twoim przypadku, jeśli jesteś niewysoki to faktycznie siedzenie w dużej części motocykli jest dosyć wysoko: 85-86 cm. Przy moim wzroście 176 cm to max. wys. siedzenia to jakieś 84 cm. Z 1000 SX ma chyba 82 cm.


Ostatnio zmieniony przez kopi800 dnia Pon 13:19, 06 Sty 2020, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:34, 07 Sty 2020    Temat postu:
W moim obniżyłem i teraz jest git ale nie gitara gitara będzie gdyż zamówię to
[link widoczny dla zalogowanych]
Ludzie by zapytali no ale obniżyć można i enduro ..tak obniżyłem mojego Vstroma i nie mogłem podjazdów robić w terenie bo haczyłem i rysowałem blachę ochraniającą filtr olejowy ( wielki moim zdaniem minus Suzuki Vstroma ze filtr oleju ma z przodu centralnie przed przednim kołem)
P.s
Problem tego ustrojstwa to to ze jest ponownie jeden producent i to USA i nikt nie sprzedaje w Europie


Ostatnio zmieniony przez REM dnia Wto 11:36, 07 Sty 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jagna
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 11:29, 31 Sty 2020    Temat postu:
Mój SX ma ponad 90tys, zaliczyłam problem z linką sprzęgła ( gdzieś w połowie tego przebiegu) i zabrudzenie rozrusznika , cokolwiek to znaczy (przy jakichś 80tkm)Sad

Poza tym jeździ bez problemów - obniżony i z obitym katalizatorem. Więc kombinuję jakby tu jednak trochę dźwignąć.

REM co to za cudo na tym zdjęciu jest?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin