Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Na jakim oleju jezdzicie?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BAD CAT
Bywalec



Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: NISKO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:25, 26 Lut 2010    Temat postu:
wczesniej tez mialem zalanego castrola puzniej zalalem motyula i nastepnym razem powracam do castrola skrzynia pracowala na castrlu pracowala ciszej ,plynniej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Niemjec
Świeżak



Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Orneta
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:53, 02 Mar 2010    Temat postu:
Mam zalany Repsol Moto Sintetico 4T 10W40.
Zamierzam wlać CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:10, 02 Mar 2010    Temat postu:
ja do małego zeta kupiłem Motul 5100 4T 15W50
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 19:56, 13 Lut 2011    Temat postu:
Ja jak narazi we moich motocyklach używam Castrola 10w40 półsyntetyku. Kiedyś zmieniłem na pełny syntetyk i jakoś wszystko głośno pracowało i problemy ze sprzęgłem się pojawiały. Teraz raz w roku ze filtrem wymieniam na półsyntetyk i jest okej. Very Happy

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 20:06, 13 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:55, 13 Lut 2011    Temat postu:
Ja sie przymierzam do Agip racing. Pelen syntetyk. najwyzszy wspolczynnik lepkosci przy 100oC ze wszystkich znanych mi olejów. Zobaczymy jak sie smiga na nim.

Ostatnio zmieniony przez Wąski dnia Nie 23:56, 13 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
franek
Znajomy



Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:52, 14 Lut 2011    Temat postu:
motul 7100 10w-40
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ardi
Zaglądacz



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:32, 14 Lut 2011    Temat postu:
A ja śmigam na Elfie Moto 4 HP Eco 10W40 i nie widzę żadnej różnicy pomiędzy nim, a wcześniejszym Motulem 5100.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:43, 14 Lut 2011    Temat postu:
Silkolene Super 4 Półsyntetyczny 10w40
Powrót do góry
Zobacz profil autora
latz
Świeżak



Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:24, 15 Lut 2011    Temat postu:
MOTUL 5100 10w 40 i gdzieś tam jeszcze jest 4T, filtr kawasaki.

Tak by the way, dlaczego w olejach motocyklowych olej o parametrach 10w40 nazywany jest syntetycznym? W samochodach syntetyki zaczynają się od 5w50. Ta pierwsza cyfra decyduje czy to syntetyk.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati27d
Zaglądacz



Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świebodzin Lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:34, 15 Lut 2011    Temat postu:
oznaczenie np 10w40 o niczym nie świadczy czy to syntetyk czy nawet minerał to jest tylko i wyłącznie klasa lepkościowa syntetyk możesz mieć nawet 20w60 a minerał np 10w40 w olejach samochodowych dużo oleli 5w40 jest półsyntetykami
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ardi
Zaglądacz



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:01, 15 Lut 2011    Temat postu:
Najczęściej jest tak, że półsyntetykdo motocykli to 10W40, ale jak napisał kolega nie jest to regułą np. motul robi w tej samej klasie lepkości półsyntetyk i syntetyk.
Dużo osób półsyntetyk nazywa syntetycznym, bo na opakowaniach zazwyczaj nie jest napisane olej półsyntetyczny, tylko, że bazuje na oleju syntetycznym, więc poniekąd można go uznać za syntetyk Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:27, 15 Lut 2011    Temat postu:
tak jak napisał mati27d oznaczenia dot. lepkości (np 10W40) oleju nie mają nic wspólnego z tym czy jest to syntetyk, półsyntetyk czy też mineral.
Ja na ten sezon zalałem Motula 300V 10W40. Motor jeździł na tym oleju od nowości i wszystko działa jak trzeba więc zostaje przy tym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MAT
Stary wyga



Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:43, 06 Mar 2011    Temat postu:
U mnie zalany jest jak na razie Shell Advance Ultra, na allegro jakoś bardzo słaba dostępność.
Poczytałem i tak myślę by do dużego zeta zalać CASTROL POWER 1 RACING 4T, przystępna cena do jakości.

Nie wiem czy słabo szukałem, ale występuje chyba tylko w wersji 10W50 ??? Zalecany jest 10W40, ale to chyba niezbyt duża różnica ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:47, 06 Mar 2011    Temat postu:
Motul 300V 10w40 syntetyk zalali na przeglądzie Very Happy zawsze lałem castrola Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazyn
Świeżak



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śl.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:04, 19 Mar 2011    Temat postu:
Miał ktoś może kontakt z olejem BEL-RAY EXP 10W-40 poprzedni właściciel właśnie taki lał do mojego Z-eta a że sezon już się zaczyna i czas na wymianę zastanawiam się czy wymienić na ten sam czy może spróbować jakiś inny Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin