Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Ogranicznik mocy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KrisKar




Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:02, 12 Kwi 2012    Temat postu: Ogranicznik mocy
Niedawno kupiłem Z1000 z 2007r. Moto było sprowadzone z Francji i prawdopodobnie ma 100KM. Gdzie znajdę ogranicznik mocy, żeby mógł zweryfikować czy moto jest zdławione.

Na razie nie widzę też żadnych informacji na temat niedzieli dla motocykli na BP, żeby sprawdzić jaką mocą dysponuje.

Z góry dziękuję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
filipek
Stary wyga



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:29, 12 Kwi 2012    Temat postu:
Kolego zapraszamy do powitalni. Razz
Odnośnie tematu to też mam Zeta z Francji. Kastracja odbywa sie poprzez zblokowanie przepustnic. Otwierają się one max na 3/4 więc czeka Cię demontaż wtrysków bo blaszka blokująca przykręcona jest na dziwną śrubke do której nie znajdziesz klucza i trzeba to po prostu naciąć na płaski aby odkręcić. Potem już idzie jak trzeba Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrisKar




Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:38, 12 Kwi 2012    Temat postu:
Czyli jest tak samo zrobione jak w Z750?
Pytam ponieważ w tamtym temacie (odblokowania Z750) pojawiło się hasło, że litry są zblokowane na kolektorach wylotowych, natomiast informacje jakie dostałem z salonu Kawasaki wyszło że muszę zmienić moduł, ale im to akurat najmniej ufam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 6154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:24, 12 Kwi 2012    Temat postu:
Widać,że nie doczytałeś całego wątku...,wszystko masz TUTAJ .

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
filipek
Stary wyga



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:56, 12 Kwi 2012    Temat postu:
Mój był zdławiony blaszka przy wtryskach. Ale teraz będe jeszcze musiał kolektory sprawdzić dla pewności Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:38, 14 Kwi 2012    Temat postu:
Filipek no to akurat prosta sprawa, wyskujesz na trase i odkrecasz, jak bez oporow przewalisz dwie stowki to na pewno nie jest zblokowany;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
filipek
Stary wyga



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:49, 14 Kwi 2012    Temat postu:
Na gume idzie jak opentany. Dzisiaj 180 bez zadyszki leciałem więc raczej nie jest zdłąwiony, ale i tak będe musiał sprawdzić te kolektory bo mi spokoju nie dają Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin