Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
POWER COMANDER 3 i Z1000

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BAD CAT
Bywalec



Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: NISKO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:17, 22 Paź 2010    Temat postu: POWER COMANDER 3 i Z1000
Hi zalozylem do swojego zeta 1000 03r power comandera wczesniej juz zamontowalem filtr k&n swiece irydowe i tlumik 4w1 leowince .moze mial ktos do czynienia z power comanderem interesuje mnie sposob obslugi ,wgrywanie nowych parametrow i ogulna obsluga.

Ostatnio zmieniony przez BAD CAT dnia Pią 22:18, 22 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:53, 22 Paź 2010    Temat postu:
Z forum to pamiętam ma tylko Adaś (AdamFilip) , z nim na pewno pogadasz na temat strojenia.No i hamownia będzie potrzebna Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1301
Przeczytał: 56 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:18, 23 Paź 2010    Temat postu:
Samo wgranie programu dedykowanego do tych dodatków trochę pomaga. Na pewno warto udać się do Tomka Kędziora, który pracuje we Free&Fun i umówić się na strojenie. Mi jak najbardziej pomogło i poczułem różnicę zaraz jak ruszyłem więc mogę śmiało polecić choć nie oczekuj zbyt wiele Very Happy Moje moto się lepiej ogarniało na średnich i wysokich po strojeniu jak zmieniłem cały wydech - kolektor i końcówka 4 w 1 Akrapovic. Jak dla mnie strojenie jest jak najbardziej potrzebne Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:11, 25 Paź 2010    Temat postu:
oki a koszt średni takiej zabawy??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1301
Przeczytał: 56 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:13, 26 Paź 2010    Temat postu:
juby napisał:
oki a koszt średni takiej zabawy??


jeśli chodzi o strojenie z hamowaniem do 400 zł - zależy ile masz u nich zniżki. Jeśli chodzi o wydech kompletny Akrapovica 4w1 to 4800 zł + PCIII jakieś 1400. Jeśli kupisz w USA to wydech znajdziesz za 1000 $ PCIII za 250 $.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BAD CAT
Bywalec



Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: NISKO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:04, 26 Paź 2010    Temat postu:
pc3 tlumik i filtr to juz mam teraz potrzebna byla by hamownia w okolicy stalowej woli woj podkarpackie moze ktos wie o jakiejs
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:45, 18 Lut 2011    Temat postu:
Panowie na alledrogo mozna kupić power comandery pc3 za grosze do różnych motocykli np do ceb-ki Czy ktoś wie czy mozna to dopasować do naszych zetów taki power comander???
bo do zeta trzeba dać jakieś 1300zł a do cebry uzywka za 200zł to nie problem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:54, 19 Lut 2011    Temat postu:
Montowałem Power Commandery w Hondach CBR i mają inne złącza. Złącza wtryskiwaczy są identyczne, ale różnią się złącza potencjometru położenia przepustnicy i czujnika temperatury powietrza Crying or Very sad .
Juby czemu od CBR, a nie od innego Kawasaki Question, tyle tylko, że na ten temat powinien się wypowiedzieć ktoś kto zajmuje się wgrywaniem i indywidualnym modyfikowaniem map. Jak nam podpowiada Adam trzeba by się Kędziora podpytać. W zasadzie usunięcie oprogramowania od np. 636 i wgranie od Z1000 nie powinno nastręczać problemu. Chyba, że producent się przed tym zabezpieczył Crying or Very sad Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:10, 21 Lut 2011    Temat postu:
przykład cbrki podałem ponieważ POWER COMANDERÓW do nich jest duzo na ale drogo. chcę mieć power comandera ale mnie na niego nie bardzo stac i kombinuje żeby wyszło taniej ale obawiam sie żze szkłem dupy nie podetre
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1301
Przeczytał: 56 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:25, 21 Lut 2011    Temat postu:
juby napisał:
przykład cbrki podałem ponieważ POWER COMANDERÓW do nich jest duzo na ale drogo. chcę mieć power comandera ale mnie na niego nie bardzo stac i kombinuje żeby wyszło taniej ale obawiam sie żze szkłem dupy nie podetre


wydaje mi się, że trafiłeś Juby Very Happy i "czekolady z gówna się tez nie zrobi" Jednak jak kupowałem PC to mogłem kupić podobne urządzenie Rapidbike. Różnica jest taka, ze w USA cena ta sama ale możesz go zabrać do innego moto i dokupić złącze do odpowiedniego motocykla. DynoJet tego nie daje Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitersorok




Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BENELUX
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:04, 25 Mar 2011    Temat postu:
Bardzo mnie ten power comander interesuje

macie jakieś ciekawe linki gdzie można coś takiego do z1000 kupić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xede
Stary wyga



Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:21, 25 Mar 2011    Temat postu:
no dobra panowie, temat sie zakonczyl na niczym
czyli ile kucy doszlo po zalozeniu pc3?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 6154
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:39, 25 Mar 2011    Temat postu:
No właśnie,skoro hamownia była to i wykres również...,śmiało,chwalcie się! Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1301
Przeczytał: 56 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:18, 25 Mar 2011    Temat postu:
No więc jestem świeżo po strojeniu. Po wymianie całego układu wydechowego na Akrapovica i założeniu PC mam 140 koni i 110 Nm na tylnym kole! Różnica w moim przypadku jest taka - założyłem sam w garażu układ wydechowy i PC, wgrałem program dostępny na stronie producenta firmy DynoJet, a mimo to Tomek podniósł mi podczas godzinnej męczarni silnika i opony na hamowni około 6KM i wygładził wzrost mocy w dolnym i średnim zakresie obrotów. Jest super, wcześniej dało się odczuć niewielką różnicę podczas mocnego przyspieszania, lekkie załamanie i później wzrost mocy, teraz po zestrojeniu tego nie ma. Wali pełną parą z samego dołu aż mi okulary latają Very Happy . Muszę sprawdzić na hamowni na BP jak będzie, bo u Tomka K. pokazuje moc na tylnym kole. Nie wiem czemu tak miałem w starszym Zecie. U Tomka było jak pamiętam na kole 116 na serii, a na tej na BP co sprawdzaliśmy 127,4 wyszło. Później po założeniu całego układu akrapovica i PCIII u tomka było 127 i nie zdążyłem sprawdzić na BP, bo sprzedałem Sad . Wrażenia po strojeniu jak najbardziej pozytywne, Yamaha FZ1 teraz nie ma szans - sprawdzone Smile, a ma według katalogu 150 koni Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Z750_
Gość






PostWysłany: Sob 1:09, 26 Mar 2011    Temat postu:
konie to nie wszystko, pamietam jak mialem kiedys hlorneta, kolega r6 wzielismy sie od swiatel - nie mial szans a mial przeciez 130 koni ! Od 150 to wiadomo ze mnie wzial Cool to samo tyczy sie horneta i kawy Z750 od swiatel do 200 hornet wacha tylko spaliny Cool Very Happy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin