Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Przednie tarcze ( HAMULCE)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GibEx Fz
Gość






PostWysłany: Pią 10:05, 26 Wrz 2008    Temat postu:
Na oko to chłop w szpitalu umarł, że tak powiem. Smile
Powrót do góry
Anuh-Z1000
Aktywny



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:45, 26 Wrz 2008    Temat postu:
fabio Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przemo84
Bywalec



Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:33, 01 Lip 2012    Temat postu:
Temat stary ale chciałem odswieżyć. Mam ten sam problem. Około 2 miesiące wstecz postawiłem motocykl na wymianę uszczelniaczy zawieszenia itp. Po wymianie tych uszczelniaczy coś zaczęlo mi trzec. Myslę sobie może klocki, może muszą się ulożyć czy cuś...ale ostatnio czyli wczoraj polecialem w dalszą trase i zauwazylem że nagrzewa mi się zajebiście jedna tarcza. Przy bliższych ogledzinach okazalo się że w jednym zacisku jest większa szczelina a w drugim nie ma jej wogóle. I tu sie rodzi pytanie o co chodzi bo nie rozumiem. Tarcza trze równomiernie o zacisk przy calym obrocie koła także według mnie nie ma bicia tylko poprostu jakby ten zacisk był za blisko z jednej strony. Może macie jakies propozycje o co chodzi, co się stalo....i co mam zrobić. Może zebrac troche pilnikiem zacisk?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:40, 01 Lip 2012    Temat postu:
Wydaje mi się że musisz rozebrać zacisk i nasmarować wszystkie gumki (tłoczki).
Zobaczyć czy się coś nie zapiekło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:42, 01 Lip 2012    Temat postu:
Dokładnie jak kolega wyżej. Rozbierasz obydwa zaciski czyscisz i smarujesz tłoczki zeby lepiej odbijały. Jak to nie pomoze to pisz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przemo84
Bywalec



Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:33, 01 Lip 2012    Temat postu:
gdy zdjąłem zacisk to ruszalem tłoczkami, według mnie chodzą normalnie nie zacinaja się nie sa zapieczone. Po wciśnięciu dźwigni hamulca tłoczki wysuwaja się po czym wracają do środka. Zreszta według mnie to chyba nie w nich tkwi problem bo szoruje zacisk ob tarczę a nie klocki.... z druga stroną wszystko jest oki i tam jest luz miedzy zaciskiem a a tarcza taki żeby paznokiec wlożyć i nic nie szoruje....

Ostatnio zmieniony przez Przemo84 dnia Nie 19:36, 01 Lip 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:59, 02 Lip 2012    Temat postu:
Może jak Ci koło montowali z powrotem to nie dali dystansu z jednej strony i masz na ośce przesunięte koło tak, że z jednej strony luz miedzy tarcza a klockiem jest duzy a z drugiej mały. Takie moje luźne przemyślenia. Może głupie ale warto sprawdzić cholera wie co te "szpece" z serwisu wykombinowali... Możesz sprawdzić też czy na pólkach masz lagi równo zamocowane, chociaż przy montażu koła i ośki to prostopadłość ośki do lag jest wymuszana.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:43, 02 Lip 2012    Temat postu:
Przede wszystkim sprawdź czy fachowcy nie założyli koła odwrotnie, na oponie i na obręczy są strzałki pokazujące kierunek obrotu koła, na obręczy szukaj na jednej ze szprych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przemo84
Bywalec



Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:43, 02 Lip 2012    Temat postu:
Dzieki serdecznie za porady jutro sprawdzę sposób zamocowania koła...może rzeczywiscie odwrotnie je zalożyli...obejrzę tez dystanse.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przemo84
Bywalec



Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:19, 03 Lip 2012    Temat postu:
Fuck...strzalki pokazują że koło dobrze się obraca....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przemo84
Bywalec



Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:13, 03 Lip 2012    Temat postu:
Problem rozwiązany, pomogła mi w tym szlifierka, tu zebralem troszkę zacisku , tu przyszlifowałem i chodzi jak lala Smile może to mało profesjonalnie i wogole tak nie można ale teraz jest git.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:58, 05 Lip 2012    Temat postu:
Przemo84 napisał:
Problem rozwiązany, pomogła mi w tym szlifierka, tu zebralem troszkę zacisku , tu przyszlifowałem i chodzi jak lala Smile może to mało profesjonalnie i wogole tak nie można ale teraz jest git.



To tak trochę pojechałeś po bandzie Shocked

Ciekaw byłem,śledząc ten temat,jaka będzie przyczyna.....,a tu takie drastyczne zakończenie.... Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przemo84
Bywalec



Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:25, 05 Lip 2012    Temat postu:
Najprostsze rozwiązania są najlepsze Smile poza tym nie odczułem żadnej różnicy w hamowaniu, tarcza się nie grzeje nic nie szoruje....a zebralem tylko po okolo 1 mm w dwóch punktach także nie tak drastycznie....żadnej różnicy nie ma oprocz tego że teraz jest git.

Ostatnio zmieniony przez Przemo84 dnia Czw 18:56, 05 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin