Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Przerywa i to nie wina pompy ;/ z1000 2003r.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nowax13




Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 23:09, 21 Cze 2012    Temat postu: Przerywa i to nie wina pompy ;/ z1000 2003r.
Witam
może ktoś mi pomoże bo ja już nie wiem ;/
odwijam manetkę do oporu i pomiędzy 10000 a 11000 obrotów strasznie przerywa na pełnym zbiorniku i po wymianie pompy
żadnego błędu mie wyswietla i niby wszystko ok
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nameless
Stary wyga



Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: grudziadz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:38, 21 Cze 2012    Temat postu:
ja wiem jaa wiem odpowiedz znajduje sie w??????????????? powitalni tak hhahahah
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:52, 22 Cze 2012    Temat postu:
Tak jak powyżej kolega napisal. Najpierw zapraszam do powitalni a potem sprawdz czy sie przewód paliwa nie zagiął gdzieś. Przyczyna wielu kłopotów szczególnie w tych Zetach
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nowax13




Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 9:13, 22 Cze 2012    Temat postu:
no zaraz wypije kawke i to sprawdzę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nowax13




Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 14:00, 22 Cze 2012    Temat postu:
no ok przewód był deczko zagiety, wymieniony wyjechałem sprawdzić i dalej to samo 10-11 tyś przerywa na każdym biegu ;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:19, 22 Cze 2012    Temat postu:
przyczym moze być wiele takie jak :
moduł
świece
cewkofajki
zły kąt wyprzedzenia zapłonu ?
i wiele wiele innych
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:07, 22 Cze 2012    Temat postu:
Kolego pytanie powstaje takie czy przerywa tak ja odciecie zapłonu czy tak jak by brakowało mu wachy??? może nagraj i wrzuć filmik??? bedzie łatwiej bo z twojego opisu nic nie wynika:(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:35, 22 Cze 2012    Temat postu:
już wiem kolega może kolega na odcinie już jedzie ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:33, 22 Cze 2012    Temat postu:
masz oryginalne zegary Z odcina po 11 czyli niewiele po tym jak tobie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nowax13




Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 13:35, 26 Cze 2012    Temat postu:
więc tak licznik już od 2 lat mam od zx6r i normalnie odcina na 12tyś
a to przerywanie to tak jak by nie dopalał strzelał jak by chwilowy brak paliwa
a od 11 do odcięcia znowu idzie normalnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nowax13




Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 18:32, 16 Lip 2012    Temat postu:
no i tak troszke czasu upłyneło i teraz jest tak
5 razy idzie pięknie na każdym biegu a następnie 2 razy przerwie
heheeee i co to jest ? dobrze że zaczyna się naprawiać Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:29, 10 Sie 2012    Temat postu:
no i dopadło również i mnie Sad
tak na szybko, ostatnia jazda w deszczu ok 80 km,dalej sucho, moto na drugi dzień umyty i tak stał przez cały tydzień, pora przyszła na jazde, odpalił z bólem a właściwie coś ostatnio źle odpalał na zimnym, może tak miało być no ale ... zet dostał jakiegoś muła , szarpał, przerywał , ale to nie było tak jak przerywanie na świecach, V-max 200 i to z bólem...działo się to przy ok. 8-11 tyś.obr.
Podziękowania na forumowych kolegów na których zawsze można liczyć Smile
a w efekcie to zasyfiona pompa paliwowa i to nie na tym śmiesznym filterku co aż ciężko to nazwać, tylko tam gdzieś w środku, jak wszyscy wiemy pompa jest nie rozbieralna Smile kto nie rozbierał ten nie wie Smile , jest tam taki zaworek bezpieczeństwa i kanały paliwowe , i tak nic nie miałem do stracenia to ...kompresor ,benzyna szmaty .. i wyszło a w zasadzie wydmuchało masę czarnego marasu , coś ala "rozpuszczona rdza" ( piszę to dla potomnych ). Po złożeniu zet odpalił Smile od razu, dziś dopiero przekonałem sie o jego jakże skromnej mocy Very Happy
to był inny moto Smile
Opisałem ten przypadek tylko dlatego że ,lubię to forum,lubię zeta i może to będzie komuś pomocne, wniosek mi się nasuwa jeden,pompa chłodzona jest beną, jazda na rezerwie wiadomo do czego prowadzi, syf w paliwie ,ogólna wilgoć i ciul wi co jeszcze.Kolega który ma lub miał podobny problem niech się odezwie w tej sprawie .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:35, 10 Sie 2012    Temat postu:
Avator ja też już kiedyś o tym pisałem Smile z tym , że ja tylko wyczyściłem ten Smile he he he he Smile filtrek i pomogło ale objawy dokładnie miałem takie same Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nowax13




Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 20:17, 10 Sie 2012    Temat postu:
no i z przykrością muszę powiedzieć że to robiłem ;/ u mnie nie pomogło
na szczęście u mnie przerywa od 10 tyś więc da się normalnie latać Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:53, 11 Sie 2012    Temat postu:
nowax13 Pisałem również o wężyku , który często się zagina podczas montażu zbiornika Wink Ale pewnie już to sprawdziłeś Wink No jest to zagwozdka Sad Nie przychodzi mi do głowy inna znana mi przyczyna Sad Dalej niestety obstaję przy winie tej pompy w zbiorniku Wink sorry Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin