Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
silnik gasnie przy roznych obrotach z1000 2008
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 19:47, 12 Cze 2011    Temat postu: silnik gasnie przy roznych obrotach z1000 2008
witam
tak jak w temacie mam problem z gasnacym silnikiem...
zdarza sie to wielokrotnie.
opis problemu:
1 - odpalam silnik, chodzi 10 sekund, sam gasnie
2 - jade, obroty 4000, gasnie
3 - jade, obroty 7000, gasnie
z tego co zauwazlem nie wplywa na to ani kat pochylenia sprzeta, ani wyboje, dlatego sadze ze to nie czujnik kata pochylenia ani czujnik wstrzasu.
czujnik rozlozonej stopki chyba tez nie, gdyz potrafi sie wylaczyc na postoju na biegu neutralnym, tak wiec czujnik nie ma tu nic do gadania.
nie krztusi sie, praca wrecz idealna. wyglada to tak jakbym wyciagnal wtyczke z kontaktu i koniec, nagle i bez ostrzezenia.
nie wiem co robic. moze macie dojscie do serwisowki, chodzi mi o ilosc czujnikow i ich dokladny opis za co odpowiadaja.
mam tez pytanie czy zeta mozna podpiac pod komputer i wyciagnac z niego wykaz bledow z jego wewnetrznego kompa, czy jest zapis takich rzeczy, tak jak w samochodzie.
ciekawi mnie koszt komputera do zeta oraz poszczegolnych czujnikow.
wydech wymieniony przy 5000km wiec nie ma to zadnego wplywu, bo problem zaczal sie przy 8000, wczesniej sprzet chodzil jak zyleta, KN tez raczej nie ma na to wplywu>
obstawiam ze to czujnik lub komp.
podejrzewam tez imobilaiser w kluczyku, lub najmniej kosztowna sprawe, czyli ten maly czerwony przycisk przy starterze, moze on cos odcina, choc watpie.
prosze o jakiekolwiek wskazowki, podejrzenia, cokolwiek...
no i czy ktos mi to naprawi za darmo haha... Wink
Powrót do góry
xede
Stary wyga



Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:44, 12 Cze 2011    Temat postu:
bezpiecznik?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:50, 12 Cze 2011    Temat postu:
Mi to wyglada na luzne klemy na akumulatorze lub poluzowany jakis przewod ale razczej beda to klemy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomo
Stary wyga



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:45, 12 Cze 2011    Temat postu:
Tak jak Cerb pisze, obstawiam klemy. Kolega w swojej Fazerce miał podobne objawy i wystarczyło doprowadzić do porządku klemy na aku i śmigał jak talala Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:04, 13 Cze 2011    Temat postu:
Tutaj masz sewisówkę do Twojego modelu Zeta:

http://www.z1000.fora.pl/ogolne-z1000,10/serwisowki-do-duzego-zeta,2628.html


W Zetach komputer podaje kody błędów FI przez "zegary",wszystko masz w manualu;jednak zanim będziesz coś dokupować (komputer/czujniki/etc),to najpierw posprawdzaj kabelki.

PS: cztm ,jesteś od wczoraj i już wszystko chcesz za darmochę? Wink

Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
franek
Znajomy



Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:35, 13 Cze 2011    Temat postu:
Też obstawiam że coś nie łączy Shocked

Ostatnio zmieniony przez franek dnia Pon 18:36, 13 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
action
Bywalec



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białe Błota
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:58, 13 Cze 2011    Temat postu:
Jak koledzy pisali sprawdź klemy, ostatnio miałem ten sam problem jadę a tu nagle brak prądu, silnik zgasł, awaryjek brak pierwsze co to klemy i patrze a tu jedna luźna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 21:21, 13 Cze 2011    Temat postu:
dzieki za podpowiedzi. wszystko sprawdzilem i nic z tego, klemy jak nowe, bezpieczniki w normie.
a co z ukladem zasilania paliwa, moze wtryski padaja, czy to mozliwe??? poza tym poluzowana klema chyba nie daje takiego efektu - przeciez w samochodzie na wlaczonym silniku odlacze akumulator i silnik nadal bedzie dzialal z ladowania alternatora o ile mi wiadomo - podpowiedz kolegi Wink
pojawily sie nowe objawy. przy dowolnych obrotach nagle potrafi odciac moc i obroty spadaja momentalnie do 1500, silnika nie slychac, wciskam sprzeglo, kilka ruchow manetka gazu i silnik sam sie budzi. jednak sa chwile kiedy to nic nie daje i musze walnac starterem

ps.
nie ma sprawy MIHOO, stawiam "LABEL 5" kazdemu kto trafi w sedno sprawy. poza tym forum przegadam od czasu gdy kupilem sprzeta wiec od 3 lat ale dopiero teraz sytuacja zmusila mnie aby sie zalogowac Wink

ps2.
mam ogolne pytanie:
jak wygalda sprawa elektroniki oraz elektryki w zetach? czy maja jakies typowe dolegliwosci tak jak np. triumph speedtriple.
pytam o wasze doswiadczenia odnosnie okablowania, czujnikow, kompa...
Powrót do góry
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:49, 13 Cze 2011    Temat postu:
Moje doświadczenia z elektronika zamknely sie przy problemach z masą. Motocykl czasem nie chcial odpalić, czasem przerywał w czasie jazdy, dziwnie reagował na gaz. Problem tkwił w naderwanym kablu masy przy baku. Obejście do aku załatwiło sprawe. Sprawdz moze akurat to jest to.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:15, 14 Cze 2011    Temat postu:
sprawdz też gniazda bezpieczników, czy nie są "lużne" albo zaśniedziałe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:35, 14 Cze 2011    Temat postu:
Sprawdzaj miernikiem,bo na oko to może wszystko być ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:38, 16 Cze 2011    Temat postu:
cztm napisał:

ps2.
mam ogolne pytanie:
jak wygalda sprawa elektroniki oraz elektryki w zetach? czy maja jakies typowe dolegliwosci tak jak np. triumph speedtriple.
pytam o wasze doswiadczenia odnosnie okablowania, czujnikow, kompa...

Żadnych najmniejszych problemów z elektroniką Wink A to co opisujesz stawiałbym na jakieś proste przyczyny Wink U mnie było coś takiego ale raz przy 5 tyś. obr/min a raz przy 8 tyś. obr/min Wink Już o tym komuś tutaj pisałem Wink Ale jeszcze raz Smile W "Z 750 S" filtr paliwa jest w zbiorniku przy pompce paliwa i czasem po wlaniu świeżo zalanego paliwa do dystrybutora a z niego do zbiornika , mogą dostać się zanieczyszczenia z dna dystrybutora a głównie woda jaka tam się za zwyczaj skrapla Wink U mnie po wyczyszczeniu filtra oraz pozbyciu się w/w wody objaw zniknął i "Z-etka" odetchnęła pełną "piersią ' Smile he he he Smile Mam nadzieję , że u Ciebie też może być tylko coś takiego a nie coś poważnego z elektryką Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 21:32, 20 Cze 2011    Temat postu:
dzieki PITRAK za info, mam nadzieje ze to Ty trafiles w sedno sprawy i Tobie bede wisial flasiunie LABEL 5 bo ta opcja mi najbardziej odpowiada odnosnie portfela Wink
Ja tez mam takie podejrzenia, jedyna roznica, ze u mnie objawy sa przy kazdych obrotach - czy to po wlaczeniu sprzeta i pracy na luzie czy przy 190km/h gdzie szarpniecie bylo tak mocne kiedy zgasl silnik ze nikomu nie zycze takiego doswiadczenia. W zyciu nie mialem tak wielkich oczu Wink
Ps. W sierpniu wioze sprzeta do polski do swojego mechanika. Mam nadzieje ze szybko wykryje usterke o ktorej nie omieszkam powiadomic Wink
Powrót do góry
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:50, 20 Cze 2011    Temat postu:
cztm napisał:

Ps. W sierpniu wioze sprzeta do polski do swojego mechanika.

Czy jestes obecnie moze w UK?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 20:30, 03 Paź 2011    Temat postu:
Witam ponownie problem rozwiazany przyczyna ciezka do zlokalizowania ale mechanik dal rady i wielki szacun Wink Mianowicie bylo zwarcie w przelaczniku czerwonym kolo manetki gazu(nie pamietam jak sie nazywa chyba starter ).Nie bylo gdzies styku i dlatego przerywalo i rozlaczalo, po wyczyszczeniu tego przelacznika wszystko dziala poprawnie. Pozdrawiam
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin