Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Silnik przerywa po dluzszej jezdzie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł1978




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:47, 27 Lip 2013    Temat postu: Silnik przerywa po dluzszej jezdzie
Witam wszystkich. Od niedawna posiadam z1000 z 2005 roku. Od kupna wszystko bylo ok. Ale wczoraj silnik zaczal przerywac. Na poczatku raz szarpnelo motorem jakby paliwa nie dostal, za pare kiloetrow podobnie mocne szarpniecie. W koncu zaczal mocno przerywac w koncu zgasl. Pochwili odpalilem ale juz do domu dojechalem na szarpiacym silniku. Dzisiaj rano odpalam chodzi normalnie myslalem ze wszystko ok ale po dluzszej jezdzie problem powrocil. Moze ktos z Was miał podobny problem. Jesli tak prosze o pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mAti
Aktywny



Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RRS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:04, 27 Lip 2013    Temat postu:
miałem podobną sytuacje w zx6r wymieniłem komplet świec i po problemie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł1978




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:37, 27 Lip 2013    Temat postu:
Myslalem o swiecach ale dziwi mnie ze dzieje sie to tylko przy rozgrzanym silniku i dluzszej jezdzie . Na zimnym problem nie wystepuje a swiece dawaly. by takie oznaki chyba od odpalenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mAti
Aktywny



Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RRS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:41, 27 Lip 2013    Temat postu:
właśnie tak miałem na zimnym w miarę równo pracowała a po rozgrzaniu szarpała i nie dało się jechać albo całkiem gasła
(świece lubią paść jak się nie dogrzewa silnika chodzi mi o normalną temp. pracy)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:47, 28 Lip 2013    Temat postu:
bywa różnie
powiedz dzieje się tylko tak podczas jazdy?
czujnik stopki potrafi robić takie cyrki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł1978




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:14, 28 Lip 2013    Temat postu:
Dzieje sie to tylko podczas jazdy i trzeba przejechac ze 30 km zeby problem wystapil. Temperatura kolo 95 stopni. Na zimnym silniku nie ma problemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:18, 28 Lip 2013    Temat postu:
taka temp to tylko podczas wolnej jazdy bardzo wolnej miasto przy korkowane stopka na żadnym wyboju by tego nie spowodowała
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł1978




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:25, 28 Lip 2013    Temat postu:
Dziwne jest to ze wystepuje problem dopiero po dluzszej jezdzie.Nie wiem co robic, chyba zaczne po kolei wymieniac swiece pozniej czyscic pompe. Mam nadzieje ze dam rade to zrobic samemu. Jak to nie pomoze zostanie go oddac do jakiegos mechanika:(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł1978




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:28, 30 Lip 2013    Temat postu:
Swiece wymienione, stare byly w dosc dobrym stanie. Pompe paliwa przedmuchalem. Zlozylem do kupy przejazdzka (krotka) motor przyspiesza bez zmian . Osiagi sie nie zmienily. Jutro dluzsza przejazdzka w celu zdiagnozowania czy problem nadal wystepuje. Ale wydaje mi sie ze nic to nie dalo bo motor chodzi jak chodzil:(
Gdzie znajduje sie antena immobilizera?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:30, 30 Lip 2013    Temat postu:
dookoła kluczyka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:31, 30 Lip 2013    Temat postu:
Paweł1978 napisał:
Gdzie znajduje sie antena immobilizera?

W stacyjce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł1978




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:14, 01 Sie 2013    Temat postu:
Pojezdzilem dluzej i problem przerywania narazie nie wystapil, ale wydaje mi sie ze osiagi sa gorsze. Zauwazylem ze jak od niskich obrotow daje ostro gazu to motor sie dlawi, a gdy odkrecam manetke wolniej to przyspiesza bez przerywania. Dolalem dzisiaj jakiegos srodka do paliwa zeby wtryski czyscil. Wiecej pomyslow nie mam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł1978




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:48, 03 Sie 2013    Temat postu:
Problem nadal wystepuje. Dzisiaj jechalem z mala predkoscia i silnik caly czas mial temp od 94 do 101 stopni. Wentylator chodzil i sie wylaczal. Po kilku kilometrach motor zaczal sie dlawic i zgasl . Po ostygnieciu zapalil i jak by problemu nie bylo chodzil normalnie.gdy wracalem z wieksza predkoscia temp byla kolo 82 st. problem nie wystapil. Dzieje sie to tylko na bardzo wysokiej temp silnika. Co to moze byc. Pomozcie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafmil10




Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełmno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:41, 08 Sie 2013    Temat postu:
Ja mam coś podobnego.. .z początku dwa razy szarpnął i potem zgasł jak by ktoś zapłon wyłączył... charakterystyczne jest że jak to się dzieje to od razu spada wskazówka od obrotomierza. Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu jest ok na jakieś ok 10 km...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:27, 09 Sie 2013    Temat postu:
panowie jakie roczniki waszych maszyn,przebiegi ect. ... zawsze możemy powróżyć ??
1. świece plus cefkofajki
2. akku plus stan połączeń inst. elektycznej konkretnie wszystko...
3. pewne 95-98 PB plus stan pompy paliwowej i tu chodzi o rocznik.
4. nawet jak bedzie 120 st. to i tak bedzie działać poprawnie , wykluczam czujniki ..wiadomo
5. stan wtrysków , czy były czyszczone , byś się dziwił jaki tam syf może być ... nakedbike.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin