Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Wibracje
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:48, 07 Cze 2014    Temat postu:
Na pewno wszystkie sruby siedza na swoich miejscach? Sprawdz czy ktoras z nich nie jest przypadkiem peknieta, mialem tak kiedys w swoim Zecie (2003r.). Z tego co pamietam to sruby od przodu silnika maja nakretki schowane w otworach i w moim jedna sruba puscila przy samej nakretce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Camp3




Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:01, 09 Cze 2014    Temat postu:
Wszystkie sruby sa sprawdzone... dzwiek ewidentnie pochodzi ze srodka gdzies w okolicy pompy olejowej. Nie wiesz czy walek pompy olejowej powinien obracac sie swobodnie? Bo u mnie chodzi lekko a w pewnym momencie chodzi ciezej. Nie wiem czy to normalne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dr_




Dołączył: 04 Cze 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:13, 24 Cze 2015    Temat postu:
Nikt jeszcze nie pisał o tym problemie w z800.
Czy w z800 również nie ma wałka wyrównującego i te wibracje występują ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fazer-SX




Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:00, 05 Lut 2016    Temat postu:
Elo Wszystkim,
mały odkop... a może i nie.
Mianowicie: czy w modelu Z1000SX także spotkaliście się z wibracjami od silnika? Czytałem o tym na stronach ang. i niem., niektórzy twierdzą, że wibracje potrafią być dość silne. Czasem nawet odkręcają się śrubki czaszy (podobno).

Spotkaliście się z czymś takim i czy są tu różnice między rocznikami (podobno w 2014 Kawasaki osadziła w SXie podnóżki na gumach, żeby nie były tak silne wibracje jak w nakedzie Z1000)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeskuu




Dołączył: 11 Maj 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:29, 09 Cze 2016    Temat postu:
siema,

odnosnie wibracji zauwazylem cos ciekawego. dzisiaj z kolega postanowilismy wcyagnac db killera (arrow). brzmienie piekne no i glosniejszy rzecz jasna... przejechalem sie i jakie bylo moje zdumienie.. wibracje 50% mniejsze niz wczesniej. nawet powyzej 7 tys gdzie wibry na ramie i wszedzie byly dosyc odczuwalne to teraz sa o wiele lagodniejsze. nie wspomne juz o tym, ze moto plynniej przyspiesza. sprobujcie u siebie, moze to cokolwiek pomoze, u mnie dalo sporo !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kopi800
Bywalec



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:50, 12 Cze 2016    Temat postu:
Fazer-SX napisał:
Elo Wszystkim,
mały odkop... a może i nie.
Mianowicie: czy w modelu Z1000SX także spotkaliście się z wibracjami od silnika? Czytałem o tym na stronach ang. i niem., niektórzy twierdzą, że wibracje potrafią być dość silne. Czasem nawet odkręcają się śrubki czaszy (podobno).

Spotkaliście się z czymś takim i czy są tu różnice między rocznikami (podobno w 2014 Kawasaki osadziła w SXie podnóżki na gumach, żeby nie były tak silne wibracje jak w nakedzie Z1000)?


Wibracje w Z1000SX są znośne do 7 tys. obr a powyżej są już natarczywe i nic tego nie zmieni. Wynika to z konstrukcji silnika, w którym jest tylko jeden wałek wyrównoważający. Ten motocykl nie bardzo nadaje się więc do dalekich podróży autostradowych, bo powyżej 160 km/h wibracje mocno dokuczają.

Na pocieszenie dodam, że w BMW S1000XR jest jeszcze gorzej.

W dużych motocyklach takich jak GTR, ZZR 1400 i inne są w silniku dwa wałki i to całkowicie załatwia sprawę wibracji. Wzorem spokoju był silnik w CBR 1100 XX - tym motorkiem można było ciąć 200 przez wiele, wiele setek kilometrów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin