Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Z1000 2004r. zablokowany? dziura w mocy przy 5-6tys obrotów
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubul89




Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:55, 19 Kwi 2013    Temat postu: Z1000 2004r. zablokowany? dziura w mocy przy 5-6tys obrotów
Siemano.

Od jakiegoś miesiąca jestem posiadaczem litrowego zetora i mam z nim mały problem. Czytałem o zablokowanych zetach do 100km i nie wiem czy z moim nie jest tak samo. Prześledziłem całe forum ale nie znalazłem odpowiedzi.Jeśli chodzi o blaszke ograniczającą otwarcie przepustnic to prawdopodobnie jej nie mam bo manetka ma duzy zakres obrotu (grubo ponad pol obrotu). Czytałem rownież o exupie ale to chyba rocznika 04 nie dotyczy? Coś widzialem na temat blokad na wydechu? Mialem wczesniej gxs-r 750 k1 i zet jest chyba słabszy od niej... na 2 biegu nie ma szans go dzwignąc na koło z gazu. Drugi problem to dziura w przyspieszeniu... od zeera idzie w miare dobrze pozniej przy 5-6 tys obr czuc jakby taką dziure a pozniej znowu ciągnie. CO moze byc tego powodem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:44, 19 Kwi 2013    Temat postu:
ciekawy przypadek... Shocked
KN, przelot? serwis był? ten rocznik exapa nie ma.
a może ropy nalałeś??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kubul89




Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 5:43, 20 Kwi 2013    Temat postu:
hehe nie, gnojówke tylko do klekota leje Razz

moto w całkowitej serii ori wydech i filtr powietrza. ten ubytek mocy przy 5-6 tys nie jest jakis ogromny ale odczuwalny. bardziej martwi mnie to ze ciągnie jak dobra 600tka a nie litr. jak jest z wydechem, są w nim jakies ustrojstwa typu zweżki blokady czy cos w tym stylu? orientuje sie ktos?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 7:47, 20 Kwi 2013    Temat postu:
w tłumiku masz tylko katalizator, możesz się go pozbyć wycinajac go
[link widoczny dla zalogowanych] instrukcje
a co do mocy to jest zbliżony do dobrej 600
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafarman
Aktywny



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice

PostWysłany: Sob 9:16, 20 Kwi 2013    Temat postu:
Jak się będzie odczuwalnie pogarszać to pompę paliwa był wyjął i wyczyścił filtr (sitko) oraz zabudowany wypłukał
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misssza
Aktywny



Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:58, 20 Kwi 2013    Temat postu:
poczekaj z wycinaniem itd jezeli filtra powietrza nie wymieniales. To jest pierwsza czynnosc jaka powinienes wykonac jezeli masz cos takiego ze odkrecasz i do pewnej predkosci sie rozpedza a pozniej prawie ze hamuje. Nawet przy dodawanii gazu.
Sprawdz w jakim stanie jest filtr Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:12, 20 Kwi 2013    Temat postu:
jak Kafar powiedział , pompa paliwowa, ale filtra zabudowanego nie wyczyścisz, miałem podobny przypadek tylko przy wyższych RPM, nawalała pompa, ten problem poprawiono w 05r.
z resztą z Pszczyny masz do mnie nie daleko, można się spiknąć i obczaić Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misssza
Aktywny



Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:21, 20 Kwi 2013    Temat postu:
Ja mialem taki problem i rozwiazaniem byl filtr powietrza. Wiec mozna te dwie rzeczy sprawdzic
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kubul89




Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:50, 21 Kwi 2013    Temat postu:
dzieki chłopaki za rady, w tym tyg wyczyszcze ta pompe i postaram sie filtr wymienic i katy wyciąć. bede informował o postepach ! pozdro !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafarman
Aktywny



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice

PostWysłany: Pon 8:49, 22 Kwi 2013    Temat postu:
Avator zgodzę się ,że nie wyczyścisz idealnie ale zawsze troszkę się da Wink
ja mu dałem odwrotny obieg benzyny z pompki z jednoczesnym naparzeniem po nim śrubokrętem. Kolega się zdziwił jak zobaczył co miał w środku.
Kilkukrotna zmiana benzyny i kierunków płukania połączonych z ostukiwaniem i pacjent ożył.
Tylko ta jego to nie jechała szybciej jak 160 tak to było zawalone.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kubul89




Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:34, 27 Kwi 2013    Temat postu:
Siema Chłopaki !

Więc tak : Filtr powietrza wymieniony, katalizatory wycięte , pompka wyczyszczona, sciagnałem wydech i dolot w celu sprawdzenia czy nie ma jakis zwęrzek czy czegoś w tym stylu i nic takiego tam nie znalazłem. Moto dalej słabe:( Znajomy sprawdzał mi vin i z tego co mowił moto z fabryki wyszło bez zabezpieczeń.
V-max 220 obojetnie czy na 6 czy 5 biegu. Dałem sie wczoraj przejechac znajomemu który miał horneta 900 i mowil ze szedl o niebo lepiej. jakies pomysły ?? bo mi sie powoli kończą Sad Avator skąd jestes i kiedy bysmy sie mogli spiknąc ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:51, 27 Kwi 2013    Temat postu:
kubul89 napisał:
Siema Chłopaki !

Więc tak : Filtr powietrza wymieniony, katalizatory wycięte , pompka wyczyszczona, sciagnałem wydech i dolot w celu sprawdzenia czy nie ma jakis zwęrzek czy czegoś w tym stylu i nic takiego tam nie znalazłem. Moto dalej słabe:( Znajomy sprawdzał mi vin i z tego co mowił moto z fabryki wyszło bez zabezpieczeń.
V-max 220 obojetnie czy na 6 czy 5 biegu. Dałem sie wczoraj przejechac znajomemu który miał horneta 900 i mowil ze szedl o niebo lepiej. jakies pomysły ?? bo mi sie powoli kończą Sad Avator skąd jestes i kiedy bysmy sie mogli spiknąc ?

PW poszło
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafarman
Aktywny



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice

PostWysłany: Sob 23:57, 27 Kwi 2013    Temat postu:
litrowy powinien iśc lepiej, mój mały tyle robi.
Fakt, że 5-ty i 6-ty bieg jest już tylko na oszczędność paliwa.
Kiedyś go w końcu sprawdzę na maxa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misssza
Aktywny



Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 2:35, 28 Kwi 2013    Temat postu:
Sam dzisiaj testowalem malego zeta i bylo 232 na blacie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kubul89




Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:46, 28 Kwi 2013    Temat postu:
No właśnie Panowie coś jest ewidentnie nie tak tylko co? Jest możliwość ze ecu jest przyblokowany? jeśli nie on to co innego? jak sprawdzic czy on jest zablokowany?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin