Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Z1000sx 2011 dziwny problem z odpaleniem
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciekmm




Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:40, 19 Kwi 2013    Temat postu: Z1000sx 2011 dziwny problem z odpaleniem
Witam

Przeglądałem forum w poszukiwaniu odpowiedzi jednak przypadłość mojego zeta jest dosyć dziwna. Historia wyglada następująco - motocykl zgaszony po podróży ma jakąś 15nasto minutową przerwę następnie kluczyk w stacyjkę próba odpalenia Zet kręci rozrusznikiem i to na tyle nic bo nic nie łapie. Próba pierwsza, druga, trzecia i koniec aku pada tylko burczenie w tylnej części. Kradzież prądu od auta - zakręci rozrusznikiem załapie gaśnie i tak 3-4 razy aż za 5 zatrybi i jest elegancko. Nie wiem czy to wina Aku czy cos innego. Motocykl ma najechane zaledwie 3 tysiaczki z haczykiem i byl na przegladzie. Po przeglądzie ładnie jeździł aż wieczorem taka historia.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:57, 19 Kwi 2013    Temat postu:
Ciekawa sprawa...

Domniemam,iż sprzęt świeżo zakupiony/sprowadzony?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciekmm




Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:02, 19 Kwi 2013    Temat postu:
Kupiony w czerwcu zeszlego roku i tak sporadycznie jezdzony przez wakacje. Pierwszy raz taka komedia miala miejsce we wrzesniu zeszlego roku - zet zgaszony na czas tankowania no i wczoraj. Troche przegladam forum i jest podobna sprawa - Kawa nie odpala jak prąd jest zbyt maly czy to mozliwe ze aku nie domaga i nie wiem przy zbyt małym prądzie nie odblokowuje imobilisera? Bo zachowanie mi troche przypomina zachowanie auta ktorym jezdze kiedy zablokuje sie imobiliser - kreci ale nie odpala.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:27, 19 Kwi 2013    Temat postu:
Jak masz miernik to zmierz prąd na akumulatorze i będzie wszystko jasne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafarman
Aktywny



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice

PostWysłany: Pią 9:54, 19 Kwi 2013    Temat postu:
Świece kiedy zmieniałeś ?
Pytam dlatego bo kolega w zx6r ma tak, że jak kończą "upalają" mu się świece to na początku ma sporadyczne problemy z odpaleniem ciepłego silnika a później to może kręcić do usranej śmierci i nie odpali aż mu silnik nie ostygnie. Wymiana świec pomaga jak ręką odjął. (wczoraj wymienialiśmy Smile )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciekmm




Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:58, 19 Kwi 2013    Temat postu:
Dzieki mihoo sprawdze aku pod miernikiem.

Swiece nigdy nie wymieniane motocykl ma 3000 przebiegu, motocykl faktycznie tylko przy goracym silniku mial takie problemy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaquzie
Świeżak



Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:54, 19 Kwi 2013    Temat postu:
Mój Z1000sx od zakupu najechał 7.5k, podłączyłem motooilera, żarówę xenon z przetwornicą, gniazdo zapalniki namiętnie wykorzystuję, alarm - więc trochę bierze z aku - i nie mam żadnego problemu...
może dostałeś moto z już uwalonym aku, bo moto stało gdzieś w salonie i nikt nawet do niego nie zajrzał. ile najechałeś na tym aku od zakupu?


Ostatnio zmieniony przez jaquzie dnia Pią 12:19, 19 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciekmm




Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:19, 19 Kwi 2013    Temat postu:
Moto stało na salonie i podejrzewam ze pewnie został wstawiony taki akumulator który tylko zakręci i klient w Polske. Chociaż to są tylko moje domysły nie chce nikogo oskarzac. Bardziej zastanawiam się nad świecami bo faktycznie taka komedia dzieje się tylko na rozgrzanym silniku, ale to prosiłbym o wypowiedz kogos kto moze potwierdzic lub odrzucic taka mysl.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafarman
Aktywny



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice

PostWysłany: Pią 14:04, 19 Kwi 2013    Temat postu:
3kkm to troche mało na świece, ale w sumie to tylko okolo 100pln i dwa piwka.
Sprawdż te prądy, na sucho, pod obciążeniem (czyli w momencie odpalania) i jak silnik pracuje ile ma ładowania.
poka wyniki to wykluczymy aku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:10, 19 Kwi 2013    Temat postu:
Nie masz gwarancji Question Ja stawiam na immo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciekmm




Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:12, 19 Kwi 2013    Temat postu:
Akumulator:
bez przekrecania kluczyka - 12,2
po wlączeniu zapłonu - 11,6
pod obciążeniem - 10,6
ładowanie - 14,1

też obstawiałem immobliser z początku ale tak jak mówię problem wystąpił 2 razy podczas rozruchu rozgrzanego silnika. kiedy silnik odpalał to kluczyk nie był ruszany tylko tak jak został wsadzony tak siedział. A zastanawiające jest to ze zanim zaczął normalnie pracować to 3 razy zapalił i od razu zgasł. Teraz zapalił bez zastanowienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafarman
Aktywny



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice

PostWysłany: Sob 9:07, 20 Kwi 2013    Temat postu:
12.2 nie jest tragiczne i pewnie spowodowane ostatnimi rozładowaniami do zera, normalnie powinno być około 12.8 ale ważne ,że nie jest poniżej 12.
pod obciążeniem jak nie spada poniżej 10 to też dobry znak.
Ładowanie w normie, pewnie jak dobrze doładuje aku to będzie wskazywał minimalnie więcej.
Podładuj aku na początek i powiedz mi czy jak wychłeptałeś aku do zera i podłączyłeś kable od wozu i odpaliłeś , to gasł bo odłączyłeś kable czy mimo wciąż podłączonych kabli Ci gasł.

Jeśli pompa daje Ci odpowiednie ciśnienie (a pewnie tak jest inaczej ciągle by nie palił) a airbox nie wciągnął mamuta i daje powietrze to zostaje do szczęścia iskra.
Tak czy siak pasuje wyjąć świece i w czasie problemu zobaczyć co z nią się dzieje czy cokolwiek się dzieje i jak wygląda.

Kolega AdamFilip ma racje , skoro on ma 3kkm to pewnie masz gwaracje. Jedz i ich zapytaj.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciekmm




Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:37, 22 Kwi 2013    Temat postu:
Witam po weekendzie.

W sobotę po dłuższej przejażdżce zgasiłem motocykl i postanowiłem zaraz go odpalić żeby sprawdzić czy komedia się powtórzy. Moto zagadało bez zastanowienia i zaraz je zgasiłem. jakie było moje zdziwienie kiedy po kolejnych 10 minutach motocykl nawet nie zakręcił rozrusznikiem. Zamawiam nowy akumulator bo innego wyjscia nie mam. A co do problemów z odpaleniem na gorącym silniku to Pan z serwisu powiedział ze może kłamać czujnik temp i daje za dużą dawkę paliwa i moto zalewa świece. Co o tym sądzicie?

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
makosPŃ




Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:30, 29 Kwi 2013    Temat postu:
ja kiedyś mialem podobny problem w f4i, jak zgasiłem moto to jak byl cieply to za chu chu nie chcial odpalić, okazało sie ze miałem popekany węzyk który szedł z filtra powietrza do jakiegoś czujnika. Skrócilem go troche i było po problemie.
ale jak masz gwarancje na moto to nie masz co szukać tylko jedz na serwis
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ruben
Świeżak



Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Londyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:15, 29 Kwi 2013    Temat postu:
Po liczbach akumulator wyglada ok.
Ale czytajac to:

Maciekmm napisał:

W sobotę po dłuższej przejażdżce zgasiłem motocykl i postanowiłem zaraz go odpalić żeby sprawdzić czy komedia się powtórzy. Moto zagadało bez zastanowienia i zaraz je zgasiłem. jakie było moje zdziwienie kiedy po kolejnych 10 minutach motocykl nawet nie zakręcił rozrusznikiem.
Pozdrawiam


Nie mam watpliwosci ,ze to wlasnie jego wina. Napisales ,ze bujasz sie w dluzsze trasy wiec aku powinno sie naladowac nawet jak moto dluzej stalo. Byc moze regulator ladowania masz trafiony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin