Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:23, 27 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Gregor napisał: | Jestem zadowolony z mojej Suki  |
Eno,chyba z Zeta z Suki to chyba tylko Cerb jest zadowolony
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:44, 27 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Gregor napisał: | Wszystko jasne po hamowni 110km na silniku 104 na kole momentu 73nM sprawdzone zmierzone Jestem zadowolony z mojej Suki  |
Wynik książkowy,a moc na kole zadowalająca;ciekawe jak mi wyjdzie na hamowni (ten sam rocznik,81KW)?!
I co,zmieniasz dane/wartości w dowodzie rej?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gregor
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedzieć Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:19, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Wartości nie zmieniam ale jak będę sprzedawał to wykres dostanie nowy właściciel wraz z pamiątkowymi zdjeciami Hamownia hamownia ale najbardziej jestem zadowolony z osiągów Suki na torze Prowadzenie w zakrętach tych długich szybkich (duża patelnia) i tych krótkich wolnych ( Sławiniak ) perfekcyjne Heble dawały rade a sama moment obrotowy pozwalał przy wyjściu z zakrętów odstawiać mocniejsze szlifiery Aha na treningu był ktoś na zielonym Z1000 ale nie zdążyłem zagadać :/
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 8:00, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Kurcze mój ma wpisane 25 kw czyli ze co ? ze był zdławiony fabrycznie ? w sumie to chyba dobrze przynajmniej nikt go nie katował tak przynajmniej na początku...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 8:11, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
ja tam nie wiem czy dobrze czy źle bo silnik lubi czasem pobrykać na wysokich obrotach. zasada jest taka że jak nie przepalasz sprzęta to jeździsz na mule. i to się tyczy nie tylko wysoko-obrotówek. w firmie mieliśmy 5 takich samych samochodów z dieslem. dostaliśmy je jednocześnie wiec z tej samej taśmy niemalże zeszły. Konkluzja jest taka, że ten kto od razu dawał mu w dupę miał najszybsze auto i najmniej paliło.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 19:47, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Flaming napisał: | Mój arystokrata szos został zaopatrzony w 81 kW  |
to ile to koni ????
Byłem dziś na BP STACJI BYŁA fajna impreza , widziałem 2 małe zety jeden pomarańczowy ,model taki jak mój a drugi nowszy czarny .
Czarny był na hamowni może się pochwali ile mu wyszło komi....
Też wstawiłem mojego zecika na sprawdzenie
liczyłem na jakieś 100koni bo w pisane mam 77kw.
Ku mojemu zdziwieniu wyszło że mały zecik wcale niema tak mało tych koni wyszło 115,8KM KTO MI POWIE ILE TO KW....
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kalos2
Bywalec
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dunbar_UK (Ostrzeszów) Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:02, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
1 [KM] = 735,4 [W] = 0,7354 [KW]
lub
1 [W] = 1,3598041881969E-03 [KM]
to jest
1 [KW] = 1,3598041881969 [KM]
W twoim wypadku:
115,8 [KM] * 735,4 [W] / 1000 = 85,15932 [KW]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:53, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ten pomarańczowy to chyba zecik Slesza
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 7:36, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
kalos2 napisał: |
W twoim wypadku:
115,8 [KM] * 735,4 [W] / 1000 = 85,15932 [KW]
 |
Dzięki za pomoc moc jest ze mną
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:15, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ja pomimo chęci przybycia i sprawdzenia sztuki na hamowni,nie dałem rady zdobyć/zakupić/pożyczyć chłodnicy.
Ale słyszałem,że w Gdyni na BP zhamowywali bez wiatraków (chłodzenia),a to ponoć niedopuszczalne;ktoś widział i potwierdzi?!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 14:58, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
u mnie w dokumentachod z750 piszę 92 kw . na hamowni pokazało 125 km .A mam wymieniony tylko wydech i filtr K&N z mod. airboxa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 19:44, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
MistrzuZ750 napisał: | u mnie w dokumentachod z750 piszę 92 kw . na hamowni pokazało 125 km .A mam wymieniony tylko wydech i filtr K&N z mod. airboxa |
No to gratulacje , widziałem nową r6 i miała wynik 123Km na hamowni .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 14:47, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Byłem dzisiaj na hamowni. Mój Mały Zecik pokazał 117 KM, 74 Nm @ 9000 rpm (tylko komin był zmieniany, chyba brak innych modyfikacji). Ogólnie najlepszy moment obrotowy od 4500 do 9000 rpm, potem już spada.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
joka79
Stary wyga
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: P-no
|
Wysłany: Sob 23:16, 07 Maj 2011 Temat postu: Problemy techniczne - Z750/Z750 S |
|
|
Witam mam pytanie ile wasz Zecik pójdzie?Mój tylko albo aż 223km i ni ciula więcej i sam nie wiem czy jest zdławiony czy nie a przyjechał z Franci.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:04, 08 Maj 2011 Temat postu: Re: Problemy techniczne - Z750/Z750 S |
|
|
joka79 napisał: | Witam mam pytanie ile wasz Zecik pójdzie?Mój tylko albo aż 223km i ni ciula więcej i sam nie wiem czy jest zdławiony czy nie a przyjechał z Franci. |
A jak masz w papierach 81kW?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|