Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bobcoor
Zaglądacz
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:53, 17 Sty 2012 Temat postu: Crash pady |
|
|
Witam.
Czy uzywaliscie klucza dynamometycznego do dokrecenia crash padow Wometu w Małym Zecie 04?? W instrukcji montazu jest napisane zeby dokrecic z sila 40Nm. I zastanawiam sie czy az tak bardzo wazna jest sila w tym wydadku. Prosze o odpowiedz.
Zdrowka
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:04, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Skoro producent zaleca,to należy się do tego ustosunkować............,a nuż przy większej sile dokręcania urywa się gwint
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bobcoor
Zaglądacz
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:15, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Wlasnie biore pod uwage urwanie gwintu i bylo by mi to wybitnie nie na reke A temperatura jaka teraz panuje w garazu jest sprzyjajaca do popsucia czegos
W takim razie powiedzcie mi jakich kluczy dynamometrycznych uzywacie. Wyczytalem gdzies ze nie ma co inwestowac w klucze za 100 zl z duza podzialka z tego wzgledu ze sa niedokladne. A z drugiej strony nie kupie klucza za pare stow do dokrecenia dwoch srub
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sirtroyan
Stary wyga
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 702
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 100lica Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:56, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
mi taki za 120 wystarcza - używam go głównie do dokrecania kół w puszce ale przedziałki starczyło by i na śrubki crashpada.
Swoją drogą - nie spinaj się przy dokręcaniu a nic nie urwiesz.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bobcoor
Zaglądacz
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:42, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
To nie chodzi o spinaj sie-nie spinaj sie tylko chce miec dobrze silnik do ramy przykrecony Puki co zostawiam sprawe na nastepna wizyte w Polsce. Zdrowka
|
|
Powrót do góry |
|
 |
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:16, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
ja zawsze dokręcam na siłę i tyle.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MAT
Stary wyga
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:00, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie dokręć z wyczuciem, a po kilkuset kilometrach sprawdź dokręcenie.
Co do klucza, to ja kupiłem sobie firmy bass do dokręcania pokrywy zaworów:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:49, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
MAT napisał: |
Co do klucza, to ja kupiłem sobie firmy bass do dokręcania pokrywy zaworów:
[link widoczny dla zalogowanych] |
Jedno z podstawowych narzędzi w domowym warsztacie, znając życie poobrywasz gwinty.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bobcoor
Zaglądacz
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Czw 0:29, 19 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Puki co zostawiam sprawe do nastepnej wizyty w Polsce. Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
Zdrowka
|
|
Powrót do góry |
|
 |
13b
Stary wyga
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:06, 19 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
jakbyś nie dokręcił to zawsze będą Ci się odkręcały i trzeba je co jakiś czas sprawdzać (ja woziłem ze sobą klucz -no i nie trzeba klucza tylko wystarczy z wyczuciem (takie moje zdanie)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|