| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
	
	
		| Autor | Wiadomość | 
	
		| jabloniec Stary wyga
 
 
 Dołączył: 31 Sty 2010
 Posty: 518
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: 3-city
 Płeć:
   
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 14:47, 29 Mar 2010    Temat postu: demontaż baku |  |  
				|  |  
				| Hej mam pytanie, jak zdemontować bak, bo szukajka nic nie wypluwa   |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   |  | 
|  | 
	
		| Niemjec Świeżak
 
 
 Dołączył: 05 Maj 2009
 Posty: 109
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Orneta
 Płeć:
   
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 14:58, 29 Mar 2010    Temat postu: |  |  
				|  |  
				| Trzeba zdjąć siedzenie i odkręcić zdaje się jedną śrubę. Pociągnąć zbiornik lekko do siebie, unieść do góry i poodłączać przewody.
 Może być ciężko z przewodem paliwowym, lepiej odpiąć za cylindrami niż pod zbiornikiem.
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| rychu Zetofil
 
 
 Dołączył: 13 Cze 2009
 Posty: 1463
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Lubliniec
 Płeć:
   
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 17:51, 29 Mar 2010    Temat postu: |  |  
				|  |  
				| Tak jak mówi Niemjec,choć mi zawsze udawało się ściągać przewód paliwowy zaraz pod zbiornikiem. Najlepiej jeszcze jak zrobisz to na pustym baku albo w dwie osoby,bo jest naprawdę czasami nieporęcznie!
   |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| jabloniec Stary wyga
 
 
 Dołączył: 31 Sty 2010
 Posty: 518
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: 3-city
 Płeć:
   
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 12:57, 06 Kwi 2010    Temat postu: |  |  
				|  |  
				| No właśnie o takie pierdoły mi najbardziej chodzi, jak odłączenie przewodów itp. mam bak do wyklepania wiec czeka mnie również demontaż pompy paliwa i korka wlewu, ale sądząc po pogodzie to chyba dopiero w przyszłym roku. Czy bez odłączania baku dostane się do Airboxa (chodzi Mi o to czy muszę przewody odłączać od pompy), co bym sobie wymienił filtr. I od razy next gdzie jest filtr paliwa? 
 Ostatnio zmieniony przez jabloniec dnia Wto 15:27, 06 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 14:29, 06 Kwi 2010    Temat postu: |  |  
				|  |  
				|  	  | jabloniec napisał: |  	  | No właśnie o takie pierdoły mi najbardziej chodzi, jak odłączenie przewodów itp. mam bak do wyklepania wiec czeka mnie również demontaż pompy paliwa i korka wlewu, ale sądząc po pogodzie to chyba dopiero w przyszłym roku. Czy bez odłączania baku dostane się do Airboxa, co bym sobie wymienił filtr. I od razy next gdzie jest filtr paliwa? | 
 
 filtr kolego jest tam gdzie masz jajca jak siedzisz na motungu. musisz odkręcić bak żeby się dostać do filtra.
 
 powodzenia.
 
 ps.kosmetykę zostaw na brzydkie dni. poskładaj sprzęta żeby jeździł bezpiecznie i szerokości. szkoda pięknych dni na siedzenie w garażu.
 
 Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 14:30, 06 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Cerb Stwórca
 
 
 Dołączył: 17 Lut 2008
 Posty: 3098
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Mława
 Płeć:
   
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 19:01, 06 Kwi 2010    Temat postu: |  |  
				|  |  
				| Filtra paliwa nie ma, tylko w baku masz taka siatkowana rurke a i tego nie jestem w 100% pewien (rurka jest po to zeby syf ze zbiornika nie dostal sie do ukladu paliwowego). 
 Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Wto 19:03, 06 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| gandi Stary wyga
 
 
 Dołączył: 25 Mar 2008
 Posty: 675
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Śląsk
 Płeć:
   
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 20:09, 06 Kwi 2010    Temat postu: |  |  
				|  |  
				| To może byłby sens wstawienia jakiegoś uniwersalnego motocyklowego filtra paliwa? Wiadomo że różnie bywa z jakością beny. Czy nie ma takiej możliwości? |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Mariusz Stary wyga
 
 
 Dołączył: 18 Lut 2008
 Posty: 827
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 22:11, 06 Kwi 2010    Temat postu: |  |  
				|  |  
				|  	  | gandi napisał: |  	  | To może byłby sens wstawienia jakiegoś uniwersalnego motocyklowego filtra paliwa? Wiadomo że różnie bywa z jakością beny. Czy nie ma takiej możliwości? | 
 
 Znając jakość naszego paliwa filtr jest super pomysłem, ale w motocyklach nie ma na niego miejsca. Do wtrysku powinien być stosowany filtr ciśnieniowy w metalowej obudowie, a takie filtry są zazwyczaj duże. Najmniejszy jaki widziałem miał razem z wyprowadzeniami powyżej 10cm.
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| BongoFighter 
 
 
 Dołączył: 08 Lut 2017
 Posty: 1
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Warszawa
 Płeć:
   
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 20:30, 02 Maj 2017    Temat postu: |  |  
				|  |  
				| Panowie, chce zdemontować bak, ale po odkręceniu śruby pod nią jest taka jakby uszczelka która nie chce wyjść. Nie wiem czy szarpać z nią kombinerkami, nie chce jej uszkodzić. Potrzebuje wlać płyn chłodniczy to ktoś pisał że wystarczy bak przesunąć w tył bez odłączania przewodów. Proszę o pomoc. Dzięki. Jeszcze dodam pytanie, być może głupie: czy mogę dolac płyn, a w zasadzie uzupełnić jakieś dwa litry przez zbiornik wyrównawczy? Szczerze mówiąc to spróbowałem tego po filmikach w necie ale wchodzi bardzo powoli. Boję się demontować bak, żeby czegoś nie uszkodzić. Dzięki
 
 Ostatnio zmieniony przez BongoFighter dnia Wto 21:30, 02 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| mihoo Administrator
 
 
 Dołączył: 07 Kwi 2010
 Posty: 6235
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Gdańsk
 Płeć:
   
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 17:45, 03 Maj 2017    Temat postu: |  |  
				|  |  
				| Zacznij od początku,powiedzmy TUTAJ! |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Lucianin 
 
 
 Dołączył: 21 Sie 2016
 Posty: 5
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Strzelce Kraj.
 Płeć:
   
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 22:12, 08 Sie 2017    Temat postu: |  |  
				|  |  
				| Ja odkrecam śrube  po zdemontowaniu siedzenia, pozniej wypianam 2 kostki , i przewod paliwowy od zbiornika , pozniej ciagne za zbiornik i wychodzi elegancko. |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Voltron Znajomy
 
 
 Dołączył: 11 Lis 2015
 Posty: 384
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Podkarpacie
 Płeć:
   
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 23:20, 09 Sie 2017    Temat postu: |  |  
				|  |  
				| Odkręcasz śrubę na środku i ciągniesz. Potem bak do góry, guma z tulejką sama wyjdzie. Bak musisz ściągnąć żeby dolać płynu. Żeby filtr powietrza wymienić to nie trzeba ściągać tylko unieść delikatnie. Najważniejsze to bezwzględnie NIE dolewać koncentratu do płynu bo wszystko zardzewieje. Jakas reakcja powstaje i tworzy się korozja. |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		|  |