Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chesss
Bywalec
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łorsoł Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:52, 29 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
k4lina
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:20, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ostatnio wymieniałem na K&N w modelu z 2007, filtr jest pod siedzeniem kierowcy, lekko trzeba unieść zbiornik żeby się dostać do airboxu. Po wymianie Leo jakby trochę lepiej dudni, ale to subiektywne odczucie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wierzba
Stary wyga
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:35, 02 Gru 2011 PRZENIESIONY Sob 17:23, 03 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Sluchajcie czy do wymiany filtra powietrza w 750 2008 rok bak muszę całkowicie zdjąć czy mogę go tylko podnieść trochę, bez odpinania wiązek i przewodu paliwowego?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:26, 03 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Wierzba,wszystko już było,wystarczy poszukać,np:
madras napisał: | Żeby dostać się do filtra powietrza trzeba odkręcić zbiornik paliwa , nie musisz go ściągać wystarczy go odsunąć na bok , ściągnij sobie serwisówkę tam masz wszystko opisane |
Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Sob 17:27, 03 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jabloniec
Stary wyga
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:03, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
To ze zet po założeniu jakiegoś akcesoryjnego filtra ( w moim wypadku BMC) zaczyna oddychać pełna para a powietrze można by mierzyć wiadrami , sprawdziłem na własnym przykładzie )
Jak mi rękawiczki wciagnal o tu jest ( http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z750-z750-s-z750r,16/blokada-odciecie-przy-7-tys-obr,2643-15.html )
KALINA69 napisał: | ostatnio wymieniałem na K&N w modelu z 2007, filtr jest pod siedzeniem kierowcy, lekko trzeba unieść zbiornik żeby się dostać do airboxu. Po wymianie Leo jakby trochę lepiej dudni, ale to subiektywne odczucie. |
Jak pamiętasz mamy te same Leo a twój na K&N inaczej dudnil
Ostatnio zmieniony przez jabloniec dnia Pon 22:12, 26 Gru 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
 |
alicja1001
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:47, 26 Kwi 2013 PRZENIESIONY Pią 21:51, 26 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Dzieki wielkie Ruben za pomoc dzis zmieniłam olej i filtr no i dostałam sie do tego wlewu plynu do chłodnicy. Nastepna sprawa to filtr powietrza ale chyba tu juz sama nie podołam , nie mam pojecia jak odczepic przewód od baku ; Ale moze znajde pomoc tu na forum jescze raz dzieki.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kafarman
Aktywny
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice
|
Wysłany: Pią 21:05, 26 Kwi 2013 PRZENIESIONY Pią 21:55, 26 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Jak się nie ma wprawy to na pierwszy raz kobiecie polecam do zbiornika dwie osoby
za drugim razem jak wyczaisz co i jak sama zdejmiesz w chwilę (chyba, że masz dwie lewe ręce)
Proponuje spuścić paliwo zawsze parę kilo lżej.
Do rozpięcia wtyczek filozofii nie ma a zasilający od benzyny musisz jakby wypchnąć zawleczkę z dwóch stron, będziesz wiedzieć co i jak jak podejrzysz bo wypchnąć ją można tylko w jedną stronę i następnie po prostu węża zsunąć. Troszkę ubrudzisz sobie ciapki wachą
Spuść wachę, unieś lekko zbiornik od strony siedziska, podłuż cokolwiek i polukaj co i jak wygląda.
powinnaś zakumać o co biega
Wierzę w Ciebie
Powodzenia
edit
ale nas pięknie zedytowali
a skoro już we właściwym temacie to dodam tylko, że zwykły filtr ori po przebiegu 8kkm wyglądał jak nowy (lekko go ostukałem i przedmuchałem) mimo, że zet chodził tak samo jak w momencie jego założenia około 230km/h (czyli całkiem nieżle jak na 750 i moje 140kg bez owiewki )
Ostatnio zmieniony przez Kafarman dnia Pią 22:23, 26 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marcinek92
Zaglądacz
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konstancin-Jeziorna Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:20, 03 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
locdog napisał: | tylko czy na seryjnych mapach da sie cokolwiek odczuc? |
Dołączam sie do pytania:). Czy jak sie wymieni filtr na jakiś K&N to trzeba coś stroić motor? Jeśli tak to gdzie to da sie zrobić w wwa?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:27, 04 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Bez PC nic w mapach nie zmienisz,a w Zetach z exupem nawet stracisz trochę dołu.
A tak na marginesie,to na pierwszego posta zapraszam TUTAJ !
Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Nie 12:29, 04 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:36, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie jest sens pchać się w droższe filtry? Mam zamiar wymienić filtr powietrza na ten sezon, bo od 3 lat jest oryginalny Kawasaki i spotkałem się z filtrami HIFLO FILTRO w przystępnej kasie. Widzę, że sporo osób to kupuje. Jest to produkt na poziomie oryginałów? K&N itp. nie chce kupować bo drogie, a ja jeżdżę typowo turystycznie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:21, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Jeżeli masz na mysli standardowy filtr, hiflo jest najprostszym zamiennikiem i będzie OK, jeżeli myślisz o "sportowym", mokrym filtrze, to takiego w ofercie hiflo nie widziałem i trudno mi cokolwiek powiedzieć.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:56, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Chodzi mi o zwykł filtr. Dzięki za info.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:02, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Co do tych sportowych,to są (po wypraniu,wysuszeniu i nasączeniu) wielorazowego użytku,więc jak przejeździsz dwa sezony,to na trzeci już ci się zwraca.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:31, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ja jeszcze sezon będę jeździł (pewnie nawet nie cały) i sprzedaję maszynę. Także wszystko wskazuje na to, że ten HIFLO mi wystarczy. Dzięki panowie za pomoc.
Ostatnio zmieniony przez BoBaN dnia Pon 15:32, 10 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|