Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakalo
Znajomy
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:49, 17 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
jest OK zrobiłem tak z 2-3tyg temu i nic się nie dzieje, u mnie przed-lifcie lałem 115mm od górnej części lagi czyli mniejsza wartość ml u mnie 385mL, na innych forach tez tak polecają płukać i jakoś jeżdżą i żyją i nic się nie dzieje:P jak wylejesz stary olej i wlejesz nowy od razu to dupa bo muł i syf na dnie zostanie...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
pwL
Aktywny
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:25, 18 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Skoro wypłukałeś cały olej to dlaczego lałeś mniejszą wartość skoro nie było żadnych resztek oleju czyli w sumie tak jak po kompletnym demontażu lagi? I jeszcze mnie nurtuje jedna sprawa otóż w serwisówce jest napisane 106 mm +/- 2 mm od górnej części lagi ale bez sprężyny w maxymalnym złożeniu więc jak odmierzyłeś to skoro lagę miałeś poskładaną ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szakalo
Znajomy
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:53, 18 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
bo pytałem o to ile oleju, chciałem wlać większą wartość ale żaden forumowy fachowca nie odpowiedział na pytanie, pewnie jakbym coś chciał coś kupić to od razu milion odpowiedzi standard, zmierzyłem normalnie suwmiarką laga wykręcona opierasz o podłogę i mierzysz od górnej części lagi do lustra oleju. To nie problem moto stoi na stojakach 5sec wykręcam korki i mogę dolać po te 60mL i będzie git tylko jak doleje to już nie będzie 115mm do oleju....
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pwL
Aktywny
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:01, 18 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Ja jednak po wypłukaniu wleje tą górną wartość bo w sumie tam będzie sucho i nie będzie żadnego oleju
Mam jeszcze pytanie ktoś się spotkał z takimi uszczelniaczami pyłowymi ?
Takie dostałem ze sklepu gdzie sprężynka ma być na ZEWNĄTRZ i będzie ona widoczna ...
Taki uszczelniacz pyłowy jest u mnie i nie mam żadnej sprężyny w tym uszczelniaczu ani w środku ani na zewnątrz ...
Spotkał się ktoś ma ktoś coś takiego gdzie na zew. jest widoczna sprężynka bo ja pierwszy raz takie coś widzę
Ostatnio zmieniony przez pwL dnia Czw 19:28, 18 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Slawek85
Zaglądacz
Dołączył: 01 Lis 2014
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczucin Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:05, 18 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam taki uszczelniacz założony i właśnie sprężynka jestu widoczna, Poprzedni własciciel wymieniał olej podobno w serwisie, wiec chyba tak ma być
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pwL
Aktywny
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:30, 18 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Masz zdjęcia jak to wygląda u Ciebie ? Tylko z jednej strony masz założony uszczelniacz czy z dwóch z tymi sprężynkami ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:37, 18 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Jeśli kupisz oryginalne uszczelniacze w kawie to dostaniesz takie jak miałeś.
Ale większość zamienników ma tą sprężynkę na wierzchu jest to konstrukcja identyczna jak w zwykłych uszczelniaczach daje to większą żywotność ponieważ w miarę wycierania się gumy sprężynka dociska ją z powrotem do powierzchni a z czasem jeszcze niektórzy dokręcają tą sprężynkę żeby jeszcze lepiej trzymała. Ogólnie mi się te zamienniki wizualne nie podobają ale co do praktyki zdaje sobie sprawę że są trwalsze i pewniejsze. Zdarzało się iż zostawiałem uszczelniacze oryginalne jeśli były w dobrym stanie ze względu na kwestie wizualne.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pwL
Aktywny
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:45, 18 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Jutro popytam po ile chodzą oryginalne bez sprężynek i jeżeli cena nie będzie zabijać to zakupie, bo jeszcze zastanawiam się nad tą aukcją tylko nie znam w ogóle tej firmy i nie wiem jak długo uszczelniacz potrzyma:
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo na pewno się nie skuszę na tamte paskudne ze sprężynką
|
|
Powrót do góry |
|
 |
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:32, 19 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Tour max nie jest najgorszy myślę że można się na to skusić
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pwL
Aktywny
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:08, 19 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Tm wychodzi 180 zł z przesyłkami itp.
Dzwoniłem dziś za ori uszczelniaczami pyłowymi to stoją 56 zł za sztukę wychodzi jakies 120 zł z wysyłką + uszczelniacze olejowe Ariette za 50 zł wychodzi 170 zł 10 zł mniej no i mam ori pyłówki więc chyba na takie coś się zgodzę jak nie znajdę nic na weekendzie innego bez sprężynek z zamiennika
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Perła
Stary wyga
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CZE-WA - okolice Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:03, 04 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
W moim zecie w weekend też padł uszczelniacz w lewej ladze i dlatego chciałbym znów odgrzać temat i zapytać jak to jest w końcu z tym olejem, no bo w serwisówce napisane jest że olej to KAYABA 01 (10-15) 5W
a wszedzie w internecie, i na forum znajduje info, że kazdy zalewa 10W więc jak to w końcu z tą oliwą ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pwL
Aktywny
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:11, 04 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Lej śmiało 10w
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|