Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
jakiego koloru przewody wychodzą z wiązki do przerywacza
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid31
Gość






PostWysłany: Pią 8:23, 25 Maj 2012    Temat postu:
A no stacjonuję w Ząbkach Smile ale zetą nie ruszę się dalej bo jeszcze blach nie mam, kierunki tył do roboty i elektryka w czaszy do ogarnięcia (nie ma żarówek) trza tam pogrzebać poza tym czy wszystko ok, lusterka itp. moto jest z odzysku po kradzieży więc troszkę bzdetów brakowało ale już braki maleją Smile jeszcze kilka części i będzie lux
Powrót do góry
Dawid31
Gość






PostWysłany: Nie 19:50, 27 Maj 2012    Temat postu:
Waski-11 naładowałem aku i było ok więc aku jest sprawne, pozostaje sprawdzenie regulatora napięcia tak jak to pisałeś no i ewentualnie alternator. Orientujecie się jakie napięcie powinno być na wyjściu z alternatora? Wiadomo że w miarę rośnięcia obrotów powinno rosnąć, wyczytałem że trzeba spr jakoś tam najpierw pierwszy przewód z drugim, pierwszy z trzecim i drugi z trzecim i wartości muszą być jednakowe ewentualnie minimalne różnice, jeśli było by ok to pozostaje regulator heh
Powrót do góry
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:06, 27 Maj 2012    Temat postu:
tak bo alternator podaje napięcie 3-fazowe
serwisówka ELECTRICAL SYSTEM 16-33
ew. st. 541
a w realu to tak, na jałowych obr. napięcie ~ ok 20V wraz ze wzrostem obr. powinno rosnąć
natomiast ładowanie na jałowym ok. 14,10 - 14,50 to zalezy od stanu rozładowania aku, jeżeli masz poniżej 13V to jest problem
tu masz przykład mojego ładowania akku
http://www.youtube.com/watch?v=2nbq_ZV_DfA&feature=plcp
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid31
Gość






PostWysłany: Nie 22:50, 27 Maj 2012    Temat postu:
Pany poddaje się, napięcia bezpośrednio z alternatora to odczyty jakieś srakieś po rozpięću kości w których wiązka łączy się z przewodami regulatora w ogóle miernik nic nie pokazuje, też i próbówka nic heh będę szukał jakiegoś magika chyba jednak.

Jak ktoś ogarnia te tematy i ma niedaleko do Ząbek to zapraszam na pogrzebanie w zecie przy browarku Wink


Ostatnio zmieniony przez Dawid31 dnia Pon 9:18, 28 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Dawid31
Gość






PostWysłany: Pon 19:22, 28 Maj 2012    Temat postu:
Ok jak nikt nie chce przy bronku zagrzebać przy zetorze to zamykamy temat, jeszcze raz zrobię sam podjazd do sprawdzenia i będę szukał cudotwórcy;) Pzdr
Powrót do góry
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:34, 28 Maj 2012    Temat postu:
żadne cuda pokaż co ty tam podpinasz jakieś zdjęcie toć tego nie idzie zjebać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid31
Gość






PostWysłany: Sob 22:01, 09 Cze 2012    Temat postu:
Ok problem z ładowaniem opanowany ale wyszedł nowy, nie zakładam nowego tematu żeby nie zaśmiecać forum. A mianowicie nie mam prądasa w lewej stronie tzn. światła, kierunki, brak długich i krótkich, zero kierunków, klaksonu, nie ma przerywacza do kierunków, mam do LED ale brak przewodów do jego podłączenia, coś wynalazłem luźnego w wiązce ale po sporym czasie kombinowania nici, ktoś ogarnia elektrykę w zeciorze po lifcie? Poniżej zdjątka wiązki. Jeśli ktoś ogarnia ten temat i jest z okolic to poproszę o namiar do gościa, chyba że ktoś z was się podejmie

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
kacper0209




Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:48, 10 Cze 2012    Temat postu:
Sprawdź najpierw wszystkie bezpieczniki. Może podczas kradzieży ktoś Ci poprzecinał kable. Sprawdź czy wszystko jest ze sobą połączone. Jeżeli masz jakieś luźne kable to powiedz jaki ma kolor izolacja to spróbujemy pomóc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid31
Gość






PostWysłany: Nie 12:06, 10 Cze 2012    Temat postu:
Jedyny luźny przewód to ten zaznaczony na focie poniżej. Kolor izolacji pomarańczowy. W ogóle nie ma przerywacza więc szukam przewodów w wiązce które do niego idą, chyba że to jest ten przewód a drugi szedł by do bezpieczników. Jeśli chodzi o elektrykę to cienko u mnie z tym tematem
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Dawid31
Gość






PostWysłany: Sob 17:55, 16 Cze 2012    Temat postu:
W związku z brakiem odzewu na pomoc w znalezieniu przewodów proszę admina o zamknięcie tematu...
Powrót do góry
Dawid31
Gość






PostWysłany: Nie 15:34, 17 Cze 2012    Temat postu:
Ale kurwa pomoc, jeździć nie ma komu a jak ktoś chce maszynę ogranąć to pomocy zero! Róbta se zamknięta fora i tak wam to huj da, admin możesz moje koto wyjebać z tego forum, jedyne co to poproszę o kontakt do waskiego o pomoc z wymianą uszczelniczy w lagach bo nie mam możliwości żeby to u siebie zrobić. Czy jeździcie czy tylko przed kompem ślenczycie to jeden huj widzę!!!!!!!! Podziały wam we łbie a pomocy nawet udzielić nie możecie!!!! Mam kurwa zete, jest moją kochanką i wolę sam jeździć niż teoryzować kto powinien być na forum i sraty taty !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dzięki kurwa za pomoc!!!!!!!!! .... Uzewnętrzniłem, się i huj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I jeszcze jedno, niech admin mnie zbanuje allbo konto skasuje- wole to niż wycięcie postu!!!!!!!!!!
Powrót do góry
Wierzba
Stary wyga



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:47, 17 Cze 2012    Temat postu:
nie jestem elektrykiem ale przerywacz jest w innym miejscu niz ten przewod co pokazujesz, na wysokosci zamkniecia zbiorniczka plynu chlodniczego powiedzmy, a tak wogole to sie nie zesraj to nie forum mechanikow, moze nikt nie wie do czego ten kabelek dlatego nie pisze nie wpadles na to?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid31
Gość






PostWysłany: Nie 15:56, 17 Cze 2012    Temat postu:
Rozumiem wszystko Wierzba ale jak widzę o co się co niektórzy sprzeczają to żenada. Ja też nie jestem elektrykiem ale powoli jak coś jest nie tak dążę do ogarnięcia tematu. Wiem gdzie powinien być przerywacz, oblukałem serwisówkę a że schematów elektryki nie znam to sorrry, chodzi mi tylko o kolor przewodów i podpięcie, ciężko zdjęcie zapodać (nikt nikogo do niczego nie zmusza-to prośba!) Za szczere słowa sorry ale po to między innymi jest forum!!!!

P.S.A zesram się dopiero - z radości jak z ludźmi z forum w trasę ruszę !!!!!!!!!!!!

Temat można zamknąć. Ogarnięte i o dziwi sam wymodziłem i cyka lux....


Ostatnio zmieniony przez Dawid31 dnia Wto 21:42, 19 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin