Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cienki__89
Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:27, 30 Maj 2016 Temat postu: Odcięcie przy 8tys obrotow, Z750, 2005 rok. |
|
|
Witam. Tak jak w temacie. Kupiłem Z750 i okazało się ze na każdym biegu kręci się max. Do 8tys. Jakieś podpowiedzi co to może być I jak się z tym uporać?
Pozdro i LwG;)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Kuchar
Dołączył: 17 Kwi 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:24, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Nie zauważyłeś takiego czegoś podczas zakupu? :O
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cienki__89
Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:25, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
No właśnie gdy się przejezdzalem przed kupnem wszystko było w porzadku
Ostatnio zmieniony przez Cienki__89 dnia Pon 19:26, 30 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cienki__89
Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:26, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
No właśnie gdy się przejezdzalem przed kupnem wszystko było w porzadku
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pablito
Zaglądacz
Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:21, 29 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Czy uporałeś się z tym problemem? Ja mam takie same objawy i nie mam pomysłu. Daj znać proszę jaka u Ciebie była diagnoza tej awarii.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:28, 30 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Przychodzi mi do głowy zagięty wężyk pod zbiornikiem paliwa...przyczyna często występująca przy nieumiejętnym podłączeniu wężyka do listwy zasilającej wtryski.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pablito
Zaglądacz
Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:01, 30 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Sprawdziłem już to. Faktycznie jest podgięty w jednym miejscu, co może powodować zmniejszenie przepływu. Jednak jak bym nie kombinował to nie idzie go poprowadzić inaczej, tak aby nie załamywał się na zgięciu. Czy jest na to jakaś recepta? Czy przewód ma być ułożony w jakiś szczególny sposób?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:23, 30 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Wężyk jest wyprofilowany fabrycznie i nie może być zagięty inaczej gdyż powoduje to braki w dopływie paliwa. Wypina...i zapina się jego po kilkucentymetrowym uniesieniu zbiornika paliwa tak, by tylko dłonie się zmieśliły. Ciasno jest, ale sam wężyk wskazuje jak powinien być ułożony. Podłóż sobie kawałek klapki (czegokolwiek) pomiędzy ramę a zbiornik.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tuchol
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:13, 31 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Wężyk fabryczny można rozciąć (aby odzyskać końcówki) i zmienić na zbrojony paliwowy zaciśnięty opaskami (fabryczny raz załamany będzie robić problemy cały czas. Można tez kupić fabryczny (nie majątek).
Co do odcięcia to pompa sama też potrafi nałapać syfu i trzeba jej sitko przeczyścić.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:23, 31 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Wystarczy bez podnoszenia zbiornika odpiąć nie od pompy tylko od listwy wtryskowej i jak odepniesz to wężyk sam powróci do swojego ułożenia i wystarczy wpiąć.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pablito
Zaglądacz
Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:16, 01 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Dziękuję wszystkim za reakcję. Chyba nie obejdzie się bez wymiany wężyka. Próbowałem go wypinać i swobodnie poprowadzony podpinać ponownie. Niestety wężyk w miejscu wcześniejszego zgięcia już jest słabszy i się zagina pomimo słabego naprężenia.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tuchol
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:54, 01 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Niestety jest on z tworzywa, po załamaniu będize wracać do zlamania. Podmień go na zbrojony paliwowy i zobacz wtedy. Oryginał ma nr51044-1233 jeśli się nie mylę - ok.480zł.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pablito
Zaglądacz
Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:27, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Faktycznie raz zagięty wężyk załamuje się w tym samym miejscu nawet przy optymalnym ułożeniu wężyka. Naprawiłem to bezkosztowo poprzez zrobienie na zgięciu 2 centymetrowego oplotu ze stalowego drutu. Działa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|