Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 14:41, 25 Mar 2012 Temat postu: Problem z mocą |
|
|
witam mam mała zetkę 2007.wczoraj bujałem sie po miescie i wszystko bylo ok do czasu kiedy nie wjechalem na obwodnice i nie rozpedzilem sie do 170wtedy moc zaczeła spadac , redukcja do 1 i znowu mogłem jechac ale przy 8tys obrotów znowu to samo.dzis zalałem do pełna i jest ok chyba.benzyny mialem 2 kreski bodajze jesli to ma jakis wplyw.dzieki za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Wierzba
Stary wyga
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:46, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Moze przewod paliwowy masz zagiety?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 21:28, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
jakies pomysły jeszcze?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:37, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ps ja miałem podobny efekt jak mi szmata do filtra powietrza wpadła
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:39, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
syf w baku? sprawdź jak mówi poprzednik o przewodzie, drugie jak masz mało paliwa też może być objawem spadku mocy ,pompa nie podaje odpowiedniego ciśnienia ,zapowietrza się , nie patrz na wskaźnik od paliwa bo i tak potrafi oszukać,albo ch**we paliwo wlane miałeś.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dr-zgon
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legionowo\Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:32, 26 Mar 2012 Temat postu: zanieczyszczony układ paliwowy |
|
|
Miałem podobne objawy. do 8k obrotów wchodził bez problemy (co prawda tam mi się wydawało że bez problemy ale byłem świeżakiem i to były odczucia nowicjusza) jednak powyżej 10k obrotów nic, jakby silnika nie było, redukcja i wyrywał się do przodu. Myślałem ze może Zet jakiś zblokowany jest ale objawy nie pokrywały się z opisywanymi rodzajami blokad. Prawie cały sezon tak przejeździłem, bo w sumie na początek i tak nie potrzebowałem całej mocy.
W serwisie okazało się że przyczyną "niedomykanie" budzika obrotów jest zanieczyszczony układ paliwowy. Po wyczyszczeniu całkiem inna maszyna, idzie jak trzeba.
__________
Z750S 2005
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:19, 26 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Taki przypadek już kiedyś był No chyba , że został usunięty Ja opisywałem taki problem . Z tym , że u mnie na 100 % to było zanieczyszczone paliwo . Po prostu zatankowałem paliwo zaraz po tym jak zostało ono dostarczone do stacji. Jest przy tym troszeczkę pracy niestety Musisz rozebrać zbiornik i tam w zbiorniku jest pompka a przy niej mały filtr paliwa . U mnie po rozebraniu go znajdowało się dosłownie parę kropelek jakiegoś płynu . Po usunięciu tego zanieczyszczenia , mój "Bike" odetchnął pełną piersią.
Ja na na początku myślałem , że to coś z elektryką ale na szczęście to tylko zanieczyszczenie Może i u Ciebie jest to samo Zacznij od prostych rzeczy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kafarman
Aktywny
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice
|
Wysłany: Wto 23:09, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Słuchajcie, znajomy w er-6 ma podobny problem. Miał strasznie zapierniczony ten siatkowy filtr w zbiorniku. Wyjęliśmy , wypłukaliśmy w benzynie. Pomogło lekko ale to nie jest jeszcze to co było kiedyś. To na 100% wina tej siatki która jest niewymienialna, a kupować całą pompę to trochę wydatek. Macie jakiś sprawdzony środek chemiczny którego można by użyć do wyczyszczenia tej siatki?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|