Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
przerwa ;( a więc czas na serwis i nie tylko
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawelj86
Bywalec



Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:04, 20 Lis 2012    Temat postu:
mihoo napisał:
A nie lepiej zamiast tego po prostu kupić (nawet używany) akcesoryjny komin?!

....i lepszy wygląd,dźwięk,zdecydowanie niższa masa.......

może i lepiej dla kogoś kto lubi akcesoria ja należę do tych co wolą oryginał i to właśnie chcę zrobić


wąski-11
rurę między kominem a korektorami wydechowymi sam doprowadziłeś do takiego bustwa czy wstawiłeś inną,
i jak doprowadziłeś układ do takiego błysku
No chyba że układ nowy to pytań brak


Ostatnio zmieniony przez pawelj86 dnia Wto 16:10, 20 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:22, 20 Lis 2012    Temat postu:
jest to komletny układ Muzzy oczywiście odnowiony tak jak wcześniej piusałem wytrawiarka ułatwia badrzo do tego pasta ja użyłem pierw białęj na koniec zielonej Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawelj86
Bywalec



Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:49, 20 Lis 2012    Temat postu:
oryginalny wydech do zeta składa się z kolektorów i dolotu który jest połączony na stałe z wydechem końcowym , a wiecie z czego jest wykonana ta rura dolotowa??????bo jest pokryta farbą(oryginalnie????) przez którą nie jestem w stanie określić tworzywa.
W jaki sposób najlepiej usunąć tą farbę żeby nie zniszczyć rury, aby spolerować na błysk ten dolot. Papier ścierny ?????? czy jest lepszy sposób???????
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid31
Gość






PostWysłany: Wto 20:38, 20 Lis 2012    Temat postu:
nie widziałem w zecie żadnego dolotu który byłby oryginalnie pokryty farbą.....ale mogę się mylić...Być może poprzedni właściciel malował...Domysłów jest wiele....A farba jak farba reasumując, pozbywasz się jej za pomocą chemii a jeśli nie wydoła to mechanicznie....
Powrót do góry
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:43, 20 Lis 2012    Temat postu:
pawelj86 napisał:
oryginalny wydech do zeta składa się z kolektorów i dolotu który jest połączony na stałe z wydechem końcowym , a wiecie z czego jest wykonana ta rura dolotowa??????bo jest pokryta farbą(oryginalnie????) przez którą nie jestem w stanie określić tworzywa.
W jaki sposób najlepiej usunąć tą farbę żeby nie zniszczyć rury, aby spolerować na błysk ten dolot. Papier ścierny ?????? czy jest lepszy sposób???????

ja bym to darł a dopiero problemy jakie w trakcie wyjdą poddawał dyskusji
nikt tego za Ciebie nie zrobi a efekt murowany Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:48, 20 Lis 2012    Temat postu:
Jak dla mnie to zbyteczna zabawa,na pewno masz orginalną farbę piecową (w twoim modelu to standard)więc papier ścierny drobny.Potem polerka z 2 godziny wiertarka .

Ostatnio zmieniony przez MarcelT800 dnia Wto 20:51, 20 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawelj86
Bywalec



Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:20, 20 Lis 2012    Temat postu:
dokładnie tak jak mówisz Marcel jest to farba piecowa oryginalna producenta każdy z miał taką w oryginale tyle tylko czy dam rade zrobić z tego dolotu lustro hmmmm.... jak myślicie ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:23, 20 Lis 2012    Temat postu:
spokojnie sobie poradzisz prócz oryginalnych klamek jest to jeden z prostszych elementów do polerki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawelj86
Bywalec



Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:27, 20 Lis 2012    Temat postu:
a jakich środków chemicznych polecacie do usunięcia tej farby piecowej ??????
czy papier ścierny i czteropak browara ??????
który zestaw użyć???Wink

waski-11 napisał:
spokojnie sobie poradzisz prócz oryginalnych klamek jest to jeden z prostszych elementów do polerki


a skoro polerowanie to zamierza jeszcze z setów lusterka zrobić chyba nie będzie źle


Ostatnio zmieniony przez pawelj86 dnia Wto 21:31, 20 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid31
Gość






PostWysłany: Wto 21:45, 20 Lis 2012    Temat postu:
dobra to może tak...-już wszystko wiesz na temat jak i czym spróbować doprowadzić dolot do ładu (środki były wymienione przez waski-11 i sposób) więc przejdźmy do kolejnych nurtujących spraw z doprowadzeniem motka do ładu w czasie okresu w którym go nie dosiadamy bo widzę że się ślimaczyć zaczyna niepotrzebnie sprawa chemii itp apropo dolotu....
To czy zrobisz to z bro czy bez i z użyciem chemii czy też środków mechanicznych to Twój wybór.
Powrót do góry
GuziorNT




Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podhale
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:44, 26 Lis 2012    Temat postu:
A malowanie ceramiczne ktoś próbował.

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawelj86
Bywalec



Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:13, 15 Gru 2012    Temat postu:
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
tak wygląda dolot po polerce i kolektory też tak samo Smile
A skoro tu jestem to niebedę zaśmiecał forum .
Więc mam pytanie co do płynów eksploatacyjnych jak sprawdzić czy płyn chłodniczy i płyn hamulcowy podlegają wymianie ????
Płyn chłodniczy sprawdzałem i gęstość jest ok zamarzanie -40 a jak sprawdzić płyn hamulcowy???? i czy skoro płyn chłodniczy ma takie parametry to czy wymieniać ????
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzesiek
Znajomy



Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska/Wieliczka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:33, 15 Gru 2012    Temat postu:
Płyn hamulcowy powinien być jasno żółty jak masz już pod kolor brązu to do wymiany,ale to przecież żaden koszt Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawelj86
Bywalec



Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:40, 15 Gru 2012    Temat postu:
ok a co z płynem chłodniczym???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:43, 15 Gru 2012    Temat postu:
serwisówka
Periodic Maintenance ( PERIODIC MAINTENANCE 2-3 ) zapoznaj się z całym działem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin