Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:38, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Znalazłem łączniki o których mówiliśmy. Jedyny symbol jaki udało mi się na nich znaleźć to: 1184 zmierzyłem długość od środków otworów 183mm.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:49, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No i niestety u mnie to samo. Numer na zewnątrz to 1184, a wymiar +/- ten sam Wychodzi więc, że to amortyzator. Zaraz Ci prześlę na priva adres to przy chwili wolnego Kolega może wysyłać za pobraniem. Jeśli to nie pomoże, to nie zostanie za duże pole manewru...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:13, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Marek a zmiana samej fedry dałaby ci coś?? Kiedyś rozbierałem amorek z 750 ale po lifcie, i wydaję mi się że fedra ( spreżyna ) jest odrobine sztywniejsza?? mam taką fedre ale czy bedzie pasować to nie wiem, fedre masz za free
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:41, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Qrde nie wiem, bo amorek niby nie cieknie, więc jest opcja, że sama sprężyna zbladła po wyczynach poprzednika. Może i faktycznie dałoby się to rozebrać i przełożyć...
Na razie chyba jednak wezmę ten kompletny od kumpla Mariusza. mam nadzieję, że to mi sprzęta trochę podniesie i usztywni. Dzięki za propozycję. Będę pamiętaj jakby co
Pozdro!
Ostatnio zmieniony przez marekhans dnia Śro 20:42, 09 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:24, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
u mnie oznaczenie 35F długość w osi 170mm pójdzie do góry o ok 25-30mm
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:19, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Gunter napisał mi co następuje:
"Sprawdziłem i zmierzyłem to o co prosiłeś.
Oznaczenia z boku wybite mam 0017 a od środka śruby do śruby 180mm...może +1mm.
Sprawdziłem na stronie i wychodzi na to, że u mnie oryginał....maszyna z UK. Numer części na stronie to: 39111-0017"
A więc w moim wypadku może to być jedynie kwestia amortyzatora...
Dzięki Mariusz za pomoc w tej materii - czekam na amorek i już nie mogę się doczekać efektu. Zasadniczo temat byłby do zamknięcia, ale może się jednak komuś przyda cała wymiana zdań... Co na to admin/mod no i oczywiście Moderator Shitboxa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:25, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
marekhans napisał: | Zasadniczo temat byłby do zamknięcia, ale może się jednak komuś przyda cała wymiana zdań... Co na to admin/mod no i oczywiście Moderator Shitboxa  |
Ten ostatni jak nic odpisze, że w temacie jest za dużo konkretów a za mało jałowej dyskusji i wszystko wyp.......ć do kosza
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grzesiekkry
Gość
|
Wysłany: Sob 22:57, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Marka lubię Przymykamy oko na gówniany problem, współczujemy, życzymy wszystkiego najlepszego
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Nie 6:57, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Hehehe! Nic dodać nic ująć Same konkrety
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:31, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Marek, jak ograniesz temat z amorkiem to daj znac czy cos sie poprawilo lub nie i wtedy przeniesiemy go do dzialu techniki czy jakiegos innego bo w sumie to jeden z niewielu tematow o zawieszeniu a i troche konkretow jest;)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:30, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Spoko luz. Czekam na dostawę i przy pierwsze sposobności montuję.
A zgodę na przeniesienie dał sam On - Shitbox Moderator
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kacper0209
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:09, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
za Tłumienie powrotu jest odpowiedzialny amortyzator. Nie wiem czy w tych tłumikach macie taką regulacje jeżeli tak to poszperaj. Jak nie spróbuj nabić większe ciśnienie do amorka może CI to pomoże. Kolejna opcja to taka że jak poprzedni właściciel był lżejszy to mógł wymienić samą sprężynę z mniejszym współczynnikiem twardości. Najpierw spróbuj kombinować z tym co masz a dopiero potem wymieniaj. Nie wiem jak jest w kawasaki ale w niektórych sprzętach masz też 2 punkty w których możesz zamocować amortyzator. Bliżej lub dalej osi obrotu wahacza jeżeli przesuwasz dolne mocowanie dalej od osi to zawieszenie robi się miększe. Zobacz jak jest u Ciebie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Pon 6:45, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki za podpowiedź, ale amortyzator już w drodze. Koszty niewielkie, a będzie dokładnie wiadomo jaka jest różnica.
pzdr
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Nie 6:29, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
mały update. Zamówiłem zestaw podwyższający do zecisława od TRW. Koszt w granicach 250pln, drogo Grzesiu nie? Ciekaw jestem efektu użytkowego i wizualnego. łączniki są dłuższe od standardowych o 30mm więc ciekawe ile pójdzie do góry cały motong. Info wkrótce.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Pon 3:18, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
W sobotę odebrałem moto po generalnym przeglądzie w ASO. Oczywiście przełożony został tylny amorek i łączniki podwyższające całość. Moto stoi znacznie wyżej i nawet się nie przewraca
Dzięki Mariuszowi udało się zdobyć amortyzator w bardzo dobrym stanie - w porównaniu do wyjętego to niebo a ziemia! Moto jest dużo twardsze no i oczywiście zwiększył się prześwit. Zecior jest dużo precyzyjniejszy i stabilniejszy w zakrętach.
Łączniki, jak pisałem wcześniej to TRW. Podwyższają tył o 30mm, co okazało się prawie wystarczające jak na mój wzrost
Generalnie jestem zadowolony z podjętej decyzji i wbrew opinii Grzesia, nic się nie spierdo**** Wszystko bardzo ładnie się udało.
Dzięki wszystkim zaangażowanym za pomoc!
Temat do przeniesienia.
poZdro
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|