Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:23, 18 Lut 2010 Temat postu: wymiana napędu |
|
|
Jakiś czas temu kupiłem łańcuch z DIDa i zębatki do tego Mam pytanko jak zawsze Przednią (małą) zębatkę trzeba dokręcić kluczem dynamometrycznym z odpowiednią siła czy mogę po prostu dokręcić na maxa i będzie git majonez? Jeśli trzeba dokręcić z odpowiednią siłą to podajcie mi z jaką bo nie mam serwisówki Dziękuje z góry za informacje
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:48, 18 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Serwisowke znajdziesz tutaj [link widoczny dla zalogowanych] - pogrzebalbym ci za tym ale nie mam czasu, wybacz .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:13, 18 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Lepiej dokręcić kluczem dynamometrycznym, momentem 127 Nm, ale jeśli masz wyczucie i dokręcisz zwykłym kluczem, to też się nic nie stanie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:06, 18 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
dzięki wam za cenne informacje już znalazłem ile to jest
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:27, 18 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
I pamiętaj - zakuj łańcuch a nie zapinaj na zapinkę.
Przednia zębatka 125Nm, tylna po 59Nm i śruba osi koła 108Nm.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:50, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Tez jestem na wymieanie lancucha tylko w Z1000 i co to znaczy ze lepiej zakuc łancuch. Do zestawu mialem dolozona zapinke i mialem zamiar normalnie lancuch spiac zapinka. Dlaczego lepiej zakuwac?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:13, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Zapinki stosuje się tylko do 50 KM, powyżej tej mocy łańcuchy powinny być zakuwane.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:38, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
chodzi Ci Mariusz o to ??
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:57, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Tak, to jest zwykła zapinka, której w zecie raczej nie powinno się stosować.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:01, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
na czym polega zakucie łańcucha?? muszę dokupić jakieś specjalne ogniwo ?? nie mam zielonego pojęcia a nie chce żeby mi łańcuch strzelił jak mojej zetce dam po gazie. Możesz coś więcej o tym napisać
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:30, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdjęcie tylko przykładowe, zakuwka powinna tak wyglądać, tylko oczywiście powinna być dobrana do łańcucha jaki posiadasz.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:49, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
To co ja mam to jest zapinka do łańcucha did (była w zestawie) i na zapince widnieje napis VX520 VX520 widnieje również na łańcuchu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BAD CAT
Bywalec
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: NISKO Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:37, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
hehe ale namieszaliscie jesli kupijesz naped pod dany model i spinka jest w zestawie to jest oczywiste ze jest odpowiednia do motocykla i lancucha ,a jesli nie ma to kupujesz spinke pod dany model lancucha i sprzetu chodzi o moc jaka lancuch bedzie przenosia za pomoca napedu nie widze innej mozliwosci
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:08, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
uffff to kamień spadł mi z serca bo już myślałem że znowu czekają mnie wydatki dziękuje za informacje
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:11, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
BAD CAT napisał: | jesli kupijesz naped pod dany model i spinka jest w zestawie to jest oczywiste ze jest odpowiednia do motocykla i lancucha |
Ależ nikt nie napisał, że zwykła zapinka nie wytrzyma. Po prostu w motocyklach większej mocy zalecane jest stosowanie zapinek zakuwanych, a dodatkowy koszt 20 zł na nową zapinkę przy wymianie całego napędu, to żaden koszt. Gdyby zwykłe rozłączane zapinki były tak idealne i miały wszechstronne zastosowanie, to mechanicy woleliby połączyć łańcuch w 30 sekund (kombinerkami za 2,50 w promocji z Biedronki) niż męczyć się kilkanaście minut zakuwarką, za którą trzeba zapłacić 200-500 zł. W każdym razie ja jestem zdecydowanym zwolennikiem zakuwania łańcucha, jest to moja opinia i oczywiście nie musicie się z nią godzić.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|