Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
QuCyk
Zaglądacz
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:57, 14 Cze 2016 Temat postu: Wymiana panewek ślizgowych w lagach. |
|
|
Witajcie
Mam mały problem, czy ktoś wymieniał panewki ślizgowe w przednich lagach? Kawa Z750s z 2005 r.
Rozmiar tych panewek (41,70x15x1) jest na tyle nie typowy, że larson, allegro, olx i ogólnie internet milczą na ten temat. Czy jedyną opcją jest zamawianie oryginałów u producenta?
Sprawa pilna.
Dzięki za odpowiedzi
Ostatnio zmieniony przez QuCyk dnia Wto 6:57, 14 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
klimek
Świeżak
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruszów Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:15, 15 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Napisz do Larssona, być może w jakiś sposób Ci pomogą.
W ASO za 1szt 74 i 25zl więc nie wiem czy to dużo czy mało.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arczi225
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubasz Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:29, 24 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Witam. A jak wyglądają panewki ślizgowe? ostatnio zmieniałem olej i uszczelniacze tylko dlatego ,że stuka mi z przodu jak uginam na hamulcu i nic to nie dało. Na łożysku główki nie czuję luzu. Jak miałem wyciągnięte lagi i je uginałem to nic nie stukało.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
QuCyk
Zaglądacz
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:55, 24 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Miałem kiedyś kawę ZR7. Przy sprawdzaniu zawieszenia z wciśniętym hamulcem, czułem i słyszałem stukoty. Podstawiłem pod przednie koło dwa klocki, żeby koło się nie ruszało i przetestowałem zawieszenie bez wciśniętego hamulca. Stukotów już nie było. Doszedłem do wniosku, że to zaciski hamulcowe mają lekki luz (ruszają się przecież w lewo i w prawą) i powodują stukanie. A, że z750 posiada identyczne zaciski co stara ZR7 to stukanie towarzyszy mi do dziś
Panewki wyglądają tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arczi225
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubasz Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:57, 24 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Dzieki za odpowiedz. Też myslałem o zaciskach i klockach ,ale ciężko to wychwycić. A jaki jest powód wymiany tych panewek ? One są luźne i chyba nawet obracały się jak zmieniałem olej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
QuCyk
Zaglądacz
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:59, 24 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
One z zewnętrznej strony są pokryte czymś śliskim i to u mnie na jednej panewce się wyślizgało aż do podkładu, czyli metalu. W efekcie przy pracującym zawieszeniu metal tarłby o metal, a co za tym idzie laga od wewnętrznej strony była by wypiłowana. Dla świętego spokoju wymieniłem, bo bez sensu dwa razy lagi rozbierać.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|