Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
74kW ??
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 18:15, 07 Kwi 2010    Temat postu:
Moja kawka Z750S 2005 ma 81kW, ale ostatnio ktoś miał do sprzedania taką samą czarną z tego samego rocznika i miała fabrycznie zablokowane obroty do 6000 tyś ciekawe z czego to wynika?
Powrót do góry
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:54, 07 Kwi 2010    Temat postu:
Hmm no to zonk. W sumie dla Z750 to strata 4 koni, ale jak ktos ma juz mocniejsze moto to lipczan
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:56, 07 Kwi 2010    Temat postu:
Mój poprzedni zet też był dławiony, obroty max 6000, prędkość coś koło 140.
Oddławienie okazało się bardzo proste. Wystarczyło zdjąć zbiornik i wymontować malutki blaszany ogranicznik, który nie pozwalał na pełne otwarcie przepustnic. Ogranicznik znajduje się między drugą a trzecią przepustnicą, obok mocowania linek gazu. Zeta dławionego w ten sposób jest łatwo rozpoznać, rączkę gazu da się obrócić tylko do połowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gregor




Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedzieć
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:18, 07 Kwi 2010    Temat postu:
No nie jebane żabojady ukradli mi 4 rumaki z mojego stada fuck Można coś z tym zrobic?? Będę na motocyklowej niedzieli na stacji BP ( hamownia za free) jestem ciekawy co ona pokarze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gregor




Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedzieć
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:26, 12 Kwi 2010    Temat postu:
Dzwoniłem dzis do Kawasaki i co sie okazuje ze sami nie widzą jak Zety były kastrowane czy na module, kolektorach a może gdzieś na przepustnicach ?? :/ Tylko jeden gościu z serwisu powiedział że postara się dowiedzieć co z tym zrobić i ile to będzie kosztowało Jestem bardzo ciekawy a może ktoś z forum coś wie ... ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:22, 12 Kwi 2010    Temat postu:
Może napisz maila do niemieckiego albo francuskiego Kawasaki, myślę że chętnie Ci objaśnią.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gregor




Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedzieć
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:25, 12 Kwi 2010    Temat postu:
Już się dowiedziałem jest jakaś blaszka na przepustnicach z lewej strony Musze to wyjebać i moc będzie ze mna Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:18, 12 Kwi 2010    Temat postu:
Tylko czy nie chodzi o blaszkę, o której pisałem 5 postów wyżej.
Question Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:57, 12 Kwi 2010    Temat postu:
Gregor chyba Ci tylko hamownia prawde powie Very Happy .Ma być kampania BP ,jest napisane w innym temacie.więc trza sprawdzić!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gregor




Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedzieć
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:27, 12 Kwi 2010    Temat postu:
Mariusz a masz jakaś fote jak ten blaszany ogranicznik wygląda ?? Miedzy druga a trzecią przepustnicą mówisz hmm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:05, 13 Kwi 2010    Temat postu:
Fotka jeszcze ciepłaVery Happy

[link widoczny dla zalogowanych]

Strzałkami zaznaczyłem otwór i kołek ustalający, służące do mocowania blaszki. Zdjęcie zrobione od strony głowicy, blaszka w moim zecie chyba ograniczała moc do 44 KW Question .
Do końca nie jestem pewien, czy moc w tak małym stopniu jak u Ciebie da się ograniczyć tym sposobem.

Przykładem jest Z1000. Tam ograniczenie do 100 KM realizowane jest kolektorem wydechowym.

Proponuję abyś poszukał czy w Z750 nie będzie to tłumik. Powinno być napisane na obudowie do jakiej mocy jest to wydech.
Na pewno wersja z katalizatorem będzie miała mniejszą moc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gregor




Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedzieć
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:02, 13 Kwi 2010    Temat postu:
Dzięki stary <piwo> !!! Właśnie koleś z serwisu gdybał że może być na kolektorach ale potem kontaktował się centrala i powiedzieli mu ze na przepustnicy Bede miał chwile to sciagne zbiornik i poszukam tej jebanej blaszki swoja droga to jestem ciekawy czy poprzedni właściciel sam nie ściągnął tego kurestwa a zostawił w papierach te 74kW
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:08, 13 Kwi 2010    Temat postu:
A ja mam jeszcze pytanie, tak jak pisałem mam w papierach 25kW, ale mam go odblokowanego. Mogą być jakieś problemy ze względu na zaniżoną moc? Powinienem to gdzieś zgłosić czy olać sprawę?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:39, 13 Kwi 2010    Temat postu:
gandi,po prostu olej kwestię,bo to nie ma sensu;
np ja mam w dowodzie jak wół napisane,że masa własna małego zeta to:293kg Shocked Laughing
Gdy go rejestrowałem,zwróciłem się w urzędzie o poprawienie przekłamania i co....,owszem dało by radę,ale na własny koszt musiałbym zrobić specjalny przegląd,więc mam grubszego Zeta o jakieś 100kg i tyle. Twisted Evil


Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Wto 19:40, 13 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gregor




Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedzieć
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:54, 13 Kwi 2010    Temat postu:
Olej ale nie zdziw się że upierdliwy policjant może sie do tego przyjebać Zmieniasz moc silnika w aucie musisz to zgłosić w wydziale komunikacji bodajże Kiedyś przy kontroli kumpel dostał upomnienie za to Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin