Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
KLOCKI PO WYMIANIE
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marekhans
Aktywny



Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 5:48, 27 Kwi 2011    Temat postu: KLOCKI PO WYMIANIE
Mam pewien problem. W sobotę wymieniłem klocki w mojej S klasie Smile No i teraz mam wrażenie, że dużo ciężej się toczy z wyłączonym silnikiem jak i podczas jazdy. Po odpuszczeniu gazu dość szybko zwalnia, a na pewno szybciej niż wcześniej.
No i teraz pytanie, czy to normalne po wymianie czy też może coś spierdzieliłem i trzeba coś poprawić? HILFE!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:42, 27 Kwi 2011    Temat postu:
Może przewrażliwiony jesteś Wink podnieś jakoś przód i zakręć kołem i zobaczysz czy gdzieś ociera lub hamuje. Możliwe że jakiś syf się zebrał na tłoczkach i nie do końca odbijają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marekhans
Aktywny



Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:51, 27 Kwi 2011    Temat postu:
Wszystko jest mozliwe Smile
A jeśli faktycznie nie odbijają to co zrobić? Nie chciałbym wymontowywać wszystkiego bo chyba trzeba by znowu zmienić płyn hamulcowy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
13b
Stary wyga



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:58, 27 Kwi 2011    Temat postu:
no niestety musiałbyś, a zastosowałeś smar do tłoczków? jeżeli jest to lekki opór to raczej norma i po 10km zniknie, ale jeżeli większy to czeka Cię rozbiórka :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marekhans
Aktywny



Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:03, 27 Kwi 2011    Temat postu:
No qrwiszka... Przed przekładką było ok, a teraz trochę przyciera. No ale z drugiej strony jest około 2mm różnicy pomiędzy tymi a poprzednimi klockami. Pośmigam kilka dni i się zobaczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MAT
Stary wyga



Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:47, 27 Kwi 2011    Temat postu:
Wyczyściłeś tłoczki zanim je wcisnąłeś ? Jak nie to syf na nich może trochę przyblokować ich pracę. Wyciągnij zacisk, wyjmij klocki, wyciśnij delikatnie tłoczki i wyczyść. Możesz też dać lekko smaru do toczków, wcisnąć, jeszcze raz wycisnąć i wytrzeć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marekhans
Aktywny



Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:53, 27 Kwi 2011    Temat postu:
Ok. Dzisiaj spróbuję to zrobić bo jak tak dalej pójdzie to raz dwa i się tarcza skończy Smile
A propos, polecacie jakiś smar do tłoczków? No i czy czyścić je np benzyną ekstrakcyjną czy np papierem ściernym? Moja niewiedza jest wielka...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:01, 27 Kwi 2011    Temat postu:
Słuchaj, ja używam "Smaru miedzianego" Wink nie pamiętam w tej chwili jakiej firmy Wink ale możesz znaleźć info w necie Wink na ten przykład zobacz to :
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MAT
Stary wyga



Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:06, 27 Kwi 2011    Temat postu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Coś takiego, tubka wielkości kleju "kropelka", w sklepach tańszy. Tylko uważaj byś nie wycisnął za mocno tłoczka, bo wyskoczy i będziesz musiał składać już z wymianą płynu.

W prosty sposób możesz sprawdzić czy na 100% ocierają, przejedź się po możliwie prostej drodze gdzie nie będziesz musiał hamować. Zatrzymaj się przy użyciu tylnego i hamowaniem silnika, i sprawdź czy masz gorące tarcze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marekhans
Aktywny



Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:08, 27 Kwi 2011    Temat postu:
Smar miedziany mam w garażu więc bez problemu. Myślałem po prostu, że jest to jakis superkosmiczny produkt z NASA. Ale skoro tak to elegancko.
Dzisiaj po południu testing czy obciera, a jak tak to demontaż i czyszczenie.
Dzięki Panowie!


Ostatnio zmieniony przez marekhans dnia Śro 8:10, 27 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MAT
Stary wyga



Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:11, 27 Kwi 2011    Temat postu:
To nie jest miedziany! Jest koloru przezroczystego i rozpuszczalny w płynie hamulcowym.
Tu jeszcze inna firma: [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marekhans
Aktywny



Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:22, 27 Kwi 2011    Temat postu:
No to jak to sie ma do pasty miedzianej? Można czy raczej nie powinno się jej używać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MAT
Stary wyga



Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:23, 27 Kwi 2011    Temat postu:
Mi polecali do tłoczków ten, ze względu na właściwości co wyżej. Miedziany to można zastosować do prowadnic, nie wiem jak się zachowa gdy dostanie się do płynu hamulcowego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:25, 27 Kwi 2011    Temat postu:
Słuchaj ja napisałem Tobie czego ja używałem do moich tłoczków w hamulcach Wink A tą poradę mam ze szkoły kiedy uczyłem się w mechaniku ( wieki lat temu ) Wink W tej chwili są na pewno lepsze środki do tego celu przeznaczone , ale ja zawsze używam tego środka i nigdy mnie nie zawiódł , więc o nim Tobie pisałem Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marekhans
Aktywny



Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:39, 27 Kwi 2011    Temat postu:
Panowie Drodzy! Ja po prostu zbieram info co by babola nie pierdyknąć potem - zahamuję i pojadę... A co człowiek to sposób Smile Dzięki za rady Panowie!
A do czyszczenia kupiłem specjalny środek do czyszczenia tarcz, zacisków itd. Mam nadzieję, że da radę.
Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin