Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Odcięcie przy 8tys obrotow, Z750, 2005 rok.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cienki__89




Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:27, 30 Maj 2016    Temat postu: Odcięcie przy 8tys obrotow, Z750, 2005 rok.
Witam. Tak jak w temacie. Kupiłem Z750 i okazało się ze na każdym biegu kręci się max. Do 8tys. Jakieś podpowiedzi co to może być I jak się z tym uporać?


Pozdro i LwG;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuchar




Dołączył: 17 Kwi 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:24, 30 Maj 2016    Temat postu:
Nie zauważyłeś takiego czegoś podczas zakupu? :O
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cienki__89




Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:25, 30 Maj 2016    Temat postu:
No właśnie gdy się przejezdzalem przed kupnem wszystko było w porzadku

Ostatnio zmieniony przez Cienki__89 dnia Pon 19:26, 30 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cienki__89




Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:26, 30 Maj 2016    Temat postu:
No właśnie gdy się przejezdzalem przed kupnem wszystko było w porzadku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pablito
Zaglądacz



Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:21, 29 Lip 2017    Temat postu:
Czy uporałeś się z tym problemem? Ja mam takie same objawy i nie mam pomysłu. Daj znać proszę jaka u Ciebie była diagnoza tej awarii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:28, 30 Lip 2017    Temat postu:
Przychodzi mi do głowy zagięty wężyk pod zbiornikiem paliwa...przyczyna często występująca przy nieumiejętnym podłączeniu wężyka do listwy zasilającej wtryski.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pablito
Zaglądacz



Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:01, 30 Lip 2017    Temat postu:
Sprawdziłem już to. Faktycznie jest podgięty w jednym miejscu, co może powodować zmniejszenie przepływu. Jednak jak bym nie kombinował to nie idzie go poprowadzić inaczej, tak aby nie załamywał się na zgięciu. Czy jest na to jakaś recepta? Czy przewód ma być ułożony w jakiś szczególny sposób?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:23, 30 Lip 2017    Temat postu:
Wężyk jest wyprofilowany fabrycznie i nie może być zagięty inaczej gdyż powoduje to braki w dopływie paliwa. Wypina...i zapina się jego po kilkucentymetrowym uniesieniu zbiornika paliwa tak, by tylko dłonie się zmieśliły. Ciasno jest, ale sam wężyk wskazuje jak powinien być ułożony. Podłóż sobie kawałek klapki (czegokolwiek) pomiędzy ramę a zbiornik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tuchol




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:13, 31 Lip 2017    Temat postu:
Wężyk fabryczny można rozciąć (aby odzyskać końcówki) i zmienić na zbrojony paliwowy zaciśnięty opaskami (fabryczny raz załamany będzie robić problemy cały czas. Można tez kupić fabryczny (nie majątek).
Co do odcięcia to pompa sama też potrafi nałapać syfu i trzeba jej sitko przeczyścić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Voltron
Znajomy



Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:23, 31 Lip 2017    Temat postu:
Wystarczy bez podnoszenia zbiornika odpiąć nie od pompy tylko od listwy wtryskowej i jak odepniesz to wężyk sam powróci do swojego ułożenia i wystarczy wpiąć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pablito
Zaglądacz



Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:16, 01 Sie 2017    Temat postu:
Dziękuję wszystkim za reakcję. Chyba nie obejdzie się bez wymiany wężyka. Próbowałem go wypinać i swobodnie poprowadzony podpinać ponownie. Niestety wężyk w miejscu wcześniejszego zgięcia już jest słabszy i się zagina pomimo słabego naprężenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tuchol




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:54, 01 Sie 2017    Temat postu:
Niestety jest on z tworzywa, po załamaniu będize wracać do zlamania. Podmień go na zbrojony paliwowy i zobacz wtedy. Oryginał ma nr51044-1233 jeśli się nie mylę - ok.480zł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pablito
Zaglądacz



Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:27, 14 Wrz 2017    Temat postu:
Faktycznie raz zagięty wężyk załamuje się w tym samym miejscu nawet przy optymalnym ułożeniu wężyka. Naprawiłem to bezkosztowo poprzez zrobienie na zgięciu 2 centymetrowego oplotu ze stalowego drutu. Działa Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin