Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
wymiana napędu
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BAD CAT
Bywalec



Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: NISKO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:46, 20 Lut 2010    Temat postu:
w zakuwaniu chodzi o to zeby splaszczycajac koncowke uzyskac grzybek da sie to zrobic uzywajac innych narzedzi zakulem juz tak drudi naped. napewno najlepiej jest to zrobic narzedziami przeznaczonymi do tego bedzie wygodniej, szybciej ,ale czy jest sens wydac do 500zl i zakuwac lancuch na wlasne potrzeby jesli jestsie w stanie zrobic to dobrze w inny sposob .co do zapinek did ma chyba 3 rodzaje kazdy rodzaj jest do innych obciazen.Z lancuchem jest zapinka a jaka zalezy od pojemnosc,modelu skoro producent przewidzial dany model do danej mocy . zreszta do duzego zeta jest przewidziana najmocniejsza zapinka.skoro mowa o zapinkach w zetach jest strasznie cienki lancuch porownujac z 600kami czy jest sens zmieniac na grobszy? mysle ze nie ktos nad tym pomyslal wiec niema sie nad czym zastanawiac i zmieniac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:56, 20 Lut 2010    Temat postu:
Chyba źle mnie zrozumiałeś BAD CAT.
Nie namawiam nikogo do inwestowania 500 zł w zakuwarkę, która będzie wykorzystywana raz na pięć lat. Poza tym też jestem zdania, że prawidłowo zakuć łańcuch można i bez użycia specjalnych przyrządów i sam robiłem tak wielokrotnie. Nakłaniając do montażu zapinki zakuwanej chodziło mi raczej o skorzystanie z pomocy zaprzyjaźnionego warsztatu. Samo zakucie zapinki na łańcuchu nie powinno kosztować zbyt wiele.
No i jeszcze jedno nie rozumiem czemu zastanawiasz się nad zmianą łańcucha.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:05, 21 Lut 2010    Temat postu:
No dobra ale nawet majac lanuch dedykowany do Zeta DiDa jakis tam hiper wzmacniany x2 o ring to w nim tez mam zakuwac czy jednak ta zapinka da rade?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BAD CAT
Bywalec



Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: NISKO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:30, 21 Lut 2010    Temat postu:
najlepiej tak jak pisze w insrtukcji lancucha lub wedlug piktogramow z rysunku:) producenta danej czesci
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:37, 21 Lut 2010    Temat postu:
Jak masz łańcuch hiper super ekstra, to jeśli nie ma w zestawie ogniwa do zakucia ale zapinka, to idziesz do sklepu z częściami motocyklowymi i o ile nie jest to łańcuch firmy Kwiatek tylko DID, RK to kupisz bez problemu odpowiednie ogniwo do zakucia dla danego łańcucha.

Ja słyszałem opinię że zapinka jest do 70-80KM, Mariusz pisze nawet że do 50KM. W motocyklu nie ma miejsca na takie ryzyko i oszczędzanie kilku złotych - jak Ci łańcuch strzeli przy wyższej prędkości to może Ci zablokować tylne koło i rozwalić blok silnika. Oszczędzać można na rowerze a i to nie zawsze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:12, 21 Lut 2010    Temat postu:
no dokładnie to nie rower dlatego wolałem się spytać Smile nawet nie chcę wiedzieć co by było przy ponad 200 km/h jakby się łańcuch rozerwał Sad mam tylko nadzieję że jak oddam motor do warsztatu to będą wiedzieć co z nim zrobić Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:43, 21 Lut 2010    Temat postu:
gandi napisał:
Jak masz łańcuch hiper super ekstra, to jeśli nie ma w zestawie ogniwa do zakucia ale zapinka, to idziesz do sklepu z częściami motocyklowymi i o ile nie jest to łańcuch firmy Kwiatek tylko DID, RK to kupisz bez problemu odpowiednie ogniwo do zakucia dla danego łańcucha.

Ja słyszałem opinię że zapinka jest do 70-80KM, Mariusz pisze nawet że do 50KM. W motocyklu nie ma miejsca na takie ryzyko i oszczędzanie kilku złotych - jak Ci łańcuch strzeli przy wyższej prędkości to może Ci zablokować tylne koło i rozwalić blok silnika. Oszczędzać można na rowerze a i to nie zawsze.


I wszystko jasne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:00, 21 Lut 2010    Temat postu:
już wszystko wiem Smile dzięki za rady Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Niemjec
Świeżak



Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Orneta
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:35, 24 Lut 2010    Temat postu:
Łańcuch jest tak mocny jak jego najsłabsze ogniwo Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
franek
Znajomy



Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:59, 04 Gru 2011    Temat postu:
Witam wszystkich. Ostatnio postanowiłem odkręcić zebatkę zdawczą silnika, jako że będe wymieniał napęd. Zębatka była dokręcona bardzo mocno, serwisówka podaje 125 Nm. Czy jak u siebie wymienialiście napęd dokręcaliście tyle co podaje serwisówka czy mocniej? W porównaniu do tego jak zębatka była fabrycznie dokręcona 125 Nm to jest niewiele.

z góry dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kjezz
Z-zlot friend



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:16, 04 Gru 2011    Temat postu:
Wystarczy 125 Nm , Exclamation Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:08, 04 Gru 2011    Temat postu:
Styka tyle co podaje serwisówka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
franek
Znajomy



Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:18, 04 Gru 2011    Temat postu:
Dziękuje za podpowiedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 8:39, 09 Gru 2011    Temat postu:
Witam, ten temat już był poruszany na forum. Wtedy ustaliliśmy, że tylko zakuwki!.
Było też kilka fotek jak wygląda moto kiedy spinka spada. Moja zakuwka do nowego łańcucha kosztowała może 5 zł.
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin