Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
pierwsza gleba w sezonie 2010
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Technika jazdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 14:24, 19 Cze 2010    Temat postu:
w czerwcowym "motocyklu" jest test blokad, faktycznie wiekszosc byla do rozwalenia w pare sekund ale znalezli tez kilka niezlych i niedrogich modeli.
Powrót do góry
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:40, 19 Cze 2010    Temat postu:
Jacek napisał:

PS. Ciekawe ile kosztuje taka blokada jak na filmie.


Oto odpowieź: [link widoczny dla zalogowanych]

Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 12:18, 20 Cze 2010    Temat postu:
locdog napisał:
Jest jeszcze taka podstawowa zaleznosc - szansa na glebe jest odwrotnie proporcjonalna do umiejetnosci, a wiec CWICZYC CWICZYC CWICZYC i patrzec gdzie sie jedzie. Ja odpukac w tym sezonie kontaktu z ziemia nie mialem, ale jeden straszek sie trafil jak w dosyc mocnym zlozeniu najechalem przednim kolem na kamien taki 15-20mm, na szczescie final bez wywrotki.


teoria jak najbardziej zasadna,aczkolwiek przy mojej glebie nawet Valentino Rossi nie dał by rady.Tracąc kompletnie przyczepność w zakręcie niewiele da się zrobić.Inna sprawa jak już jesteś na wyjściu lub jak dopiero zaczynasz składać się do łuku.Takie jest moje zdanie,ale na ten temat pewnie bardziej doświadczeni forumowicze mogą coś dodać,gdyż moje doświadczenie jest stosunkowo niewielkie. Idea Fakt jest taki,że nasze polskie drogi są w stanie zaskoczyć nawet najbardziej doświadczonych "Bikerów" bo nasze drogi to nie drogi.

pozdro Very Happy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Technika jazdy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin